Groups

    good morning .... PAY IT FORWARD

    I have one very very SPECIAL voucher to give to the first poster to this thread ... hurry there is only ONE on offer!

    BUT

    theres a catch ,,, the recipient has to pay it forward .. to 2 people ... and anyone
    who recieves a voucher must then pay it forward to 2 more people ect ect and so on and so on ... let see how many lucky people end up with a voucher !

    there is no limit to vouchers given or recieved ... i.e you can give someone a voucher even if they have already recieved one in the past

    spread my hugs around the HUKD please

    xxxxxxxxxxx thanks xxxxxxxxx

    84 Comments

    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Original Poster

    ilovelilac;3152540

    meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee



    CONGRATULATIONS ILOVELILAC

    you now begin the spread of hugs with your voucher enjoy xxx

    http://img384.imageshack.us/img384/6811/hug2dcoupongi9.gif


    :-D :-D :-D

    nicki3668;3152546

    CONGRATULATIONS ILOVELILAC you now begin the spread of hugs with your … CONGRATULATIONS ILOVELILAC you now begin the spread of hugs with your voucher enjoy xxx :-D :-D :-D







    how do i pass it on :?

    Aww Nicki, you're so lovely xx

    That's 2 catches .........and it's also classed as a Chain Letter ......which clogs the internet.

    en.wikipedia.org/wik…ail

    Waste of time ! :roll:

    Mecoconuts;3152583

    That's 2 catches .........and it's also classed as a Chain Letter … That's 2 catches .........and it's also classed as a Chain Letter ......which clogs the internet.http://en.wikipedia.org/wiki/Chain_e-mailWaste of time ! :roll:



    I think you need a free hug.... if only i knew how to pass it on :whistling:

    Original Poster

    ilovelilac;3152575

    how do i pass it on :?


    awww hunny ..... host it like you did your avi and then post it back here with two names that you want to recieve it darlin xxxx if you struggle i can do it for you juss gimme 2 names :thumbsup:

    Original Poster

    sadiebabes;3152579

    Aww Nicki, you're so lovely xx




    lol aww sadie i just wanted to hug everyone in a round about way xx

    and i wasnt trying to do any kind of chain letter it was love for the friends i have ffs :roll:

    Original Poster

    ilovelilac;3152584

    I think you need a free hug.... if only i knew how to pass it on … I think you need a free hug.... if only i knew how to pass it on :whistling:



    pmsl dont waste it dawlin lol

    nicki3668;3152585

    awww hunny ..... host it like you did your avi and then post it back here … awww hunny ..... host it like you did your avi and then post it back here with two names that you want to recieve it darlin xxxx if you struggle i can do it for you juss gimme 2 names :thumbsup:



    thanks nicki, am **** with graphics and stuff
    i wanna pass it on to Mecoconuts and sadiebabe :-D

    Original Poster

    Mecoconuts;3152583

    That's 2 catches .........and it's also classed as a Chain Letter … That's 2 catches .........and it's also classed as a Chain Letter ......which clogs the internet.http://en.wikipedia.org/wiki/Chain_e-mailWaste of time ! :roll:



    why cos you wont get one lol

    nicki3668;3152590

    lol aww sadie i just wanted to hug everyone in a round about way xxand i … lol aww sadie i just wanted to hug everyone in a round about way xxand i wasnt trying to do any kind of chain letter it was love for the friends i have ffs :roll:



    Most people will realise you're just being a sweetie and appreciate it!! Take no notice of the others!! :-D

    nicki3668;3152594

    pmsl dont waste it dawlin lol



    :giggle: :giggle:

    Original Poster

    ilovelilac;3152599

    thanks nicki, am **** with graphics and stuff i wanna pass it on to … thanks nicki, am **** with graphics and stuff i wanna pass it on to Mecoconuts and sadiebabe :-D



    YAY!!

    http://img384.imageshack.us/img384/391/hug2dcouponpq2.gif

    SADIEBABES AND MECOCONUTS YOUR VOUCHER XX

    Very very very petty of whoever expired this! :roll:

    who expired it?!
    some people are just killjoys!!

    For the person who expired this thread
    http://img384.imageshack.us/img384/6811/hug2dcoupongi9.gif

    Banned

    sadiebabes;3152619

    Very very very petty of whoever expired this! :roll:


    agreed...seriously WTF is that about?!

    Original Poster

    sadiebabes;3152607

    Most people will realise you're just being a sweetie and appreciate it!! … Most people will realise you're just being a sweetie and appreciate it!! Take no notice of the others!! :-D:giggle: :giggle:



    to be honest its no diff to me than doing a game thread ... i mean its only sending on hugs :roll:

    Original Poster

    ODB_69;3152625

    agreed...seriously WTF is that about?!




    ffs i give up :roll:

    how is this any different to a game thread ? .... jeeze i wish i hadnt bothered :roll:

    Banned

    nicki3668;3152632

    ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... … ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... jeeze i wish i hadnt bothered :roll:




    **** em Nicki...no harm done ignore the haters...you do what you want hunny xxx

    nicki3668;3152632

    ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... … ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... jeeze i wish i hadnt bothered :roll:



    its not wasted, i'll spread the hugs with my friends when i see them :thumbsup:

    nicki3668;3152632

    ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... … ffs i give up :roll: how is this any different to a game thread ? .... jeeze i wish i hadnt bothered :roll:



    I reported it & asked for it to be unexpired hun xx

    Now who wants a hug?! ;-D

    nicki3668;3152632

    i wish i hadnt bothered :roll:



    It's the expirer that is [COLOR=red]bothered[/COLOR] by friendliness and spreading a little happiness. Maybe they got out the bed the wrong side this morning.

    Banned

    sadiebabes;3152645

    Now who wants a hug?! ;-D


    this man does:
    http://wetmen.provocateuse.com/images/photos/jason_statham_01.jpg

    sadiebabes;3152645

    I reported it & asked for it to be unexpired hun xxNow who wants a hug?! … I reported it & asked for it to be unexpired hun xxNow who wants a hug?! ;-D



    There is always one around :roll:

    Me please sadie :thumbsup:

    Original Poster

    sadiebabes;3152645

    I reported it & asked for it to be unexpired hun xxNow who wants a hug?! … I reported it & asked for it to be unexpired hun xxNow who wants a hug?! ;-D




    awwwwwwwwwww thank you sadie darling :-D i didnt mean anything bad by it i just wanna hug someone lol lonely soul that i am pmsl .... thanks [COLOR="Magenta"]EVERYONE MWAH LUV YAS XXXX [/COLOR]

    ODB_69;3152652

    this man does::-p



    Oooooh I can only see a little red X but the link says Mr Stratham :-D Yummy!!

    Unfortuately he's not here so you can have it on his behalf

    http://img384.imageshack.us/img384/6811/hug2dcoupongi9.gif

    and one for the gorgeous FH....

    http://img384.imageshack.us/img384/6811/hug2dcoupongi9.gif

    xx

    nicki3668;3152662

    awwwwwwwwwww thank you sadie darling :-D i didnt mean anything bad by it … awwwwwwwwwww thank you sadie darling :-D i didnt mean anything bad by it i just wanna hug someone lol lonely soul that i am pmsl .... thanks [COLOR="Magenta"]EVERYONE MWAH LUV YAS XXXX [/COLOR]




    http://www.2momluvme.com/kardz/hugs.gif

    Banned

    a sorry Sadie...works on my end though...ODD!
    Heres the link though...I know you'll like the piccie x
    ]http//im…ive



    not that I completely agree with the sentiment of this...I thought it was mildly amusing:
    http://www.jumperlumps.com/product_images/683/detail_hugs-not-drugs.gif

    Off on the school run - will pass on my hugs when I get to whoever wants them. Back soon xxx

    :?...................

    Original Poster

    fireheaven;3152670



    awwwww thank you my wonderful friend :cry: :friends:

    ODB_69;3152672

    works on my end though...ODD!



    I only had the red X box until I followed the link. Once you have it in your browser it will show on your PC but no-one else's. If you go away from this page, clear your cache, and return here, you'll only see the X.

    nicki3668;3152662

    awwwwwwwwwww thank you sadie darling :-D i didnt mean anything bad by it … awwwwwwwwwww thank you sadie darling :-D i didnt mean anything bad by it i just wanna hug someone lol lonely soul that i am pmsl .... thanks [COLOR="Magenta"]EVERYONE MWAH LUV YAS XXXX [/COLOR]



    Awwww no probs my honey xx mwah! :friends:

    ODB_69;3152672

    a sorry Sadie...works on my end though...ODD!Heres the link though...I … a sorry Sadie...works on my end though...ODD!Heres the link though...I know you'll like the piccie x]http://images.google.co.uk/imgres?imgurl=http://wetmen.provocateuse.com/images/photos/jason_statham_01.jpg&imgrefurl=http://wetmen.provocateuse.com/show/jason_statham&h=600&w=567&sz=173&hl=en&start=1&usg=__e_xAjwVV73azsbQ984LXtd9I6XE=&tbnid=3sSgNLUF-EYysM:&tbnh=135&tbnw=128&prev=/images%3Fq%3Djason%2Bstatham%26gbv%3D2%26hl%3Den%26safe%3Dactive



    Ooooh repped!!!!!! That's made my morning :lol:

    i want another hug before i go to bed, i havent slept all night
    lol

    Dont bother Nicki...its Misc - anything goes!

    p.s hugs all round...ODB - no tongues mate...not done the teeth yet..

    Banned

    Predikuesi;3152689

    I only had the red X box until I followed the link. Once you have it in … I only had the red X box until I followed the link. Once you have it in your browser it will show on your PC but no-one else's. If you go away from this page, clear your cache, and return here, you'll only see the X.


    ah fair enough...cheers bud...I'd upload to photobucket but people would question why a 27yr old male has that unless they have turned




    Morning Rock...I will wait until you got em in then ;-)

    ilovelilac;3152696

    i want another hug before i go to bed, i havent slept all night lol



    http://img384.imageshack.us/img384/6811/hug2dcoupongi9.gif

    :-D

    xxxx

    ODB_69;3152706

    ah fair enough...cheers bud...I'd upload to photobucket but people would … ah fair enough...cheers bud...I'd upload to photobucket but people would question why a 27yr old male has that unless they have turned



    Never entered my mind!
    http://img.villagephotos.com/p/2008-3/1301168/detail_hugs-not-drugs.gif

    sadiebabes;3152708

    :-Dxxxx




    thanxxx hun

    and have a good day everyone :thumbsup:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Localphone VOIP long distance app broken (not ios11 compatible)34
      2. Amazon prime subscribe & save46
      3. Decent Mp3 Player?22
      4. What's the most impressive 4k / UHD film you have seen at home?610

      See more discussions