Groups

    Goooooooood morning

    Good morning everyone..... i really need to stay awake lol
    I've had about 2 hrs sleep..... you wouldn't wanna see what i look like lol

    Hope you all have a good day..... are you working or do you have any other plans?

    lynds xxx

    55 Comments

    Original Poster

    http://i537.photobucket.com/albums/ff335/alnbowes/GoodMorning.gif

    i lub you

    At work, like i've been everyday (or night) for the last 10..........oh well someones got to. ha

    Original Poster

    raptorcigs;3893280

    i lub you



    i lub you too CHOMP CHOMP

    Banned

    YO!


    SOOOOOOO tired this morning, really need to go to bed earlier...at fricking work too...I really need to win the lottery me thinks

    Original Poster

    theboss;3893282

    At work, like i've been everyday (or night) for the last 10..........oh … At work, like i've been everyday (or night) for the last 10..........oh well someones got to. ha



    awww i know how you feel :-( though i'm in work 5pm till midnight and then back in tomorrow morn from 7.30-5pm and again news years day morn :x guess i'll be going in still half drunk :lol:

    Original Poster

    ODB_69;3893288

    YO!SOOOOOOO tired this morning, really need to go to bed earlier...at … YO!SOOOOOOO tired this morning, really need to go to bed earlier...at fricking work too...I really need to win the lottery me thinks



    yeah i was still up singing on that lips on the xbox till 4.30 this morn with al :? kids were up at the crack of dawn too so yeah i'm tired too :-(

    you must be shattered Lyn! morning!!!!!

    Original Poster

    bitseylango;3893314

    you must be shattered Lyn! morning!!!!!



    good morning sweetie.... yeah i am a bit lol..... that game is too addictive :giggle: i have challenged you :lol: i have no voice left lol

    lyndsbowes;3893317

    good morning sweetie.... yeah i am a bit lol..... that game is too … good morning sweetie.... yeah i am a bit lol..... that game is too addictive :giggle: i have challenged you :lol: i have no voice left lol



    cant go on it till this afternoon, OH still in bed and wont appreciate me screaming down the mike like a banshee!
    but will definately challenge you soon!

    Banned

    bitseylango;3893323

    cant go on it till this afternoon, OH still in bed and wont appreciate me … cant go on it till this afternoon, OH still in bed and wont appreciate me screaming down the mike like a banshee! but will definately challenge you soon!



    I challenge you to play COD against me

    Original Poster

    bitseylango;3893323

    cant go on it till this afternoon, OH still in bed and wont appreciate me … cant go on it till this afternoon, OH still in bed and wont appreciate me screaming down the mike like a banshee! but will definately challenge you soon!



    lol thats ok if i put it on when the kids are here they start climbing over me and scream down the mic to get my attention :roll: lol

    Original Poster

    ODB_69;3893327

    I challenge you to play COD against me



    i wouldn't bits he kills you too much :lol:

    ODB_69;3893327

    I challenge you to play COD against me



    I cant do it! Son tried to show me what to do but I keep running into walls and im so busy trying to work out which button to press that i keep getting my head blown off......I shall have to stick to singing :-D

    lyndsbowes;3893329

    lol thats ok if i put it on when the kids are here they start climbing … lol thats ok if i put it on when the kids are here they start climbing over me and scream down the mic to get my attention :roll: lol



    some of the songs are sooooo hard....you think you know the words and all that but when I try I totally lose it!!!!!!

    im happy someone lubs me:)

    Original Poster

    bitseylango;3893344

    some of the songs are sooooo hard....you think you know the words and all … some of the songs are sooooo hard....you think you know the words and all that but when I try I totally lose it!!!!!!



    :lol: yeah i know what you mean

    Original Poster

    raptorcigs;3893359

    im happy someone lubs me:)



    :thumbsup:

    Morning:)

    Original Poster

    dontdothatagain;3893396

    Morning:)



    oh my... you're up early morning bud :thumbsup:

    lyndsbowes;3893401

    oh my... you're up early morning bud :thumbsup:



    Going to Edinburgh, so have to be up early :roll:

    Morning. How're you? :-D

    Original Poster

    dontdothatagain;3893413

    Going to Edinburgh, so have to be up early :roll:Morning. How're you? :-D



    :lazy: :lazy:
    ok just extremely tired lol

    why were you up so late :?

    Original Poster

    dontdothatagain;3893427

    why were you up so late :?



    was working till 1am then played on xbox till 4.30am can never get to sleep as soon as i get in from work :-(

    Banned

    Whats Edinburgh like DDTA? never been but I do fancy it

    I'm sure you could try :-D

    ODB_69;3893461

    Whats Edinburgh like DDTA? never been but I do fancy it



    Depends what area you go to..they are re-developing some parts..but if its shopping you like...:-D

    City Centre...should go in August...near the start...festival will be on

    :thumbsup:

    Banned

    nice one...might do that...shocking that I have never been to Scotland really

    bitseylango;3893344

    some of the songs are sooooo hard....you think you know the words and all … some of the songs are sooooo hard....you think you know the words and all that but when I try I totally lose it!!!!!!



    What kinda songs are in the game?

    I seriously wanna treat my lil sis to that now, she'd a downs girl so it's tough to know exactly what kinda games to get her as many are too confusing for her. She's 22 and really enjoys singing.

    She got an xbox 360 for Xmas:)

    Not too hard is it?

    ODB_69;3893474

    nice one...might do that...shocking that I have never been to Scotland … nice one...might do that...shocking that I have never been to Scotland really



    yes..really shocking :-D

    jellybaby22;3893566

    I love Edinburgh...but prefer Glasgow for the shopping.......



    Where do you live about? Near Glasgow I presume :whistling:

    dontdothatagain;3893468

    Depends what area you go to..they are re-developing some parts..but if … Depends what area you go to..they are re-developing some parts..but if its shopping you like...:-DCity Centre...should go in August...near the start...festival will be on :):thumbsup:


    I went then and never got any shopping done at all cos the street entertainment was brilliant:-D

    Banned

    jellybaby22;3893566

    Let me know when your coming up....so i can leave scotland.......:-D



    Oh...I was hoping to take you out....





    http://airsoftskirmish.co.uk/images/TAN870.jpg


    would be good for everyone....

    rosie2008;3893587

    I went then and never got any shopping done at all cos the street … I went then and never got any shopping done at all cos the street entertainment was brilliant:-D



    t'is sometimes..esp. crimbo :whistling:

    jellybaby22;3893594

    Nope Stirling....so in between Glasgow and Edinburgh......just think … Nope Stirling....so in between Glasgow and Edinburgh......just think Glasgow has better shops.....(and nicer people....and better pubs......:p)



    I dont live in Edinburgh :-D

    jellybaby22;3893594

    Nope Stirling....so in between Glasgow and Edinburgh......just think … Nope Stirling....so in between Glasgow and Edinburgh......just think Glasgow has better shops.....(and nicer people....and better pubs......:p)




    :thumbsup: Of course it does:p

    Banned

    jellybaby22;3893602

    Yh was funny the first time you stole my joke...now its just boring...get … Yh was funny the first time you stole my joke...now its just boring...get some new material...and stop thread spoiling ...I have reported you for insulting members..AGAIN.....you really are something else......



    Who's joke was it now?


    so much hatred in someone so small...truly shocking

    jellybaby22;3893607

    :? I never said you did......in fact I imagine you live in the middle of … :? I never said you did......in fact I imagine you live in the middle of no where......:-D



    not really..just 50 miles away from Edinburgh..nearer to england :x (wish I could move..now Woolies is going..it will be a ghost town :-()

    good morning you bunch of happy well people

    im gonig to spend my day bog cloging

    nout to do in scotland except jellybaby. xx
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. 10% Argos code with glitch22
      2. Safest type of external hard drive?33
      3. Jury service47
      4. Three connection56

      See more discussions