Groups

    heating in july?!

    anyone else...or is it just me who put the heating on today?!!?

    have turned it off now...but still feels o so wrong!

    31 Comments

    Only turn mine on for about for about 3 months a year. Certainly wouldn't put it on today, wear a jumper maybe?

    BTW, I'm just in a t-shirt, don't feel cold at all.

    Original Poster

    Benjimoron;2487546

    Only turn mine on for about for about 3 months a year. Certainly wouldn't … Only turn mine on for about for about 3 months a year. Certainly wouldn't put it on today, wear a jumper maybe?



    that woould have made more sesne actually! haha!!

    wow 3 months... well we got two lil kiddies...so heating is on quite a bit in the year!

    I have my heating on

    Not me! I cannot stand it being to warm in the house. Some of my friends have their central heating on, and I sit as near a door or windows as possible.

    It's still about 15-16 degrees here today. Just overcast.

    I work in a small office with 5 people in and one of the girls has the heating on all year round.
    Open the windows to let some fresh air in and all hell breaks loose!!
    Its unbearable.....

    It's july - the weather is soooo wrong!!

    magicbeans;2487553

    that woould have made more sesne actually! haha!!wow 3 months... well we … that woould have made more sesne actually! haha!!wow 3 months... well we got two lil kiddies...so heating is on quite a bit in the year!



    I have two kids too!

    It's 19.2 C in my house at the moment, I have most of the windows open to keep it cool!

    Banned

    it is really muggy here, my house is 19.5 and all my windows are open

    It's raining here at the moment but by no means cold ... I only ever put the heating on when I really have to!!

    Original Poster

    Kellie + Paisley;2487554

    I have my heating on


    thanks!! tought i was the only one!! did turn it off once got the chill outta house!

    Benjimoron;2487712

    I have two kids too!It's 19.2 C in my house at the moment, I have most of … I have two kids too!It's 19.2 C in my house at the moment, I have most of the windows open to keep it cool!



    sure its not 19.3 C haha....

    weather is so bizzare...hearde its gonna warm up last half of july!

    magicbeans;2487736

    sure its not 19.3 C haha....



    Definately not! It's a digital thermometer and it only reads at .2 intervals!

    Keeps going up, was 20.0 when I started writing this, then I've had the door open while the gas man came in and it's now at 20.4

    Original Poster

    Benjimoron;2487772

    Definately not! It's a digital thermometer and it only reads at .2 … Definately not! It's a digital thermometer and it only reads at .2 intervals!Keeps going up, was 20.0 when I started writing this, then I've had the door open while the gas man came in and it's now at 20.4



    i think its 15 here.....well it was when i was doing school run in the morning!!!

    Original Poster

    location = kent... not narnia!

    i've not long put my heating on :lol: something about the kent weather ehh magic?

    Well I'm down on sunny Shoreham Beach, about as far south as you can get. It's still raining though but it's 22.4 now, I have cheated though and stuck it next to the laptop's fan.

    My heating would probably come on if it dropped to 15 degrees.

    I also have the loft hatch open as I'm converting the loft. There's quite a breeze up there.

    Never, ever put the heating on.

    Rarely cold down in Devon and my computers provide adequate winter temps :thumbsup:

    vaiopup;2487831

    Never, ever put the heating on.Rarely cold down in Devon and my computers … Never, ever put the heating on.Rarely cold down in Devon and my computers provide adequate winter temps :thumbsup:



    I'm not suprised with your computers doing all that work!

    Original Poster

    cheerleader;2487799

    i've not long put my heating on :lol: something about the kent weather … i've not long put my heating on :lol: something about the kent weather ehh magic?




    defo weird kent weather!!!:thumbsup:


    vaiopup;2487831

    Never, ever put the heating on.Rarely cold down in Devon and my computers … Never, ever put the heating on.Rarely cold down in Devon and my computers provide adequate winter temps :thumbsup:




    what not even when it snows...or is it a joke....too tired to get jokes at minute!

    magicbeans;2487859

    what not even when it snows...or is it a joke....too tired to get jokes … what not even when it snows...or is it a joke....too tired to get jokes at minute!



    He has a lot of computers generating alot of heat!

    Makes you wonder, are you better off with computers running helping cure diseases etc in the winter rather than putting your heating on? Would the cost/pollution be the same but as a by-product you help cure diseases?

    Banned

    I switch my 50" plasma on for a while if it gets too cold. Its like a fire - lol

    I put it on for a while to take the chill off, i feel miserable if its a bit cold in the house, your not the only one mb!

    Banned

    csiman;2487979

    I switch my 50" plasma on for a while if it gets too cold. Its like a … I switch my 50" plasma on for a while if it gets too cold. Its like a fire - lol



    Yeah, amazing the heat that comes of these ain't it? :thumbsup:

    SuperEd

    still raining here all day not stopped sunny harrow

    Banned

    According to both BBC and Sky websites yesterday, we got this weather right through till at least September! :cry:

    Banned

    churchy2704;2488377

    According to both BBC and Sky websites yesterday, we got this weather … According to both BBC and Sky websites yesterday, we got this weather right through till at least September! :cry:


    Nice one! the BBC cannot even get tomorrows weather right (wrong 9 times out of 10 down here) so that means we're in for a glorious summer :-D

    I put mine on for 2 hours today... i'm freezing here

    Have just bought 2 oil filled radiators as it has been cold up here in Scotland..trying to cut back on my gas usage until the winter comes.

    goonertillidie;2488343

    still raining here all day not stopped sunny harrow



    where in harrow u live gooner im harrow also

    It's been a real miserable day here all day, cold and raining. Mad weather for July!!!

    Banned

    suze;2507270

    It's been a real miserable day here all day, cold and raining. Mad … It's been a real miserable day here all day, cold and raining. Mad weather for July!!!



    Same here suze, not been nice at all and now starting to feel cold :-(

    No wonder my new bikini was cheap - lol
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. ReCore: Definitive Edition releasing August 29th (probably)68
      2. What do you feel like whinging about today?1917263
      3. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846195
      4. How dangerous is Donald trump?31150

      See more discussions