Groups
    EXPIRED

    HELP!!!

    How do I get my avi to move again?

    105 Comments

    lol no idea.

    do you only have the 1 file for it? or have you got it saved somewhere else?

    Original Poster

    lfc_engravedonheart;5609395

    do you only have the 1 file for it? or have you got it saved somewhere … do you only have the 1 file for it? or have you got it saved somewhere else?



    It was on my desktop. The only 1 I have

    dontdothatagain;5609399

    It was on my desktop. The only 1 I have



    hmmm then it should move... might have to get someone to resize the file for you

    Original Poster

    lfc_engravedonheart;5609405

    hmmm then it should move... might have to get someone to resize the file … hmmm then it should move... might have to get someone to resize the file for you



    I've had it for so long tho :? :thinking:

    Original Poster

    Working now!! :-D

    dontdothatagain;5609412

    I've had it for so long tho :? :thinking:



    yeah it does seem weird.... try it again and see if it works

    dontdothatagain;5609418

    Working now!! :-D



    YAY :thumbsup:

    Original Poster

    lfc_engravedonheart;5609419

    yeah it does seem weird.... try it again and see if it works



    :-D

    dontdothatagain;5609422

    :-D



    i was too slow lol :thumbsup:

    Original Poster

    lfc_engravedonheart;5609426

    i was too slow lol :thumbsup:



    lol. we can all be slow sometimes :whistling::p

    try pming sadie

    dontdothatagain;5609435

    lol. we can all be slow sometimes :whistling::p



    :lol: me more than others tho :lol:

    Original Poster

    raptorcigs;5609440

    try pming sadie



    all fixed now. thanks tho.

    lfc_engravedonheart;5609442

    :lol: me more than others tho :lol:



    dont be too hard on yourself

    dontdothatagain;5609445

    all fixed now. thanks tho. :)dont be too hard on yourself



    LOL it's ok its the perks of being blonde :lol:

    If you havent solved it yet, use this site, and morning all:thumbsup:

    gifworks.com/cgi…=on

    clondikemike;5609457

    If you havent solved it yet, use this site, and morning … If you havent solved it yet, use this site, and morning all:thumbsup:http://www.gifworks.com/cgi-bin/gifworks.pl?img=life_is_pain_17397.gif&orig=life_is_pain_17397.gif&com=effect_resize&view=100&arg=80+80&w=80&h=80&xw=80&xh=80&constrain=on



    morning :thumbsup:

    started me of on a crusade coppying avvis for safe keeping now

    raptorcigs;5609469

    started me of on a crusade coppying avvis for safe keeping now



    lol, hiya rappy

    Alright laddies and ladies!

    RuthIess;5609491

    Alright laddies and ladies!



    hey gorgeous, your new avi is cool :thumbsup:

    Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter

    lfc_engravedonheart;5609500

    hey gorgeous, your new avi is cool :thumbsup:



    Thanx i sent it to you last night.

    Vikki told me to change it

    bitseylango;5609503

    Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful … Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter



    Morning :thumbsup:

    RuthIess;5609512

    Morning :thumbsup:



    gone all quiet in here now :oops:

    Original Poster

    Hi to everyone who just got on :-D

    bitseylango;5609503

    Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful … Good morning people, just got back fom a lovely walk with my beautiful Bitsey-dog and thought I would relax with some banter



    morning lovely bitsey... hows u hunny? xx

    RuthIess;5609510

    Thanx i sent it to you last night.Vikki told me to change it



    i know you did babe but i didn't have my phone lol

    dontdothatagain;5609566

    Hi to everyone who just got on :-D



    sup DDTA? :thumbsup:

    Original Poster

    StevenA2000_uk;5609586

    sup DDTA? :thumbsup:



    Sup Steven :w00t: Quite happy, got 2 deals in the top 2 ;-)

    How're you?

    dontdothatagain;5609599

    Sup Steven :w00t: Quite happy, got 2 deals in the top 2 ;-)How're you?



    Have you? lol well done m8! Thats all my voting thats doing that

    am good m8 cheers...jus about to go get some brekky...

    StevenA2000_uk;5609586

    sup DDTA? :thumbsup:



    hey ho stevie :thumbsup:

    Original Poster

    StevenA2000_uk;5609611

    Have you? lol well done m8! Thats all my voting thats doing that :pam … Have you? lol well done m8! Thats all my voting thats doing that :pam good m8 cheers...jus about to go get some brekky...



    Yep, number 2 & 3, well pleased. Finally got what I set out to do, find a good deal :w00t:.

    What ya having, better not be porridge

    lfc_engravedonheart;5609567

    i know you did babe but i didn't have my phone lol



    **** head :whistling:

    Right be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD?

    lfc_engravedonheart;5609613

    hey ho stevie :thumbsup:



    Sup Lyndsey baby,...:p

    your record for replies is deplorable by the way you have the longest brb's in history lynds...:w00t:

    StevenA2000_uk;5609629

    Sup Lyndsey baby,...:p your record for replies is deplorable by the way … Sup Lyndsey baby,...:p your record for replies is deplorable by the way you have the longest brb's in history lynds...:w00t:



    Yeah i was waiting til 6am for her to brb last night and she went about 1am!!! :?

    dontdothatagain;5609624

    Yep, number 2 & 3, well pleased. Finally got what I set out to do, find a … Yep, number 2 & 3, well pleased. Finally got what I set out to do, find a good deal :w00t:.What ya having, better not be porridge



    Hell no!..lol no porridge here....prob a couple of rolls n square sausage, lashings of HP sauce....a bowl of choc nut clusters, mug of tea...and we'll see what else I can raid from the biccy cupboard afterwards :w00t:

    RuthIess;5609627

    **** head :whistling: :pRight be back son just listing my phone. Anyone … **** head :whistling: :pRight be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD?


    I'll give you fiver for it.....including postage...

    RuthIess;5609636

    Yeah i was waiting til 6am for her to brb last night and she went about … Yeah i was waiting til 6am for her to brb last night and she went about 1am!!! :?


    looooooool yeah but you Stalk her ya maddy!!!! lol lol....

    Original Poster

    StevenA2000_uk;5609638

    Hell no!..lol no porridge here....prob a couple of rolls n square … Hell no!..lol no porridge here....prob a couple of rolls n square sausage, lashings of HP sauce....a bowl of choc nut clusters, mug of tea...and we'll see what else I can raid from the biccy cupboard afterwards :w00t:



    Healthy start to the day :w00t::p

    DDTA ....can you rename the thread to the Sunday chat thread coz thats wot it appears to be turning in to m8! cheers! :-D

    Original Poster

    RuthIess;5609627

    **** head :whistling: :pRight be back son just listing my phone. Anyone … **** head :whistling: :pRight be back son just listing my phone. Anyone want a HTC Touch HD?



    who's yer son? :?

    Anyway, i'll give you £20
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. random company selling fifa 18 for £29.9511
      2. Galaxy Note 8 grey import23
      3. PC Build - Budget £70011
      4. Dreams bed sale.43

      See more discussions