Groups

    I HAVE COD 5

    an im happy


    oh , I also have some ine , so may bnot be on there all that long


    (dont try an get one over on me cos I cant play cos I've had a drink either !!!!
    )

    60 Comments

    Nice one (Y)

    YO played it yet?

    includes omega 6 ?

    HADDOCK 7 is good

    Original Poster

    yes
    Made up with it


    like cod 4 with diff weapons love it ....like geting cod 4 (2) ish

    Original Poster

    myaser88;3828652

    includes omega 6 ?HADDOCK 7 is good



    :?

    :w00t:

    :roll:

    inb4 acecater3 who has mad beef with some forums members lol

    360 or PS3?

    I dnt like the new cod

    was gonna get this for my secret santa gift but decided better of it :whistling:

    http://content.humorpix.com/images/2881/p001.jpg

    Elitom

    Original Poster

    black gerbil1;3828675

    inb4 acecater3 who has mad beef with some forums members lol


    i lol'd
    Abvance;3828677

    360 or PS3?


    360
    vengod;3828684

    I dnt like the new cod


    why , your white stick not tell u which way to shoot :w00t:
    elitom;3828686

    was gonna get this for my secret santa gift but decided better of it … was gonna get this for my secret santa gift but decided better of it :whistling:obviously in a relationship and she may have seen it on here :w00t:Elitom

    Banned

    COD5 is a great game.

    alnbowes;3828736

    why , your white stick not tell u which way to shoot :w00t:



    Nope

    Dont like the interface, the maps, the guns and personally think cod4 is alot better.

    Original Poster

    wromg unless u have played the others an not just r a hanger on of cod 4

    alnbowes;3829672

    wromg unless u have played the others an not just r a hanger on of cod 4


    I preferred COD 2 to all of them.

    I have played cods on the ps2 and cod 3 on xbox...

    Dont like the WW2 gaming...

    Simple.

    Original Poster

    I love cod 2
    3
    4








    5
    But it s becoming a lot more realistic whatever the year
    :thumbsup:

    yeah whats with this madness about ww2 games i'm big time gta 4 fan ...the online playability is awesome so many modes 16 I think...played the absolute life out of it though... gonna pick this cod5 though see whats going on...if its anything like counterstrike i'll like it.

    Cringeworthy thread.

    Original Poster

    The JFK;3831222

    Cringeworthy thread.



    wow , serious ,

    noticed how no one replied after you ....

    good morning my darling xx

    nikkib123;3831752

    Hahaha Aln you were making me laugh yesterday - on top formMorning Lynds … Hahaha Aln you were making me laugh yesterday - on top formMorning Lynds xxxxxxxxxxx



    morning babe.... how are you? all ready for xmas now? xxxxxxx

    nikkib123;3831762

    Yep babe all sorted, just got to get a few foody bits but all in all jobs … Yep babe all sorted, just got to get a few foody bits but all in all jobs a goodin'What bout you?



    yeah, need a few fiddly bits like wrapping paper and food but apart from that, sorted can't wait now :thumbsup: got some magic reindeer dust to put out lol and wine and mince pie for santa :whistling: xx

    nikkib123;3831782

    He he excellent stuff - best get out of Alns serious COD5 thread or he … He he excellent stuff - best get out of Alns serious COD5 thread or he will be telling us off :-D



    LOOOOL nah we're on topic coz it was his christmas prezzie so we're ok :giggle:

    Original Poster

    lyndsbowes;3831739

    good morning my darling xx



    wow , what u after , fine lynds , putting cod 5 on soon , stuey plays it with connor there ..


    oh by the way connor said the f word this morning under his breath when he was playing ...stopped halfway through then realised i was looking straight at him . and smiled

    I asked him to repeat what he just said , you know what he said

    I didnt say a naughty word .....I nearly lolled . he wouldnt repeat what he had said an got all embarrassed . I asked where he had heard it from , he wouldnt say , I asked how he knew the word ....he wouldnt say

    Original Poster

    nikkib123;3831752

    Hahaha Aln you were making me laugh yesterday - on top formMorning Lynds … Hahaha Aln you were making me laugh yesterday - on top formMorning Lynds xxxxxxxxxxx



    :oops:what did i say :oops:

    nikkib123;3831790

    He has it already??Has he played it yet?Tut tut naughty



    LOL yeah he couldn't wait :roll:
    yeah he played it last night but was in a bit of a mood when i left this morning coz i banned him from playing infront of our boys :roll:

    Original Poster

    lyndsbowes;3831781

    yeah, need a few fiddly bits like wrapping paper and food but apart from … yeah, need a few fiddly bits like wrapping paper and food but apart from that, sorted can't wait now :thumbsup: got some magic reindeer dust to put out lol and wine and mince pie for santa :whistling: xx



    an some brandy , he likes that :thumbsup:

    alnbowes;3831805

    an some brandy , he likes that :thumbsup:



    only if you put a xmas hat and santa suit on :lol:

    alnbowes;3831793

    wow , what u after , fine lynds , putting cod 5 on soon , stuey plays it … wow , what u after , fine lynds , putting cod 5 on soon , stuey plays it with connor there ..oh by the way connor said the f word this morning under his breath when he was playing ...stopped halfway through then realised i was looking straight at him . and smiled I asked him to repeat what he just said , you know what he said I didnt say a naughty word .....I nearly lolled . he wouldnt repeat what he had said an got all embarrassed . I asked where he had heard it from , he wouldnt say , I asked how he knew the word ....he wouldnt say



    :viking: tell him mammy will wash his mouth out with soap if he says anything like that again!! and no you're not putting COD 5 on..... and i will be telling stuey off for playing it infront of him too :viking:

    nikkib123;3831825

    Ooooh I am out of here - feel like a right gooseberry :santa:



    awwwwww don't go hun xx

    Original Poster

    nikkib123;3831810

    Nothing bad just funny :-D



    ok :thumbsup:

    lyndsbowes;3831812

    only if you put a xmas hat and santa suit on :lol:



    dont be getting all filthy on here you , Im not dressign up like that so you can have your wicked way , you dress up as miss clause ????


    COD 5 in 10 mins

    Original Poster

    nikkib123;3831825

    Ooooh I am out of here - feel like a right gooseberry :santa:



    nah you stay nik I am going , got the kids to look after

    alnbowes;3831841

    nah you stay nik I am going , got the kids to look after



    no cod 5 you :viking: you dont like it when i become an angry scouser

    Original Poster

    its ok , Will send connor up to his room so i can play . the online one is tamer than the single player mode u know

    nikkib123;3831838

    OK, I am out of here before a domestic kicks off!!



    hehehe we're just messing nik..... this is how we are all the time :lol:

    alnbowes;3831850

    its ok , Will send connor up to his room so i can play . the online one … its ok , Will send connor up to his room so i can play . the online one is tamer than the single player mode u know



    :x

    Original Poster

    lyndsbowes;3831849

    no cod 5 you :viking: you dont like it when i become an angry scouser



    ha ha ha , I took a pic last time you did that

    http://scifipedia.scifi.com/images/thumb/a/a1/She-hulk-3.jpg/270px-She-hulk-3.jpg

    Original Poster

    really this is what i think of her

    http://bothhands.files.wordpress.com/2007/12/wonder-woman-color-001.jpg



    when shes asleep :whistling::w00t:

    Original Poster

    nikkib123;3831857

    Do you get all high pitched like me ha ha !



    nikki


    shes a
    http://www.simsbait.com/1squealer.jpg

    Original Poster

    nikkib123;3831870

    ^^Lynds is well fitter!!



    I know but when i was a kid that bird in that cossy was the woman of my dreams .....and lynds is my wonder woman
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. The HUKD Student Discount code sharing thread (most codes on Unidays are si…7101342
      2. Royal Mail chat says I am not allowed to send paper of any kind to Hong Kon…2368
      3. Shana Tova to all Jewish HUKDers1826
      4. 75% off Sky TV for existing customers. Only works when you call the specifi…17826369

      See more discussions