i have tickets for UFC 95 at the O2 arena London what seats should i keep

7
Found 3rd Jan 2009
i bought 2 sets of tickets for UFC 95 and need some advice of what is my best view,they are both upper tier and here is the details of the seats

section BK 406
Row M
Seats 593-594

section BK 409
Row F
seats 665-666
Community Updates
7 Comments
are they the £25 seats?? tbh ur really wonna b going for the £100 or £150 seats..
Original Poster
nah these are the £45 ones mate,i don't really wanna pay a whole lot of cash.really for that atmosphere,the buzz will be amazing.
vinylkiller;3938535

nah these are the £45 ones mate,i don't really wanna pay a whole lot of … nah these are the £45 ones mate,i don't really wanna pay a whole lot of cash.really for that atmosphere,the buzz will be amazing.



ye fair enuf, and theyve only disclosed one fight........good luk with ur decision, get a print out of the stadium layout and make ur decision, whever u sit im sure ull have a great time, the atmosphere really is ellectric.
Original Poster
acecatcher3;3939296

ye fair enuf, and theyve only disclosed one fight........good luk with ur … ye fair enuf, and theyve only disclosed one fight........good luk with ur decision, get a print out of the stadium layout and make ur decision, whever u sit im sure ull have a great time, the atmosphere really is ellectric.



yeah but possible return of the iceman to face anderson silva
once you decide.. you selling the other 2 tickets? if so, i'm very interested..
Original Poster
yeah they will be sold,don't need 2 sets mate.
if they are both the same face value I wouldn't matter so much. Plz dont sell them acecather3, he is the type of guy to boo soon as it hits the mat

http://www.eventtravel.com/events/seatingplans/02_Arena_Seated.JPG
O2 seating plan
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions

    Top Discussions

    Top Merchants