Groups

    I need ideas for a 21st birthday present

    for my neice, in 3 weeks time, i have abslutely no clue what to get her
    any ideas welcome x

    29 Comments

    new mobile phone.

    Original Poster

    good idea but shes just had a new contract phone

    an ipod? or mp3?

    Original Poster

    she has an ipod, shes a bit spoilt lol, i want smething a bit different, i got her brother one of those driving experiences but she doesnt like driving fast

    bring her for a shopping spree lol

    how about tickets to a west end show?

    or a makeover day? And money for the pictures as well?

    Original Poster

    hmm quite like the west end ticket idea

    lots of deals on lastminute,com

    Original Poster

    lovely thanks fr that idea will have a look x x

    pandora bracelet, i got mine for xmas and love it! i get a new charm for every special occasion, got 2 this morning

    Original Poster

    actually she has a bracelet but a few charms is a great idea thanks

    any idea where u get them frm?

    rabbit

    Brittains got talent tickets at M.E.N arena

    caggarooney;4381879

    actually she has a bracelet but a few charms is a great idea thanksany … actually she has a bracelet but a few charms is a great idea thanksany idea where u get them frm?




    NOT ebay!!! I live in Newcastle and get mine from mememe (they have a website) and Eve.

    Check what type she has 1st as there are loads out there


    mememeaccessories.com/sho…=68 try here

    Original Poster

    oh is there? i didnt realise that, so not all charms will fit all bracelets then? thanks fr yr help i will ask my sister fr the info i just did a quick search and saw ernest jones sell them so will have a look there, cheers

    some will fit others wont, i wouldnt risk it, if shes anything like me (im a fussy 23 year old) she will only want authentic charms that match her braclet and colour scheme!

    np good luck with it

    Original Poster

    nono2522;4381906

    NOT ebay!!! I live in Newcastle and get mine from mememe (they have a … NOT ebay!!! I live in Newcastle and get mine from mememe (they have a website) and Eve.Check what type she has 1st as there are loads out therehttp://www.mememeaccessories.com/shop/ProductList.aspx?cId=68 try here



    Theres some lovely ones on there, thanks a lot, rep given x

    Banned

    How about an evening with me, would you like a photo sending?

    voucher/shoes/clothing/bags

    gig tickets to see her favourite band? spa day? Night in a hotel?

    how old is she?

    driving lessons? depends how much you wanna spend

    Glitzybabe;4383329

    how old is she?



    I think it might be a 21st, not too sure like, maybe i should read the title again :whistling:

    Original Poster

    lol, yeah shes going to be 21, thanks everyone for all yr ideas i think i'm going dwn the pandora route

    what about a smashing big dildo

    Get her something out of the JFK clothing range (which will be out soon).

    caggarooney;4385124

    lol, yeah shes going to be 21, thanks everyone for all yr ideas i think … lol, yeah shes going to be 21, thanks everyone for all yr ideas i think i'm going dwn the pandora route



    You ask for all that advice and you end up getting her a box , charming ;-)
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Best 40 inch TV for £30056
      2. Biscuit addiction1231
      3. Working conditions, workers rights. Standing at work causing pain. Is this …1325
      4. Easyjet - book now or wait?813

      See more discussions