Groups

    Iceland buys 51 Woolworths stores . .

    Is yours on the list ?

    Alton, Barnsley, Belper, Bethnal Green, Bexhill On Sea, Bicester, Billericay, Blandford Forum, Bodmin, Boreham Wood, Bow, Braintree, Broadstairs, Devizes, Exmouth, Fraserburgh, Frome, Greenford, Hackney, Hailsham, Harold Hill, Haverhill, Herne Bay, Hexham, Highgate, Honiton, Kilburn High Road, Leyton, Malvern, Matlock, Mill Hill, Minehead, Monmouth, Morpeth, Morriston, Newtownards, Palmers Green, Pinner (Rayner's Lane), Palmers Green, Plumstead, Pontypool, Poplar, Portslade, Ringwood, St Neots, Stoke Newington, Strood, Sudbury, Swaffham, Wakefield, Wallington, Whitstable

    news.bbc.co.uk/1/h…stm

    25 Comments

    nope x x

    nah got 2 icelands already near the old woolies

    MarzBarz;4010823

    nah got 2 icelands already near the old woolies



    Same here :thumbsup:

    Bethel Green now an Iceland, wow

    Is Kerry Katona going to open them all on a rota basis?

    I live in Exmouth and I don't really want an Iceland right in the centre of the town centre! Bring back Woolies!

    virus;4010880

    Is Kerry Katona going to open them all on a rota basis?


    lol

    virus;4010880

    Is Kerry Katona going to open them all on a rota basis?


    Doubt she could stay sober for that long!

    ahh greenford is being bought by iceland. i was hoping for a argos?? lol

    Banned

    Mine is .... ohhh but it's not the oxford one which town is close to oxford hummm

    She needs to after having her bank accounts `frozen` lol

    No but my aunties is...she is in Pinner

    Not ours-We've already got 2 Icelands too!

    Supermod

    Nope. Nearest is Exmouth.

    It has been commented that most of these stores are South of the country.

    Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a "free palestine" avatar from solar flare person in page 1 of this post.

    Supermod

    myjess;4011478

    Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a … Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a "free palestine" avatar from solar flare person in page 1 of this post.



    Does it offend you?

    Banned

    myjess;4011478

    Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a … Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a "free palestine" avatar from solar flare person in page 1 of this post.



    yeah
    post number 4 I guess says die Israel

    just looked actually means "pray for the peace of Israel "

    myjess;4011478

    Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a … Are people allowed to have political slogans as their Avatar? There's a "free palestine" avatar from solar flare person in page 1 of this post.



    does it bother you?

    Nobody wants to see all the fighting going on :-( - well I don't

    Nop, theres an iceland not far from the old woolies anyway - The old woolies is int he town centre aswell.. not practicle for mums shopping is it =D Thats why mums dont go to iceland

    virus;4010880

    Is Kerry Katona going to open them all on a rota basis?



    Nah... she comes from my town warrington - probs 2 stoned atm.

    St Neots is on the list.

    Hooray

    Banned

    be careful, iceland food is tasty and cheap, but my god the calorie intake is high. I got fat because i didn't no about nutritional information properly and lived off their cheesecakes for like 3months. Seriously, i only had a food budget of £10 a week and with that i had 6 cheesecakes and 4packs of their 2cheeseburgers for a £1. my bellys still not back to its full sexyness and its been like 5months since i stopped shopping their and learned about calorie intake =[

    Banned

    Sykos;4110183

    be careful, iceland food is tasty and cheap, but my god the calorie … be careful, iceland food is tasty and cheap, but my god the calorie intake is high. I got fat because i didn't no about nutritional information properly and lived off their cheesecakes for like 3months. Seriously, i only had a food budget of £10 a week and with that i had 6 cheesecakes and 4packs of their 2cheeseburgers for a £1. my bellys still not back to its full sexyness and its been like 5months since i stopped shopping their and learned about calorie intake =[



    :lol: :lol: haha sorry ;-) seriously get a man to look after you :thumbsup:

    i heard these will be their new mammoth stores they will only need to remove the worth from the new buildings
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764506
      2. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …95176
      3. Are these two things distinctly different to you?30117
      4. O2 priority £1 lunch to end for good55

      See more discussions