If post count was disabled in Misc...

50 replies
Found 12th Jul 2009
Would you have posted as much as you do here?

  1. Misc
Groups
  1. Misc
50 Comments

Nope,

No wait, yes!

Then again,maybe not

I would. Post count dont really mean anything to me tbh.

Lol @ Choc

Yup, I dont look at my post count

starsparkle2311;5729285

Yes, I'd post even more, my post count is embarassingly high, due to the … Yes, I'd post even more, my post count is embarassingly high, due to the fact I have no life,lol:w00t:



lol :w00t:

Banned

I think those who post in the word games wouldn't.. as for the rest of the misc riff raff.. dam right

Banned

starsparkle2311;5729285

Yes, I'd post even more, my post count is embarassingly high, due to the … Yes, I'd post even more, my post count is embarassingly high, due to the fact I have no life,lol:w00t:



true

choc1969;5729258

Then again,maybe not



It's good that you're sure :-D

I don't notice my post count lol

dog_cop;5729312

I think those who post in the word games wouldn't.. as for the rest of … I think those who post in the word games wouldn't.. as for the rest of the misc riff raff.. dam right



PCB :whistling:

Banned

choc1969;5729317

PCB :whistling:



JCB :thumbsup:

dog_cop;5729326

JCB :thumbsup:



Yeah the ones in the word games only post to bump their own counts. Have seen pages and pages of the same person just replying to themselves before :?

Banned

I would turn off the post count meter in the word games.. now that would upset loads:w00t:

Banned

starsparkle2311;5729447

Indeed it would and what about the rep, now if that was banned from say … Indeed it would and what about the rep, now if that was banned from say the congrats thread?..........................................:whistling:



yes I would ban the back slapping and barf worthy congratulation thread.. what is the point really..

well done for adding one word or another and having a stupidly high post count for no reason

I would like to see them remove the postcount from misc, it wouldn't affect my posting but would be surprised if it didn't affect any others.

John

Banned

Johnmcl7;5729519

I would like to see them remove the postcount from misc, it wouldn't … I would like to see them remove the postcount from misc, it wouldn't affect my posting but would be surprised if it didn't affect any others.John



sensible post as always :thumbsup:

Banned

I'd like post count removed. I find having a high count to be embarrassing and a little sad! :oops::-D

most mine are in FS/FT

Banned

starsparkle2311;5729674

with you there on that one,lol:thumbsup:


at least I'm not quite as sad as you :p:thumbsup:

Banned

starsparkle2311;5729763

lmao:p


think I'll have a day off in case i catch you up! :-D

Supermod

I really usually only post when I am genuinely interested in the thread or when I fancy being an idiot.

Banned

magicjay1986;5730037

I really usually only post when I am genuinely interested in the thread … I really usually only post when I am genuinely interested in the thread or when I fancy being an idiot.



a lot then

Banned

starsparkle2311;5730071

lol, he was asking for that one:p



you line them up :thumbsup: and I will add then quote :w00t:

Supermod

dog_cop;5730046

a lot then



...if only it was true!! :whistling:

Banned

magicjay1986;5730153

...its true!! :whistling:



Supermod

dog_cop;5730160



...ok....it's true...:oops:

Banned

magicjay1986;5730182

...ok....it's true...:oops:



hahahahah got ya :w00t:

theres no prizes for post counts so why does it matter?

Banned

loupomm;5730220

theres no prizes for post counts so why does it matter?



you would think those who have been here for the last 12 months think its the be all and end all

Supermod

Tell me about it. Its almost as if posts are going out of fashion with some members.

Banned

magicjay1986;5730400

Tell me about it. Its almost as if posts are going out of fashion with … Tell me about it. Its almost as if posts are going out of fashion with some members.



I have looked at some who have been here since 2008 and guess where they live the most .. yup the intellectual threads.. word game :roll:

Supermod

dog_cop;5730416

I have looked at some who have been here since 2008 and guess where they … I have looked at some who have been here since 2008 and guess where they live the most .. yup the intellectual threads.. word game :roll:



It doesnt surprise me.

Banned

magicjay1986;5730436

It doesnt surprise me.



I wonder if a decent discussion would be able by some or would it just be one word at a time :w00t:

dog_cop;5730467

I wonder if a decent discussion would be able by some or would it just be … I wonder if a decent discussion would be able by some or would it just be one word at a time :w00t:



agreed

Banned

bitseylango;5730515

agreed



seconded :-D

maybe they know something we dont lol

Banned

loupomm;5730580

maybe they know something we dont lol



and what would that be .. amaze me :?

Post count doesn't mean anything to me, I actually enjoy talking to some of the members here.

Banned

AshleyRFC;5730589

Post count doesn't mean anything to me, I actually enjoy talking to some … Post count doesn't mean anything to me, I actually enjoy talking to some of the members here.



yes don't we all
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769647
    2. Premium baked beans just 99p for 4 cans from ALDI!2143
    3. 5 Letter Scrabble Game52522897
    4. Meerkat Movies (2 for 1 Cinema Codes) | Official Trading Thread428514673

    See more discussions