Groups

    If you are bored...

    Banned
    search 'french military victories' on google and click 'i'm feeling lucky' lol

    14 Comments

    haha, harsh, but true.

    Found this out years ago...still cracks me up

    HAhahahaha.... gotta give rep for that.

    Banned

    borolad94;2834503

    HAhahahaha.... gotta give rep for that.



    100% agree

    french military defeats lolllllzzzz

    I'll show that one to Pierre a bit later on....

    Banned

    Salder, lemme know when you start getting hate messages from any french members of ours, if there are any...

    Another google one - type 'find Chuck Norris' then click feeling lucky :thumbsup:

    Original Poster Banned

    Dell_in_the_bed;2834617

    Salder, lemme know when you start getting hate messages from any french … Salder, lemme know when you start getting hate messages from any french members of ours, if there are any...



    will do ;-) lol

    BillButter;2835348

    Another google one - type 'find Chuck Norris' then click feeling lucky … Another google one - type 'find Chuck Norris' then click feeling lucky :thumbsup:



    LMAO:lol:

    Banned

    This one is ]quite amusing.

    guv;2835466

    This one is ]quite amusing.



    Damn, that buttons clever, still gets away even when i right click :x

    type in
    miserable failure into google then press 'i'm feeling lucky' :lol:

    Original Poster Banned

    BillButter;2835348

    Another google one - type 'find Chuck Norris' then click feeling lucky … Another google one - type 'find Chuck Norris' then click feeling lucky :thumbsup:



    lol yeh seen that one before. Someone needs to make a jack bauer one
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. miikeyblue and shabbird's (but mostly shabbird's) Tuesday night pub quiz!553747
      2. 15 ways you can hack that Amazon Dash Button78
      3. Potential upcoming Argos glitch or buggy app?98
      4. Royal Mail chat says I am not allowed to send paper of any kind to Hong Kon…1842

      See more discussions