Found 18th Oct 2009
...anyone else?

  1. Misc
Groups
  1. Misc
37 Comments

Oh No, Not again!

Yh whatever

Wish I was.:x

Banned

oh such happy people, hope you had a good night babbler

sassie;6609126

oh such happy people, hope you had a good night babbler



Where have you been lurking tonight.

on to the 3rd bottle of wine with my OH:thumbsup:

Banned

ryouga;6609131

Where have you been lurking tonight.



been watching some crap tv, and to be honest posting on here seems to get you into to much bother these days - lol

jenniep;6609133

on to the 3rd bottle of wine with my OH:thumbsup:



Hes going to have a good night if ya know what I mean lol.

ryouga;6609137

Hes going to have a good night if ya know what I mean lol.



My excact same thoughts!!

I'm 50/50 tonihgt! :whistling:

ryouga;6609137

Hes going to have a good night if ya know what I mean lol.



lol :roll:not too bad yet:thumbsup:
got another in the fridge

sassie;6609135

been watching some crap tv, and to be honest posting on here seems to … been watching some crap tv, and to be honest posting on here seems to get you into to much bother these days - lol



+1 i actually agree with you for once :thumbsup:

Banned

danny09;6609150

+1 i actually agree with you for once :thumbsup:



so miracles really do happen :w00t:

jenniep;6609148

lol :roll:not too bad yet:thumbsup:got another in the fridge



You seem like my sort of girl!!

Are you single :? :roll: :whistling:

cw9652;6609157

You seem like my sort of girl!!Are you single :? :roll: :whistling:



nope ...dont let my OH hear u lol:roll:
big saturday night in getting drunk watching xfactor,etc.
my OH is doing a radio broadcast tonite and i'm getting him to play all my favourites:thumbsup:

no i'm 100% sober thanks to antibiotics

jenniep;6609175

nope ...dont let my OH hear u lol:roll:big saturday night in getting … nope ...dont let my OH hear u lol:roll:big saturday night in getting drunk watching xfactor,etc.my OH is doing a radio broadcast tonite and i'm getting him to play all my favourites:thumbsup:



OK....[SIZE="1"] I'll speak a bit quieter!![/SIZE]
You and your links huh!! What are your drunk requests??

cw9652;6609200

OK....[SIZE="1"] I'll speak a bit quieter!![/SIZE]You and your links … OK....[SIZE="1"] I'll speak a bit quieter!![/SIZE]You and your links huh!! What are your drunk requests??



already had pure shores and sunblock i'll be ready.love the film the beach and i'm a lifeguard so the 2nd one is like my own personal theme tune.also had john farnham the voice bcos theres a great vid on youtube with it in the background to a Lost clip,and i'm hooked on it now
]http//ww…ded

any requests?

jenniep;6609223

already had pure shores and sunblock i'll be ready.love the film the … already had pure shores and sunblock i'll be ready.love the film the beach and i'm a lifeguard so the 2nd one is like my own personal theme tune.also had john farnham the voice bcos theres a great vid on youtube with it in the background to a Lost clip,and i'm hooked on it now]http://www.youtube.com/watch?v=fv7wMjxH4Xk&feature=player_embeddedany requests?



What's the radio station?

Banned

think op has fallen to sleep, hope he isnt face down in a kebab

sassie;6609232

think op has fallen to sleep, hope he isnt face down in a kebab



LOL:p

jenniep;6609223

already had pure shores and sunblock i'll be ready.love the film the … already had pure shores and sunblock i'll be ready.love the film the beach and i'm a lifeguard so the 2nd one is like my own personal theme tune.also had john farnham the voice bcos theres a great vid on youtube with it in the background to a Lost clip,and i'm hooked on it now]http://www.youtube.com/watch?v=fv7wMjxH4Xk&feature=player_embeddedany requests?



Yup!!

You join late night MISC more often when your fella is at work!! ;-)

LoozR;6609231

What's the radio station?



]http//ww…=mp

small gaming website so i get whatever i want played:thumbsup:

if u want i song i'll get it for u

cw9652;6609252

Yup!!You join late night MISC more often when your fella is at work!! ;-)



he works from home:roll:

jenniep;6609256

]http://www.sog-team.co.uk/forum/index.php?do=mpsmall gaming website so i … ]http://www.sog-team.co.uk/forum/index.php?do=mpsmall gaming website so i get whatever i want played:thumbsup:if u want i song i'll get it for u



Thanks!Thinkin' now...

could he get cascada-Dangerous?

LoozR;6609283

could he get cascada-Dangerous?



yeah on in five after queen song for me!

LoozR;6609283

could he get cascada-Dangerous?



soz on in 2 after fallout boy version of beat it

Your OH is so sweet!Thanks so much.Rep added!

LoozR;6609303

Your OH is so sweet!Thanks so much.Rep added!



glad you like,anything else u want played?

jenniep;6609304

glad you like,anything else u want played?



Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My Closet .:-D

Great music station-great mix of music.:thumbsup:

LoozR;6609322

Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My Closet .:-DGreat … Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My Closet .:-DGreat music station-great mix of music.:thumbsup:



thanks:)
on soon

on after simple minds!

[QUOTE=LoozR;6609322]Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My Closet .:-D
havn't heard this song in ages, love it:)

jenniep;6609338

[QUOTE=LoozR;6609322]Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My … [QUOTE=LoozR;6609322]Oh yeah my hubs would love Eminem - Cleaning Out My Closet .:-Dhavn't heard this song in ages, love it:)



Thanks to your OH for playing it.It reminds us of our honeymoon.Great times.:-D

billy connolly up next,very funny:roll:

Original Poster

sassie;6609232

think op has fallen to sleep, hope he isnt face down in a kebab



Nope - I havent had a kebab in years! lol.

Was a good night - celebrating the birth of a friends baby. :-D

Didnt expect this many replays tbh. Hope everyone is okay this morning... now to find some brunch... :-D

am still tipsy wow
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. HUKD Hottest deals side bar was far better before45
    2. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769324
    3. Smacking children is to be banned in Scotland2458
    4. Lego Dimensions has officially been cancelled.66

    See more discussions