Groups

    Jeremy Kyle

    I love it.

    Its just so funny.

    What self respecting person would subject themselves to going on that programme?

    That being said, it gives me great pleasure watching it because its funny...

    21 Comments

    Banned

    I think they have Katie Price mentality.

    Fame, fame, fame!

    DLM;3309107

    I think they have Katie Price mentality.Fame, fame, fame!


    Her and Jeremy are brill

    Original Poster

    Yeah I suppose, some people will do anything for money and fame (big brother!)

    But seriously, these people air their dirty laundry in the most publc of places.

    But as I said its my guilty pleasure!! hehe

    i think they make stories up just to get on tele. weirdos some of em

    42 yr age gap!

    Original Poster

    borolad94;3309156

    42 yr age gap!


    I know!!!

    Crazy!!!!!!!!

    Original Poster

    starsparkle2311;3309136

    I'm sick and tired of the mentality in this country of people thinking … I'm sick and tired of the mentality in this country of people thinking they can have unprotected sex with anyone they like and then expecting us the taxpayer's to pay for their children!!!



    Was that an impression of Jeremy, or your own thoughts? lol

    Either way, I totally agree.

    Original Poster

    haha jeremy is the man

    Original Poster

    Alfonse;3309185

    ]http://uk.youtube.com/watch?v=48HUdzoKiPA&eurlpmsl



    Its night

    i watched one once and there was a girl with wickedly bad roots i mean 4 inches down her hair, some teeth missing took 3 guys on the show for a dna test titled;

    3 guys but whos the daddy dna results-or summit like that

    anyway the little scroats came out one by one rowing with the girl and each other, then each had the results given one by one and yep you guessed it, in pure Jeremy Kyle gold none of them was the dad lol,

    when jezzer asked the girl if she now knew who the father of her baby was she replied

    "i think so" LMFAO

    Original Poster

    uk.youtube.com/wat…Zv4

    The most disgusting man in Britain.

    please please please

    every please read all the comments on the video posted above they are so funny youtube users are the funniest LMFAO

    example

    Instead of teaching their babies words like 'mummy' and 'daddy', these idiots probably teach them to say, 'know what I mean' and 'innit' and the all-time classic spoken here.

    LMFAO

    Original Poster

    ilovepink;3309265

    i watched one once and there was a girl with wickedly bad roots i mean 4 … i watched one once and there was a girl with wickedly bad roots i mean 4 inches down her hair, some teeth missing took 3 guys on the show for a dna test titled;3 guys but whos the daddy dna results-or summit like thatanyway the little scroats came out one by one rowing with the girl and each other, then each had the results given one by one and yep you guessed it, in pure Jeremy Kyle gold none of them was the dad lol, when jezzer asked the girl if she now knew who the father of her baby was she replied"i think so" LMFAO



    I think I saw that one!!!!!!!
    HAHA

    Original Poster

    ilovepink;3309348

    Jezzer gets OWNED]http://uk.youtube.com/watch?v=2p9MAFskHyw




    That episode was hilarious

    shopaholic_blond;3309306

    http://uk.youtube.com/watch?v=W0U84z_SZv4The most disgusting man in … http://uk.youtube.com/watch?v=W0U84z_SZv4The most disgusting man in Britain.



    what an absoulute idiot. he is a discrace to a man.

    Original Poster

    borolad94;3309460

    what an absoulute idiot. he is a discrace to a man.



    That man actually made my blood boil.
    What stupid woman could fall for a man like that?
    Its truly disgusting.

    shopaholic_blond;3309490

    That man actually made my blood boil.What stupid woman could fall for a … That man actually made my blood boil.What stupid woman could fall for a man like that?Its truly disgusting.



    i would be disgraced and embarressed to the core if he was related to me.
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …3291177
      2. Back to school: what's your views on your kids uniform and piercing rules e…11
      3. New Nintendo 3DS XL – SNES Edition available in UK from October1326
      4. If you had £50,000 to start a business what would it be ?1525

      See more discussions