Groups

    just ate a sausage roll sandwich

    Banned
    terrible idea

    tasted awful and now i feel sick if i had the tablets that make you vomit i would take them

    16 Comments

    It will be the cow's ***** and testicles that you just swallowed...yummy!

    Original Poster Banned

    Lulu'sMammy;2381695

    It will be the cow's ***** and testicles that you just swallowed...yummy!



    hmmmmm cow

    how much did you pay for a sausage roll sandwich, is that a sausage in a bap/bun/roll.
    Or

    A actual sausage roll put in a piece of bread?

    Thanks for letting us know!!! :thumbsup:

    We will all be able to sleep tonight now!!!!!!!

    Original Poster Banned

    black gerbil1;2381703

    how much did you pay for a sausage roll sandwich, is that a sausage in a … how much did you pay for a sausage roll sandwich, is that a sausage in a bap/bun/roll.OrA actual sausage roll put in a piece of bread?



    It was a large ginsters one that was in the fridge, some ketchup and bread yeah

    im just saying on paper it looked like a good idea , in practice....bleeeugghghgh


    I dont want others to make this mistake (sticky?)

    **** im hungry, im thinking fishfinger sandwich?

    hmmmm or chip sandwich

    I'm guessing your a student?!?!? ;-)

    Original Poster Banned

    gd_miester;2381785

    **** im hungry, im thinking fishfinger sandwich?



    yeah that sounds like it would work, the pastry around the sausage was the culprit in this case, a layer of bread crumbs should have a negligible impact on the sandwich

    suze;2381821

    I'm guessing your a student?!?!? ;-)



    lol ya

    Proximo;2381823

    lol ya



    :whistling: How did I guess!!!! :giggle:

    Proximo;2381730

    I dont want others to make this mistake (sticky?)



    Good call!

    I know stickies have been disabled but this is reason enough to bring them back :thumbsup:

    OMG Not Gingsters........ !! :w00t: I know someone who used to work for them, sadly they are no longer with us. :-(

    Banned

    Lulu'sMammy;2381695

    It will be the cow's ***** and testicles that you just swallowed...yummy!



    What kinda pigs do you eat containing cow **** ? :?

    Do you live near chelmsley wood ? (Just being nosey now :))

    GM versions???

    Original Poster Banned

    it should also be worth pointing out that the sausage roll was heated in a microwave for a couple of minutes and came out a little soggy : /

    (heating up things usually makes them taste nicer)

    Proximo;2382808

    it should also be worth pointing out that the sausage roll was heated in … it should also be worth pointing out that the sausage roll was heated in a microwave for a couple of minutes and came out a little soggy : / (heating up things usually makes them taste nicer)



    OMG This just gets worse!!!! :w00t:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …3921580
      2. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846334
      3. Meerkat Movies (2 for 1 Cinema Codes) | Official Trading Thread418014160
      4. miikeyblue and shabbird's (but mostly shabbird's) Tuesday night pub quiz!523470

      See more discussions