Just ruined my pumpkin

27
Posted 29th Oct
Cut the wrong bit out. Now it's ruined!
Feel like crying.
That is all.
Community Updates
Misc
Top comments
Get muppet labs to show you how to carve pumpkin.

Edited by: "wayners" 29th Oct
27 Comments
Glue it lol or go to Asda/Tesco on Thursday they'll probably be giving them away
Don’t cry just change your design, make it a brilliant original artwork
Turn it round?
Cocktail sticks?
Toon_army29/10/2019 19:20

Glue it lol or go to Asda/Tesco on Thursday they'll probably be giving …Glue it lol or go to Asda/Tesco on Thursday they'll probably be giving them away


I'm away for Halloween itself but daughter insisted we had to keep up our annual carving ritual!
She's given up and mine's a dud sooooooooo....
suejb229/10/2019 19:22

Turn it round?


Wish I could but the other side was defected to begin with. Only had the one side to work with.
Toothpicks to stick it back on then carve the other side of it??
Post some pics of your original design and the bit you cut.

I cut my pumpkin eyeballs out by accident a few years back. Stuck them back on with sewing needles. The needles were exposed and actually made the pumpkin look more scary.
Could post you mine ? can't be bothered tbh
matrixmduk29/10/2019 19:22

Don’t cry just change your design, make it a brilliant original artwork ( …Don’t cry just change your design, make it a brilliant original artwork


Been looking at that but the only thing that could probably rescue it is:
38838699-Lecr5.jpg
But with a bigger hole!
Edited by: "chuckiedoll" 29th Oct
Draw some ferocious looking eyes above and teeth all around the whole mouth or use white felt and write Enter at your own risk.
Two for one in Morrison’s
Get muppet labs to show you how to carve pumpkin.

Edited by: "wayners" 29th Oct
Soup
wayners29/10/2019 19:45

Get muppet labs to show you how to carve pumpkin.[Video]


Are they available on Prime delivery?
You can't post this and not show us your mistake
miikeyblue29/10/2019 19:53

You can't post this and not show us your mistake


It's the Wickerman logo from Alton Towers
chuckiedoll29/10/2019 19:53

It's the Wickerman logo from Alton Towers


Still gonna need that proof.
That's fine. Shove uranium rod in it...not everyone will get that joke
Ah man, that's a shame apologies for pointing out the obvious but you gave yourself a bit of a challenge with the two floating black triangles in the logo.
chuckiedoll29/10/2019 19:56

Or not as the case may be![Image]


Tbh... I'd have been happy with that!
psychedelicrenegade29/10/2019 20:07

Ah man, that's a shame apologies for pointing out the obvious but you …Ah man, that's a shame apologies for pointing out the obvious but you gave yourself a bit of a challenge with the two floating black triangles in the logo.


Problem was being a mum and multi tasking whilst doing it!
Literally don’t get the whole seemingly copying America with pumpkin carving and decorating houses etc etc 😴
LightninJC29/10/2019 21:18

Literally don’t get the whole seemingly copying America with pumpkin c …Literally don’t get the whole seemingly copying America with pumpkin carving and decorating houses etc etc 😴


They’re a lot easier than turnips though to be fair
Gotta be honest. I thought the thread title was a euphemism :/
Said the actor to the bishop
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Discussions

    Top Merchants