Groups

    liverpool on channel 5 - fulham on itv4 - may contain spoilers or nuts

    only ones left in europe

    go watch

    46 Comments

    CMON U REDS!!!!

    hey holly, long time :thumbsup:

    Thursday night football?

    No tah :thumbsup:

    thursday is closer to friday, can have a drink, have a crap day at work the next day and no you're finished for he weekend after it :-D

    Original Poster

    lfc_engravedonheart;8319109

    CMON U REDS!!!!hey holly, long time :thumbsup:



    hi hon - u fine

    should still be smiling at full time :-D

    Beware -May contain ladyboy centre-forward and lots of diving.

    p.s. only ones left in Europe????
    What about the mighty Fulham? lol

    Gettttt Innnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!

    ££ JASE ££;8319234

    p.s. only ones left in Europe????What about the mighty Fulham? lol



    read the title :-D

    holly100;8319178

    hi hon - u fine should still be smiling at full time :-D



    i'm great ta hun, u ok?

    really hope so :thumbsup:

    Original Poster

    ££ JASE ££;8319234

    p.s. only ones left in Europe????What about the mighty Fulham? lol




    read the post hon - did say the only ones -

    fulham - brilliant - 21 secs - record for quickest goal - got to be

    and kuyts is the luckiest

    looking forward to lpool fulham final -

    Haaa ref changed his mind.....

    Defo a good goal nowt wrong with that

    Can't be offside from a corner and defo no foul

    holly100;8319277

    read the post hon - did say the only ones - fulham - brilliant - looking … read the post hon - did say the only ones - fulham - brilliant - looking forward to lppol fulham final -



    oh yeh sorry!!! :oops:

    2-0

    Lucas is the new messi

    omg i'm buzzin!!!!!!!!!!

    junkenstein73;8319334

    2-0 Lucas is the new messi



    :thumbsup:

    What is Lucas doing making forward runs:?. Benetiz make sure he doesn't cross the half way line.

    dananana;8319348

    What is Lucas doing making forward runs:?. Benetiz make sure he doesn't … What is Lucas doing making forward runs:?. Benetiz make sure he doesn't cross the half way line.



    obvo doing something right in doing them tho

    YNWA
    C'mon boys lets finish these off

    dananana;8319348

    What is Lucas doing making forward runs:?. Benetiz make sure he doesn't … What is Lucas doing making forward runs:?. Benetiz make sure he doesn't cross the half way line.



    lucas is great at forward runs, **** at about everything else

    junkenstein73;8319550

    YNWAC'mon boys lets finish these off



    here here :thumbsup:
    lets hope they keep it up for 2nd half

    For the first time ever i actually want Liverpool to win. Can't have these foreigners embarrassing us all week

    CFC_Mark;8319598

    For the first time ever i actually want Liverpool to win. Can't have … For the first time ever i actually want Liverpool to win. Can't have these foreigners embarrassing us all week



    why thank you

    junkenstein73;8319334

    2-0 Lucas is the new messi



    Lmao dont make me laugh :w00t: :w00t: :w00t:

    vir3us;8319693

    Lmao dont make me laugh :w00t: :w00t: :w00t:



    haha even made me laugh, no-one comes close to messi

    Fernando Torres Liverpools Number 9

    What a Cracking Goal

    3 - 0 good game

    WHAT A GOALLLL

    liverpool on form!!!

    YESSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    3-0, beautiful counter attack

    oops, nervous times
    Good hit but the wall should block that

    Flashbacks from last night

    Original Poster

    junkenstein73;8319955

    oops, nervous timesGood hit but the wall should block that




    been that long pepe thought he was a spectator - were safe - want benayoun to score - underated

    CFC_Mark;8319984

    Flashbacks from last night



    nooooooooooooooooo

    I wanna marry nando.....................GET IN

    boo torres

    Torresssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-D

    i wanna marry torres................. GET INNNNNNNNNNNNN!!

    *applauds my golden boy*

    lfc_engravedonheart;8320132

    i wanna marry torres................. GET INNNNNNNNNNNNN!!



    I Do belive i asked first:p

    junkenstein73;8320166

    I Do belive i asked first:p



    haha no way, will fight you till the end for this one

    CFC_Mark;8320179

    Get the valencia athletico game on if you lot have espn. Cracking finish



    you cant deny this has been a great game
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846184
      2. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764261
      3. How dangerous is Donald trump?31147
      4. Microsoft Gamescom - Possibly more free games / Project Scorpio913

      See more discussions