Groups

    madness tickets

    just wondering anyone else listens to absolute radio, won tickets to their madness gig on sunday ?

    16 Comments

    I have seen them live several times, first gig i ever went to back in 81 i think. Just awesome, always get the crowd going and you are guaranteed a party atmosphere!

    Apparently they are closing off Regent Street for this - should be fantastic

    Good for you :thumbsup:

    Original Poster

    fireheaven;6352785

    Apparently they are closing off Regent Street for this - should be … Apparently they are closing off Regent Street for this - should be fantastic



    yep ... big festival in regents street from 12-8, and madness is playing a gig for 1500 lucky ticket holders at 6pm :-D

    Madness are way before my time, but i still know the songs ... Taking my dad down for it

    faevilangel;6352860

    yep ... big festival in regents street from 12-8, and madness is playing … yep ... big festival in regents street from 12-8, and madness is playing a gig for 1500 lucky ticket holders at 6pm :-DMadness are way before my time, but i still know the songs ... Taking my dad down for it



    lol Make me feel old :oops:

    Original Poster

    starsparkle2311;6352869

    lol get out of here, you're older than me:p



    thats a load of bs woman

    im a young un 22 ;-)

    Original Poster

    Staroffurby;6352909

    lol Make me feel old :oops:



    i don't need too. you just look in the mirror to remind you :w00t:

    faevilangel;6352942

    i don't need too. you just look in the mirror to remind you :w00t:



    oh how very dare you lol Thats it handbags out

    Original Poster

    Staroffurby;6352977

    oh how very dare you lol Thats it handbags out



    ;-)

    Anyone heard The Liberty Of Norton Folgate?
    Its amazing

    skusey;6353287

    Anyone heard The Liberty Of Norton Folgate?Its amazing



    great album, i was actually expecting it to be quite bad. So pleasantly surprised.

    Original Poster

    skusey;6353287

    Anyone heard The Liberty Of Norton Folgate?Its amazing



    not yet but gonna listen to it before i go :thumbsup:

    btw absolute still have tickets, comp closes wednesday, need to text them

    [url]www.absoluteradio.co.uk/birthday[/url]

    Original Poster

    starsparkle2311;6353469

    You're kidding me? For real? LMAO you little tinker:p



    for real :-D do i seem older :whistling:

    your just an old woman with a grudge against us young un's :w00t::p

    Original Poster

    starsparkle2311;6353579

    Take that back you young whipper snapper:xThere are reasons why I thought … Take that back you young whipper snapper:xThere are reasons why I thought you were older, I could mention them now, but I wouldn't want the old woman in a shoe getting in a twist, if you get me;-):whistling:



    pm me them ....

    People always say im older than i seem :oops: but when they see me, they say im too young to be 22 :?

    Original Poster

    starsparkle2311;6353630

    Not asking to see you babes, but pm sent nonetheless,lol:p



    i would tell yuo to search here to find a pic of me, enough on the forums as it is

    Original Poster

    starsparkle2311;6353705

    I'm not going to search, your avvy is enuff, nice purple head … I'm not going to search, your avvy is enuff, nice purple head there:whistling:



    never had any complaints :whistling:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Seems that Uber will NOT have it's London Licence Renewed by TFL - declarin…912
      2. I want to talk about the WEATHER no politics no religion19047121
      3. word association Game73944494
      4. Try buy that Minecraft Xbone Argos deal? 10% online code in your email!1417

      See more discussions