Groups

    Man U in another European Final???

    Spoiler contained!

    83 Comments

    Original Poster

    I don't see Arsenal scoring 3 goals???

    Haha Park Get In :):):)
    Same Old Gunners
    HAHAHA
    RONALDO

    Rooooooonaldo

    Me neither. Hope Man U win. Just scored second!

    jesus h christ...!

    Original Poster

    Over within 10 mins.....going to turn over now lol

    Original Poster

    Is Rooney playing?

    this one's all over

    Turned over already, all the build up aswell

    Original Poster

    myaser88;5128717

    this one's all over



    Yup :thumbsup:

    Original Poster

    skusey;5128732

    Turned over already, all the build up aswell




    I know, I'm going to turn over too, was looking forward to watching this game and I thought it would be close!!!

    if they can get a goal within 10 mins, they've a slim chance. they don't even look close to a goal though

    :x bleedin useless


    think taggart was beyond the pale with his celebrations




    .

    hopefully Arsenal will get revenge in the league and beat Utd - and give Liverpool a shot at the league

    roryk83;5128919

    hopefully Arsenal will get revenge in the league and beat Utd - and give … hopefully Arsenal will get revenge in the league and beat Utd - and give Liverpool a shot at the league



    Yeah and maybe they will find Lord Lucan riding Shergar. :whistling:

    i hope arsenal beat them though as they were far too contented when they played everton, so they would deserve to lose imho :P

    munnski;5128684

    I don't see Arsenal scoring 3 goals???



    4

    just need rooney to get booked

    As the churchill dog would say...OHHHHH...YESSSS

    kmac;5129256

    just need rooney to get booked



    How do those grapes taste? :lol:

    Cracking goal by Ronaldo but the free kick was never a free kick. And the first goal was just unlucky.

    Banned

    Ronaldo is such a ****** girl

    Ronaldo is a diving little F***er and the ref thinks the game is obviously at Old Trafford.

    is the game on the telly somewhere??:?

    realfriendlyman;5129397

    Ronaldo is a diving little F***er and the ref thinks the game is … Ronaldo is a diving little F***er and the ref thinks the game is obviously at Old Trafford.



    Play another record will ya !

    Banned

    Rockhound;5129415

    is the game on the telly somewhere??:?



    lol... itv1

    When you are one of the best footballers in the world you expect criticism from the pack.

    Who cares both teams are cheating piles of gash anyway, i hope Barca win it tbh!

    DangerGod;5129479

    lol... itv1



    Tempted to say, Id let this game go to penalties if I could spend a weekend on a desert island with the lass in ur avvy

    Banned

    abacus;5129490

    When you are one of the best footballers in the world you expect … When you are one of the best footballers in the world you expect criticism from the pack.



    he is a great football player, i dont think we are denying that. atleast im not... but he just needs to not go down so easily. i would maybe then respect him as a player.

    Banned

    zermattbusby;5129516

    Tempted to say, Id let this game go to penalties if I could spend a … Tempted to say, Id let this game go to penalties if I could spend a weekend on a desert island with the lass in ur avvy



    oi thats my girl :x

    DangerGod;5129545

    oi thats my girl :x



    nice

    Roonaldo

    :-D

    abacus;5129490

    When you are one of the best footballers in the world you expect … When you are one of the best footballers in the world you expect criticism from the pack.



    Where's all the Arsenal fans going? Is the bar open!!

    RuthIess;5129510

    Who cares both teams are cheating piles of gash anyway, i hope Barca win … Who cares both teams are cheating piles of gash anyway, i hope Barca win it tbh!



    So do I. Cracking goal by Man United then all over Arsenal.

    Banned

    its ok, bedntnar will save us :roll:

    Nice one ref :x

    The whine from the commentators is unbeliavable, United got away with a miss desicion at Tottenham the other day.

    shocking decision by the ref there.

    3 goals you mean 4?
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. U.S. bombers fly off North Korea's coast in show of force1828
      2. word association Game74044546
      3. Microsoft approve Hyperkin's remake of the OG Xbox controller88
      4. So Brexit isn't going how a lot of Brexiters thought it would2495

      See more discussions