Groups

    Members list?

    Lost it again, anybody got the link please.

    28 Comments

    i looked for it earlier lol dont know the link but just googled HUKD members list

    I can't find me on it:-(

    I used to be on the first page somewhere. must be slipping up lol

    Banned

    control panel, click buddy/ignore list scroll down to = To view the complete members list, click here.

    starsparkle2311;5478715

    wut?!!! You must've passed it then, you're way up there:thumbsup:Or are … wut?!!! You must've passed it then, you're way up there:thumbsup:Or are you just saying that for more rep?:?



    I know I'm on 1st page but can't see me on that list of the saints.........can only see the flints....can't seem to get to last page:?

    sassie;5478788

    control panel, click buddy/ignore list scroll down to = To view the … control panel, click buddy/ignore list scroll down to = To view the complete members list, click here.



    Thank u, have always wondered how u get to it:thumbsup:

    hannah19790;5478825

    I know I'm on 1st page but can't see me on that list of the … I know I'm on 1st page but can't see me on that list of the saints.........can only see the flints....can't seem to get to last page:?



    click on reputation if thats what your looking for...will re order them

    Original Poster

    Thanks all!

    I'm 20th :viking:

    dontdothatagain;5478912

    Thanks all! :)I'm 20th :viking:



    Rep = Serious Business

    bellabonkers;5478839

    click on reputation if thats what your looking for...will re order them



    Don't understand:?

    Y can;t I see where I am?:-( Wot do I have to click on once I have saint's link up?? Pleeeeease :-D

    Banned

    thesaint;5479034

    Rep = Serious Business



    To some it is. (Otherwise why do they keep complaining about rep begging?)

    Nice one Andywedge BTW :thumbsup:

    hannah19790;5479055

    Don't understand:?Y can;t I see where I am?:-( Wot do I have to click on … Don't understand:?Y can;t I see where I am?:-( Wot do I have to click on once I have saint's link up?? Pleeeeease :-D



    once the list is there you will see it has members...reputation and posts written and their clickable. if you click them it will put them in order of highest number of posts, or reputation or alphabetical name order.

    bellabonkers;5479121

    once the list is there you will see it has members...reputation and posts … once the list is there you will see it has members...reputation and posts written and their clickable. if you click them it will put them in order of highest number of posts, or reputation or alphabetical name order.



    Ahhh got it, thank u :thumbsup: Wow, closer than I thought woop woop x

    Banned

    thesaint;5479034

    Rep = Serious Business



    its rare....but I agree with Sainty boy

    guv;5479058

    To some it is. (Otherwise why do they keep complaining about rep begging?)



    but its full of rep trades so no point anymore

    hannah19790;5479055

    Don't understand:?Y can;t I see where I am?:-( Wot do I have to click on … Don't understand:?Y can;t I see where I am?:-( Wot do I have to click on once I have saint's link up?? Pleeeeease :-D



    lol


    wut?

    thesaint;5479160

    lol wut?



    :oops: I see how that looks

    Banned

    starsparkle2311;5479158

    sorry ODB, much as I love you, but you'd know all about that, amarite?:p



    nope....most of my rep was for helping and deals, I rarely give rep to anyone.

    hannah19790;5479171

    :oops: I see how that looks



    Does it feel as nice as it looks?

    Banned

    thesaint;5479190

    Does it feel as nice as it looks?



    Webcam? :thinking:

    thesaint;5479190

    Does it feel as nice as it looks?




    lol.....not tellin:p

    rep - page 22 near top LOL tht took a while

    starsparkle2311;5479519

    crap thread, I'm on page one, high up too, not that it matters of … crap thread, I'm on page one, high up too, not that it matters of course;-)Not that I have it bookmarked and constantly check it everyday...............



    lol what makes it worse is just about everyone above me has been a member for a lot less time lol, didnt discover the magicleness (made up anothe new word there i think) of misc till a few weeks back

    ODB_69;5479203

    Webcam? :thinking:



    Okay. PM me your MSN, and get your tissues ready.

    Banned

    thesaint;5479544

    Okay. PM me your MSN, and get your tissues ready.



    Fool. It only carries images.

    Still, a pretty horrible vision you want to share. You should be ashamed.

    Banned

    starsparkle2311;5479740

    Am i the only one on here that hasn't seen it?, surprising the amount of … Am i the only one on here that hasn't seen it?, surprising the amount of male 'members' who have!!!!I think it is you, yes you guv who should be ashamed,lol



    Nah. I've been told its a teeny weeny peeny.

    Banned

    starsparkle2311;5479755

    aha, so you haven't actually seen, so you can't really comment then, can … aha, so you haven't actually seen, so you can't really comment then, can you?:-D



    You mad?

    Why would I want to see?

    Just knowing is good enough.

    Banned

    starsparkle2311;5479764

    looooooooool, you don't know tho' do you?Betcha want to really tho', guv … looooooooool, you don't know tho' do you?Betcha want to really tho', guv and thesaint, close up and personal, OMG:w00t::p



    When one just isn't enough!!!


    http://3.bp.blogspot.com/_z976Hpou4JQ/SHfahLCJ9aI/AAAAAAAACUg/aUmbVL0DvUk/s400/IMG_3148.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_z976Hpou4JQ/SHfahLCJ9aI/AAAAAAAACUg/aUmbVL0DvUk/s400/IMG_3148.JPGhttp://3.bp.blogspot.com/_z976Hpou4JQ/SHfahLCJ9aI/AAAAAAAACUg/aUmbVL0DvUk/s400/IMG_3148.JPG
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …4742255
      2. Samsung Note 81016
      3. Jeremy Corbyn #traingate1721
      4. Any Xbox One news today?2356129

      See more discussions