Groups

    Michael McIntyre's Comedy Roadshow

    Anybody not find this remotley funny today apart from Michael himself?


    Very disappointed.

    14 Comments

    the jokes wernt the best tonight

    ur 15, i would not expect you to get 95% of the jokes.

    im 28 and i got all of them but thye wernt funny

    Original Poster

    Some were funny but im talking about 1 or 2 per guest person.

    Was expecting more.

    Thought Jeff Green was very good, and the Irish chap was pretty good. The woman was pretty dire though, and Patrick Kielty was embarassing, frankly - far too full of his own importance.

    dancrawley;5665605

    Thought Jeff Green was very good, and the Irish chap was pretty good. The … Thought Jeff Green was very good, and the Irish chap was pretty good. The woman was pretty dire though, and Patrick Kielty was embarassing, frankly - far too full of his own importance.


    as usual.

    yeah i always find women comediennes quite unfunny, dont knwo why. Altho Jo brand makes melaugh. But the others were also not funny, and i was dissapointed with paddy kielty as he is normally funny.

    Yup, this week was crap.

    black gerbil1;5665550

    ur 15, i would not expect you to get 95% of the jokes.



    [COLOR="Red"]I thought he was 13 or 14 (serious).[/COLOR]

    i dont like the guests, i only like michael..

    pcnutta;5666106

    i dont like the guests, i only like michael..



    same here! I usually find the guests quite boring, there has been a couple that I've liked though. As for women comedians he had one on last week (i think) iranian who I quite liked. The woman on tonight was utterly crap.. I was expecting her to get bood =S I guess it all comes down to what kind of sense of humour you have... something for everyone!

    None of them can beat michael though, he's a legend!

    the worst show so far, the others were really funny.

    its cos it was from Belfast. thats why lol !!

    Banned

    yep - absolute dross
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Sad Gazza anecdote August 8th 2017 - Beyond help?1219
      2. How dangerous is Donald trump?28128
      3. What are you loving on the BBC at the moment?63218
      4. Can't delete friends on Xbox 360 or accept any friend requests, anyone know…33

      See more discussions