MODS.....please do something about misc spamming!!!

67 replies
Found 27th Oct 2009
would spam all the pointless threads but I would prob get an infraction for doing so......sort it out!

  1. Misc
  2. Cinema
Groups
  1. Misc
  2. Cinema
67 Comments

Original Poster

9 new threads in 19 mins.....its just daft!

lil_tiger;6704772

9 new threads in 19 mins.....its just daft!



+1

Original Poster

make that 10......

and 10 threads...

so what

well said lil-tiger

Just leave them to it, they arent affecting you and noone seems to giving them the slightest bit of attention they will get bored and stop (it is half term after all)

Original Poster

Alfonse;6704809

so what



its annoying....dont see the point in creating 10+ threads....when all the things could have been put in the same one.....and as I said about if we spammed them we would no doubt get an infraction :whistling:

i hate half term.

lil_tiger;6704848

its annoying....dont see the point in creating 10+ threads....when all … its annoying....dont see the point in creating 10+ threads....when all the things could have been put in the same one.....and as I said about if we spammed them we would no doubt get an infraction :whistling:



again so what, don't read them then, put them on ignore etc etc

Its the misc... made for non sense.

Banned

I apologise to all of you and ask please don´t report me to teacher,

toshapetriji;6704887

I apologise to all of you and ask please don´t report me to teacher,



:lol:

toshapetriji;6704887

I apologise to all of you and ask please don´t report me to teacher,



if you start a thread asking then im sure lil tiger will forgive you :giggle:

toshapetriji;6704887

I apologise to all of you and ask please don´t report me to teacher,



haha

Charlie Scene;6704920

if you start a thread asking then im sure lil tiger will forgive you … if you start a thread asking then im sure lil tiger will forgive you :giggle:



hahahaha

Banned

Surely it would make sense to use the 'contact us' section rather than adding to the spam

hotukdeals.com/for…php

Banned

reported for reporting the spam:thumbsup:

Here marks the beginning of a revolution...:-D

Original Poster

Alfonse;6704873

again so what, don't read them then, put them on ignore etc etc


I thought when someone was on ignore you still saw the threads they start? could be wrong though..never ignored anyone lol
MarzBarz;6704881

Its the misc... made for non sense.


yeah its nonsense.....its not a 'post crap every 2 mins to annoy people' section
dog_cop;6704993

reported for reporting the spam:thumbsup:


oooo ill report you in a minute smart ass :x lol

[COLOR="Red"]Serious irony ITT.[/COLOR]

Original Poster

The JFK;6705019

[COLOR="Red"]Serious irony ITT.[/COLOR]



nah I havent made 10 threads with what I could have put in one....

Banned

[QUOTE=lil_tiger;6705018]I thought when someone was on ignore you still saw the threads they start? could be wrong though..never ignored anyone lol

yeah its nonsense.....its not a 'post crap every 2 mins to annoy people' section

oooo ill report you in a minute smart ass :x lol[/QUOTE]


oi where is the love ? reported for not adding kisses or luvey duvey stuff :x

Banned

lil_tiger;6705062

nah I havent made 10 threads with what I could have put in one....



You've made one you could've put in zero.:thumbsup:

Original Poster

dog_cop;6705074

oi where is the love ? reported for not adding kisses or luvey duvey … oi where is the love ? reported for not adding kisses or luvey duvey stuff :x



awww im sorry baby, just havent had many schnuggles off you lately and thought you werent mi wuvvely huggily babe anymore.....sending hugs, kisses and extra love with this post :oops: X-X-X-X-X-X-X-X

Banned

lil_tiger;6705123

awww im sorry baby, just havent had many schnuggles off you lately and … awww im sorry baby, just havent had many schnuggles off you lately and thought you werent mi wuvvely huggily babe anymore.....sending hugs, kisses and extra love with this post :oops: X-X-X-X-X-X-X-X



blurgh .. reported for going OTT ..

Original Poster

dog_cop;6705160

blurgh .. reported for going OTT ..



lmao....just cant win sometimes.....:x

FilthAndFurry;6705108

You've made one you could've put in zero.:thumbsup:



http://img10.imageshack.us/img10/9158/tomcruise.jpg

Banned

top qualityhttp://www.leroyflytying.com/store/images/GGD.jpg

Original Poster

FilthAndFurry;6705108

You've made one you could've put in zero.:thumbsup:



hmmm I couldnt possibly have fit them words into a non existant post.....:whistling:

Spammed

If they spam a thread you've created just ask a mod to return it xx

Original Poster

Met-Cast;6705356

Spammed



awr8 kiddo??? :w00t:

lil_tiger;6705460

awr8 kiddo??? :w00t:



:w00t: Loool feeling guilty? :-D

Original Poster

Met-Cast;6705507

:w00t: Loool feeling guilty? :-D



**** off....n yes...i did want to swear then....you are NEVER EVER EVER to hide in an msn convo with me....without reminding me EVERY 30 SECS of your age :oops: lmao i still feel dirty!

lol she is right though... a new thread for a new joke is crazy.

Reminds me of what I saw yesterday... 2 cannibals were eating a clown... one says "does this taste funny" ?

lil_tiger;6705572

**** off....n yes...i did want to swear then....you are NEVER EVER EVER … **** off....n yes...i did want to swear then....you are NEVER EVER EVER to hide in an msn convo with me....without reminding me EVERY 30 SECS of your age :oops: lmao i still feel dirty!



you so didnt???

Original Poster

ClarityofMind;6705576

you so didnt???



I didnt what.......? if you cant prove it then no ofcourse i didnt....:whistling:

lil_tiger;6705572

**** off....n yes...i did want to swear then....you are NEVER EVER EVER … **** off....n yes...i did want to swear then....you are NEVER EVER EVER to hide in an msn convo with me....without reminding me EVERY 30 SECS of your age :oops: lmao i still feel dirty!



Looool, well you never asked :thumbsup: but you asked me something else instead and I told you ;-) plus I thought you knew anyway

lil_tiger;6705591

I didnt what.......? if you cant prove it then no ofcourse i … I didnt what.......? if you cant prove it then no ofcourse i didnt....:whistling:



I can ask the other party ?? lol
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Topcashback Trick or Treat competition75856
    2. E: 22/09 (+6) Win £40,000, a BMW X4 and a Gadget Bundle with Good Morning B…88
    3. Magazine competitions - Issue 43 @ tvchoicemagazine.co.uk55
    4. Win free gin for a year99

    See more discussions