MOo la la la, let's go dancin'

43 replies
Found 22nd Jul 2009
MOo la la la
reggae dancin'.
MOo la la la
let's go dancin'

MOo la la la
reggae dancin'.
I went down to the park -
everything was dark
oh yeah.
All of a sudden on
came the lights and
everything was feelin'
right.
The people started
dancin' - they call me
over to join in.
They said: "T. T. - Don't
you feel good man?
Come on and join the
reggae jam." - I heard
them singin':
MOo la la la. let's go dancin'
. . .

I wanna get to know you. Come on
let's reggae down
oh yeah.
Get better acquainted
so that everything will
be fine. Hey baby.

Hey baby
what's your name? Is it a
Missis or a Miss
eh?
If you're by yourself
I'd like to take you for a ride. .
We could check the scene and
we can reggae down

And we'll be singing:
MOo la la la
let's go dancin'
. ..
MOo la la la
ooh
let's go dancin'.
Get your dancin' shoes
get your dancin' shoes
reggae dancin'.
MOo la la la
ooh
let's go dancin'

Go get your dancin' shoes
get your dancin' shoes
reggae dancin'.
It's a special occasion
such a happy occasion.
It's a special occasion
such a happy occasion.
You wanna come dancin'?
Let's go dancin';
reggae dancin'.
Do you wanna come
dancin'? Let's go
danclll'; reggae
dancin'. . . .
It's a special occasion
such a happy occasion

  1. Misc
Groups
  1. Misc
43 Comments

Original Poster

grab a pina colada and come on in

http://imagecache5.art.com/p/LRG/12/1291/YJ1O000Z/lisa-audit-pina-colada.jpg

Are you butterfly dancing, baby?

someone's happy tonight ... ahem

Original Poster

tigerallstars;5824717

Are you butterfly dancing, baby?



im giving it all ive got, mooving and a grooving

kippy;5824718

someone's happy tonight ... ahem



wappy more like :w00t:

Can I have some of whatever you had please? :-D
lol

Original Poster

bellabonkers;5824754

Can I have some of whatever you had please? :-Dlol



nup, its aaaaall gone :oops:

Original Poster

gosh my threads boooooooooooor_ing
pffffft

Woah, I'm going to Barbados
Woah, back to the palm trees
Woah, I'm going to see my girlfriend
Woah, in the sunny Carribean sea

I don't wanna be bus driver all my life
I've seen too much of Brixton town, in the night
Fly away on Coconut Airways
Climbing high, Barbados sky

I look up at the sky and I see the clouds
I look down at the ground and I see the rain go down the drain
Fly away on Coconut Airways
Climbing high, Barbados sky

Woah, I'm going to Barbados
Woah, back to the palm trees
Woah, I'm going to see my girlfriend
Woah, in the sunny Carribean sea

Far away from London town and the rain
It's really very nice to be home again
Mary-Jane, on the Coconut Airways
Now I know, she love me so

Woah, I'm going to Barbados
Woah, back to the palm trees
Woah, I'm going to see my girlfriend
Woah, in the sunny Carribean sea

dodgy rhymes aint gonna help :whistling:

Original Poster

micoo;5824895

dodgy rhymes aint gonna help :whistling:



how abouts if i put my keeni on :whistling:

michelleleemoo;5824909

how abouts if i put my keeni on :whistling:



and post pics :? that would help

a lot

Original Poster

micoo;5824916

and post pics :? that would helpa lot



hmmmmmmmmmmm just as I suspected

http://londonist.com/attachments/sizemore/columbo.jpg

michelleleemoo;5824926

hmmmmmmmmmmm just as I suspected



hey thats not me :x

this is me :thumbsup:
http://i564.photobucket.com/albums/ss86/micoo91/bball2.jpg

Original Poster

micoo;5824933

hey thats not me :x



no you nit, its columbo, he's got you sussed

Original Poster

heres my legs

http://i623.photobucket.com/albums/tt320/michelleleemoo/DSC00159-1-1-2.jpg

michelleleemoo;5824996

heres my legs



lol ths smashin my legs were in my pic too :p:thumbsup:

michelleleemoo;5824996

heres my legs



I'm lov'in it so far;-)

Original Poster

micoo;5825004

lol ths smashin my legs were in my pic too :p:thumbsup:



i know, thats where i got the idea from hahaha

tigerallstars;5825011

I'm lov'in it so far;-)



they not a big mac :w00t:

michelleleemoo;5825028

they not a big mac :w00t:



But mine's a whooper:whistling:

tigerallstars;5825073

But mine's a whooper:whistling:



mines a supersize double whoper :thumbsup:

Original Poster

tigerallstars;5825073

But mine's a weiner:whistling:



oh dear :roll:

Original Poster

micoo;5825080

mines a supersize double flopper :thumbsup:



double oh dear :whistling:

michelleleemoo;5825084

oh dear :roll:



Shucks, who told you?:x

Original Poster

tigerallstars;5825107

Shucks, who told you?:x




i am a lady and a lady never tells :whistling:



















my lips are sealed :w00t:

michelleleemoo;5825089

double oh dear :whistling:



at least i posted a full pic :p:whistling:

Original Poster

dont do it, dont go there!

Original Poster

micoo;5825122

at least i posted a full pic :p:whistling:



ive only got two legs what more do you want :-D

michelleleemoo;5825118

i am a lady and a lady never tells :whistling: my lips are sealed :w00t:



I'm sure i can find somewhere...

michelleleemoo;5825126

ive only got two legs what more do you want :-D



you know what we want:whistling:





NORKS

Original Poster

tigerallstars;5825135

I'm sure i can find somewhere...



not on me you dont :w00t:

yr not playing hide the sausage with me

Original Poster

micoo;5825144

you know what we want:whistling: NORKS






i havnt got any!

michelleleemoo;5825153

i havnt got any!



:cry:

michelleleemoo;5825147

not on me you dont :w00t:yr not playing hide the sausage with me



Moo!

Last night, you couldn't get enough of me...

Original Poster

micoo;5825159

:cry:



i know, makes me cwy too

tigerallstars;5825170

Moo!Last night, you couldn't get enough of me...



yeah but thats coz yr missus was there too ;-)

Original Poster

oi micoo, where ya gone, I hope yr not laminating my legs

michelleleemoo;5825213

oi micoo, where ya gone, I hope yr not laminating my legs



why laminate them:? i can afford more paper :thumbsup::p:whistling:

Original Poster

micoo;5825220

why laminate them:? i can afford more paper :thumbsup::p:whistling:



whoo hoo, boom boom :w00t:

michelleleemoo;5825213

oi micoo, where ya gone, I hope yr not laminating my legs



Keeps them from getting sticky:w00t:

Original Poster

tigerallstars;5825241

Keeps them from getting sticky:w00t:



mmmmmmmmmmmm :oops:


ooooo[ps, anyway, im gonna get off :whistling: needs my beauty sleep, getting old :?

have fun peeps and thanks for having me :w00t:

will spread some hukd ho juice tomo guys

michelleleemoo;5825292

mmmmmmmmmmmm ooooo[ps, anyway, im gonna get off :whistling: needs my … mmmmmmmmmmmm ooooo[ps, anyway, im gonna get off :whistling: needs my beauty sleep, getting old have fun peeps and thanks for having me :w00t:will spread some hukd ho juice tomo guys



:w00t:looking forward to it :thumbsup::p
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. So Flubit is still terrible. What happened?!1113
    2. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769326
    3. Any Xbox One news today?2356173
    4. Smacking children is to be banned in Scotland2660

    See more discussions