Groups

    Morning Everyone - From Sean and Nicki!! :)

    Banned
    How are you all? Back to work huh? Hope you all have a good day x

    163 Comments

    Original Poster Banned

    Im back at my hotel again now :-(

    Morning everyone!

    Banned

    Morning

    I've got a long busy day today as well as a meeting to go to tonight, i'm going to be shattered :-(

    Original Poster Banned

    awww xx how you feeling anyway?

    Banned

    alot better today thanks :thumbsup:

    got an annoying tickle in my throat but am in less pain so good!

    you got a busy day?

    Original Poster Banned

    yeah meant to be busy all week i think x

    Banned

    salder21;3419451

    yeah meant to be busy all week i think x



    is that good or bad?

    sometimes i like being really busy, this week is busier than usual as i have a few meetings to go to but i normally have a mixed week which is what i like :thumbsup:

    Original Poster Banned

    bad prob coz i wont get my hukd fix! lol x

    Banned

    salder21;3419485

    bad prob coz i wont get my hukd fix! lol x



    :?noooooooooooooooooooooooooooooo :-(

    you can't leave me on here alone again :x

    Original Poster Banned

    awww soz got to go again now anyway hun shouldnt be away too long tho x

    http://img.villagephotos.com/p/2008-3/1301168/laurelhardy.gif

    Ugh, morning

    I HATE MORNINGS!!! :x :x :x

    Morning all -- see you all later ...
    http://i355.photobucket.com/albums/r441/eviemaestas/morning-2.jpg

    Banned

    PLAYER NO. 1 HAS ENTERED THE GAME





    Word!

    http://i522.photobucket.com/albums/w346/smokey__01/43e8o4xko6js4.jpg

    ODB_69;3419568

    PLAYER NO. 1 HAS ENTERED THE GAMEWord!


    [COLOR=red]FAIL [/COLOR]

    Banned

    GoDutchGo;3419574

    [COLOR=red]FAIL [/COLOR]



    Dont hate the player, hate the game....

    Banned

    salder21;3419528

    awww soz got to go again now anyway hun shouldnt be away too long tho x



    maybe catch you later then :thumbsup:

    Banned

    foxymissroxy;3419549

    I HATE MORNINGS!!! :x :x :x



    yeah and me :-(

    Original Poster Banned

    me too!! :-( x

    morning everyone :-D http://img354.imageshack.us/img354/5026/i293275480993696lu5.gif

    Original Poster Banned

    Morning nicki hun xx how are you?! xx

    salder21;3419706

    Morning nicki hun xx how are you?! xx



    im alright thanks sally .... worn out though after no sleep lol hows you? xx

    Original Poster Banned

    same up at bk of 5 to get to work in time, at hotel all week again xx

    salder21;3419723

    same up at bk of 5 to get to work in time, at hotel all week again xx



    aww what hotel you in i could bring a hotpot over lol

    Original Poster Banned

    same one again - gotta go and work now, see ya xx

    salder21;3419751

    same one again - gotta go and work now, see ya xx



    see you later hunny xx have a good day mwah x

    Good Morning everyone.. Good Morning Nikkers xxx ( my fav HUKDer )

    Morning all!!!! busy day ahead of me-son off school poorly!! Hope you all have a good day!

    KERMITZBITZ;3419770

    Good Morning everyone.. Good Morning Nikkers xxx ( my fav HUKDer )





    awwwwwwwwww kermy baby mwah :oops: morning gorgeous ... hows you ... missed you!!
    louloo;3419781

    Morning all!!!! busy day ahead of me-son off school poorly!! Hope you all … Morning all!!!! busy day ahead of me-son off school poorly!! Hope you all have a good day!



    morning lou hunny my kids have been ill too and just gone back today phew! dont envy you hugs x

    [QUOTE=nicki3668;3419829]awwwwwwwwww kermy baby mwah :oops: morning gorgeous ... hows you ... missed you!!

    Hi babes... missed you too.. I've been working on my house. I'm feeling exteeeeeemely jealous this morning tho... offering to take a hotpot to salders hotel room.. in my day it used to be called a honeypot.. ;-)

    xxx

    love your new avi.. i wish i knew how to do that computer techie type stuff

    KERMITZBITZ;3419851

    [QUOTE=nicki3668;3419829]awwwwwwwwww kermy baby mwah :oops: morning gorgeous … [QUOTE=nicki3668;3419829]awwwwwwwwww kermy baby mwah :oops: morning gorgeous ... hows you ... missed you!! Hi babes... missed you too.. I've been working on my house. I'm feeling exteeeeeemely jealous this morning tho... offering to take a hotpot to salders hotel room.. in my day it used to be called a honeypot.. ;-) xxx



    loool i was gonna feed the poor lad he is only young ... the honey pot would be for you :w00t:

    nicki3668;3419855

    [QUOTE=KERMITZBITZ;3419851]loool i was gonna feed the poor lad he is only … [QUOTE=KERMITZBITZ;3419851]loool i was gonna feed the poor lad he is only young ... the honey pot would be for you :w00t:



    awww bless... lucky salder.. its the mothering instinct coming out in you isn't it, so caring and nurturing. Very good qualities.

    PS When can i get my pot???

    KERMITZBITZ;3419892

    [QUOTE=nicki3668;3419855]awww bless... lucky salder.. its the mothering … [QUOTE=nicki3668;3419855]awww bless... lucky salder.. its the mothering instinct coming out in you isn't it, so caring and nurturing. Very good qualities. PS When can i get my pot???



    you will have to come a meet me ;-) ... and about the avatar thanks babe i could fiddle with yours if you want ? :-D

    nicki3668;3419902

    [QUOTE=KERMITZBITZ;3419892]you will have to come a meet me ;-) ... and … [QUOTE=KERMITZBITZ;3419892]you will have to come a meet me ;-) ... and about the avatar thanks babe i could fiddle with yours if you want ? :-D



    haha.. love to meet you.. we were gonna have a night out sometime weren't we..

    you could fiddle with mine all day long.. there'll never be any complaints here.. xxx

    KERMITZBITZ;3419952

    [QUOTE=nicki3668;3419902]haha.. love to meet you.. we were gonna have a … [QUOTE=nicki3668;3419902]haha.. love to meet you.. we were gonna have a night out sometime weren't we.. you could fiddle with mine all day long.. there'll never be any complaints here.. xxx



    yeah deffo we will have to arrange something ... maybe a christmas meal :-D

    be back after twelve hunny dont stay away too long mwah xx

    morning all you gorgeous people :-D

    nicki3668;3419959

    [QUOTE=KERMITZBITZ;3419952]yeah deffo we will have to arrange something … [QUOTE=KERMITZBITZ;3419952]yeah deffo we will have to arrange something ... maybe a christmas meal :-Dbe back after twelve hunny dont stay away too long mwah xx



    oooh.. a lully crimbo meal.. you can have my crimbo pudding tho.. yuck

    i'll be back later too hon.. just off to work to show my face now.. but i should be back in 2 shakes of a lambs tail. xxx

    :w00t: have i frightened everyone away :giggle:

    lyndsbowes;3419987

    morning all you gorgeous people :-D



    morning lynds. (secretly hoping he comes in the gorgeous category ) x

    KERMITZBITZ;3420027

    morning lynds. (secretly hoping he comes in the gorgeous category ) x



    morning hunny...... of course yo do :thumbsup:
    up to much today hun?
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Back to school: what's your views on your kids uniform and piercing rules e…27120
      2. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …4532117
      3. If you had £50,000 to start a business what would it be ?2546
      4. How long do we think it’ll be until USB C is considered as safe and univers…66

      See more discussions