Groups

    NOOOOOOOOOOOOO, just lost an auction

    I'm devastated!

    it was an album by blink-182 (at the time called blink)
    cheshire cat!

    it's soooo rare and because it was only at $10, i only bid $40.19
    and by the time i could type another bid in, it had ended!

    I CHEAPED OUT
    it's worth so much more

    i feel like crying!

    well there we go, feel free to comfort me

    byeeeee

    16 Comments

    Banned

    why is it so rare?

    get an auction sniper!

    muffin247;6970539

    get an auction sniper!



    It still wouldn't have helped. The problem was that his maximum bid was too low. A sniper wouldn't have changed that.

    bykergrove;6970538

    why is it so rare?



    Cos it was **** probably :lol:

    Original Poster

    deek72;6970567

    It still wouldn't have helped. The problem was that his maximum bid was … It still wouldn't have helped. The problem was that his maximum bid was too low. A sniper wouldn't have changed that.


    true, i cannot believe it!
    i would have paid more!
    Shengis;6970575

    Cos it was **** probably :lol:



    and no, because there was only so many published before they changed their name!

    maybe, you another member could give you it for free :oops:

    Blink 182 - Cheshire Cat (2002)

    Blink 182
    Cheshire Cat

    release date: 06-11-2000

    £6.99 hmv

    Original Poster

    nope!
    it was on from 1994, before they changed their name from blink to blink-182

    not just a standard version!
    cheers anyway

    Snare;6971886

    nope!it was on from 1994, before they changed their name from blink to … nope!it was on from 1994, before they changed their name from blink to blink-182not just a standard version!cheers anyway



    wiki says - Cheshire Cat is the debut studio album by Blink-182, released on February 17, 1994
    also an import on amazon for @£28

    Original Poster

    JayIce;6971916

    wiki says - Cheshire Cat is the debut studio album by Blink-182, released … wiki says - Cheshire Cat is the debut studio album by Blink-182, released on February 17, 1994also an import on amazon for @£28



    yeah that was the 'blink' copies

    it got reissued in 1995 with blink-182 on the top!

    I have it

    Original Poster

    Chiptivo;6972177

    I have it



    wanna sell it?

    Original Poster

    did you manage to find it?

    http://i24.ebayimg.com/03/c/01/a2/d5/e2_8.JPG



    Ebay:150385009873

    Original Poster

    vengod;6990201

    Ebay:150385009873




    cheers but that will be the 182 version, as price and title suggests!

    this is because ebay's stock photo is of the blink version!
    dumb, i know
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. The obvious next step become Ken then become Barbie1423
      2. Shana Tova to all Jewish HUKDers1929
      3. love affairs1547
      4. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7767273

      See more discussions