Found 11th Dec 2008
My blood presure has gone down, I can now breath

And i think it is safe to say, I can make this thread knowing it wont be interupted.

So how is everyone today on this fine morning?

  1. Misc
Groups
  1. Misc
10 Comments

im great i'll be even better when the other one goes

im worried, need to be up at 6am for work and cant fall asleep no matter how hard i try, anyone know any tips?

yeah turn off the computer lol

scotland88;3726519

im worried, need to be up at 6am for work and cant fall asleep no matter … im worried, need to be up at 6am for work and cant fall asleep no matter how hard i try, anyone know any tips?



Warm milk? Or a banana (yes, it really does work apparently)?

Banned

marble;3726549

Warm milk? Or a banana (yes, it really does work apparently)?



banana will give you quick energy.. that's why tennis players have them....

warm milk will work.

Original Poster

marble;3726549

Warm milk? Or a banana (yes, it really does work apparently)?



cheese deffo works

scotland88;3726519

im worried, need to be up at 6am for work and cant fall asleep no matter … im worried, need to be up at 6am for work and cant fall asleep no matter how hard i try, anyone know any tips?



Some good ideas in ]here
g'night

Sh0rty;3726536

yeah turn off the computer lol



i was in bed, just couldnt even get kinda tired and jst got bored so came back lol

marble;3726549

Warm milk? Or a banana (yes, it really does work apparently)?



imranmaz;3726557

banana will give you quick energy.. that's why tennis players have … banana will give you quick energy.. that's why tennis players have them....warm milk will work.



dean3988;3726561

cheese deffo works



phatboy123;3726562

Some good ideas in ]here g'night



thanks guys appreciate all the tips!!! gonna go get some warm milk!

had no cheese tho so looks like its good dreams for me

put on 5live 'special half hour' go to sleep . .
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Misco about to go into administration1014
    2. Free escape route from TalkMobile to Vodafone11
    3. Without giving away your age, name three things that remind you of when you…1834
    4. The HUKD home for Star Trek: Discovery2687

    See more discussions