Groups

    ...

    ....

    10 Comments

    good morning sweetie x

    I worked till 1.30 am last night so I wasn't around. My 3 yr old woke me at 7 this morning and I've already done my work for today plus made the kids breakfast ( the two youngest had boiled eggs and my fussy 15 yr old had jacket potato and salad ). My hubby should get home from work midday ish and then we have the delights of ASDA to contend with.... and at some point need to take my 15 yr old to the post office to get Zloty for her school trip to Poland.

    nikkib123;5602836

    COM - jacket potato and salad for breakfast?Healthy at least ha ha



    I know... kids drive me mad... none but the youngest will eat cereal. And the girls will only eat mainly fruit and veg though did manage to get my older daughter to try liver this week amazingly!!

    im eating shredded wheat n just realised iv got my t shirt on back to front AND inside out!

    ClarityofMind;5602844

    I know... kids drive me mad... none but the youngest will eat cereal. And … I know... kids drive me mad... none but the youngest will eat cereal. And the girls will only eat mainly fruit and veg though did manage to get my older daughter to try liver this week amazingly!!



    i loveeeeeeee liver!! mmm

    I'm sat at work, bored outta my mind, waiting for 6pm. Already internet'd out. HUKD is so slow with new posts this morning.

    pcnutta;5602857

    i loveeeeeeee liver!! mmm



    me too lol

    However my kids are so much more difficult to please... they wont eat lamb ( its a baby sheep!! )junk food ( thank god really ) but its so hard to give them meals that are exciting day after day and nutritionally balanced also when they are so picky. Fortunately they like salads, potatoes, fish...etc.

    nikkib123;5602864

    Liver - yikes! I have not had that for years (since my mum and dad used … Liver - yikes! I have not had that for years (since my mum and dad used to try and feed me it!! - take note COM ha ha)!



    That's very true!

    It's so hard to raise teens cos they love to buck against anything you support and it lasts way into adulthood lol

    Im still sat here wearing it wrong way around and inside out!! waiting for the good luck! lmaoo looks like its about to pour down with rain here, lol although i achieved my idea this morning, I am soooooooo pleased.

    I moved my big gazebo inline with my back patio doors!! So it looks like ive got a conservatory effect, looks soooo nice. ( gazebo has side panels so totally private. Just put some flowers on the table out there, some air freshner etc. Looks like an extension! i love itttttttt
    Oh and stops certain neighbours from nosing!

    pcnutta;5602942

    Im still sat here wearing it wrong way around and inside out!! waiting … Im still sat here wearing it wrong way around and inside out!! waiting for the good luck! lmaoo looks like its about to pour down with rain here, lol although i achieved my idea this morning, I am soooooooo pleased.I moved my big gazebo inline with my back patio doors!! So it looks like ive got a conservatory effect, looks soooo nice. ( gazebo has side panels so totally private. Just put some flowers on the table out there, some air freshner etc. Looks like an extension! i love ittttttttOh and stops certain neighbours from nosing!



    omg we have neighbours that did just that.....

    then suddenly they had this hugely noisy wedding lol

    ... hmm.. you dont really live in london do you?? :giggle:

    Been to Asda done that and then popped into town to the bank and stuff now home and not planning much for the day
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764645
      2. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …4131829
      3. Sonos says let us spy or your stereo will not work44
      4. Back to school: what's your views on your kids uniform and piercing rules e…2494

      See more discussions