Found 10th May 2010
- - - - -

  1. Misc
Groups
  1. Misc
87 Comments

Banned

Bath same amount of time as you.

My shower is faulty at the moment.

stinker

shower twice a day once before the gym and once after

Shower every morning and whenever i get home, i spend about 10-15 mins each time smothering myself in lynx shower gel and then have the housewives knocking my door down (lynx effect ) :thumbsup:

shedboy66;8572924

stinkershower twice a day once before the gym and once after



I just think you sweat get smelly quicker than the usual.

About the same time as you, but I also count washing my hair and shaving as well - really close shave in the shower once every few days...

In the years BC (before children), would share a bath for hours - ;-)

Banned

I take a bath once a year whether I need one or not.

slamdunkin;8572995

I take a bath once a year whether I need one or not.



i don't think i've had a bath for over 3 years

At the moment in our student let where 3/4 of us share a bathroom I would not even think about getting in the bath! I have a shower daily every morning, sometimes one in the evenings depending on what I've been doing.

As soon as I move into my new place then again one every morning, and ill have a bath maybe once or twice a week to relax a bit...although I will worry about the water bill then thus won't have as many...or will share, as sharing is caring!

shedboy66;8573005

i don't think i've had a bath for over 3 years



+1 think its longer for me..........shower every other day though for at least 30mins used to be a lot longer before kids as well;-) although did save electricity as hubby showered at the same time:whistling:

every day you smelly rancid gits.

i bath everyday...thought that was normal

I have a shower every single morning and on a Friday I shower at 6pm then lie in a bath for 2 hours reading lol

Supermod

I shower every day at about 10 minutes. Every third day I have a shave so I allow myself an extra 5 minutes.

bossyboots;8573092

I have a shower every single morning and on a Friday I shower at 6pm then … I have a shower every single morning and on a Friday I shower at 6pm then lie in a bath for 2 hours reading lol



magicjay1986;8573101

I shower every day at about 10 minutes. Every third day I have a shave so … I shower every day at about 10 minutes. Every third day I have a shave so I allow myself an extra 5 minutes.



wish i had a shower

what is the best way to wash though i tend to lie in the bath for 15 minutes before i apply any soap. I feel cleaner if i soak first anyone else!!!!!!

bossyboots;8573092

I have a shower every single morning and on a Friday I shower at 6pm then … I have a shower every single morning and on a Friday I shower at 6pm then lie in a bath for 2 hours reading lol



never understood how people manage to read in the bath, how do you turn the pages without getting them wet :-D

i would end up dropping the book in the bath

Banned

why are some people so nosey on this site? or more to the point, why do some people even care how often someone has a shower lol

Banned

shower every morning and then bath at night with a shower to rinse myself off afterwards

wow how can you leave your house without a shower!
i actually tried to do it today but nah i'll just feel uncomfortable all day lol

i shower every morning for about 10 mins, if i'm shaving every 3 days or so i spend an extra 5 mins
on weekends or during my holidays i dont tend to shower in the mornings except i'm going out, i just spend all in bed and shower before i sleep
i only shower in the evenings sometimes after gym , last time i went out of my house without showering i was at college i just felt weird all day lol i can shower in 2 mins if have to :w00t:

ilovepink;8573115

wish i had a shower



We had a rubbish electric shower and you had to run around to get wet. But just had a new one (a thermostatic one) put in and OMG it practically pins you against the wall :lol: Its sooo powerful. SIgma on here recommended it as she got the same one recently and said it was good.

shedboy66;8573122

never understood how people manage to read in the bath, how do you turn … never understood how people manage to read in the bath, how do you turn the pages without getting them wet :-Di would end up dropping the book in the bath



I have always read in the bath! I have dropped a book into the bath many times when I have nodded off!!

csiman;8573123

why are some people so nosey on this site? or more to the point, why do … why are some people so nosey on this site? or more to the point, why do some people even care how often someone has a shower lol



You make me laugh :-D

shedboy66;8572924

stinkershower twice a day once before the gym and once after



This.

Every other day? Wtf, i feel so stinky after sleeping.

gotta say the shower we've got at the moment is rubbish it has a safety setting so after a cpl of minutes of heat it goes bloody ice cold - i don't know how to change it

Shower twice a day, morning and evening

I can't understand people who don't shower/bath every day! I can't physically leave the house without washing first, I feel like a complete and utter tramp!!! Haha! I agree with the other poster who has a bath and then a shower!! I often finish my shower with ice cold water... Good for the hair and circulation :-D

Mellow Yellow;8573272

If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) … If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) then i don't feel the need to bath that day, i think people generally wash too much nowadays i mean these guy'sWTF? a shower before/after a bath! that's a bit OCD :?



Ill give u that much, bit weird!!!. But shower every day for me seems the norm. Sleeping, if the temp is slightly too warm, ur bound to sweat. Its a bit lying brushing ur teeth, once or twice a day without fail.

Mellow Yellow;8573272

If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) … If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) then i don't feel the need to bath that day, i think people generally wash too much nowadays i mean these guy'sWTF? a shower before/after a bath! that's a bit OCD :?



yes if i do have a bath which i hardly do i have a shower afterwards i dont see how ppl go around with soap still on their body its very odd, you soak yourself in your filth and dont rinse off :?

i feel the same way bout ppl that 'wash' their dishes and then dont rinse the soap off after it|!! yuck

Marina;8573295

Shower twice a day, morning and evening



wow everyday???
i wish i could do that but im too lazy! i only shower in the evening if i've sweated a lot from gym and i feel itchy or summertime when its too hot to sleep

bet you brush your teeth morning and evening too :roll:

Mellow Yellow;8573329

towel dry much?



yea but its still soap left on your body :?
i shudder thinking of that

Mellow Yellow;8573335

drip dry much?



ewww but with soap, my flatmates just put their plates in soapy water and give it a bit of a rub and let it dry on the rack so basically the soap dries with the plates :? and they dont rinse the plates again before using it :?

Banned

bossyboots;8573212

We had a rubbish electric shower and you had to run around to get wet. … We had a rubbish electric shower and you had to run around to get wet. But just had a new one (a thermostatic one) put in and OMG it practically pins you against the wall :lol: Its sooo powerful. SIgma on here recommended it as she got the same one recently and said it was good. I have always read in the bath! I have dropped a book into the bath many times when I have nodded off!! You make me laugh :-D


I aim to please ;-)
Mellow Yellow;8573272

If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) … If i've had a not very physical day (nothing to make me sweat profusely) then i don't feel the need to bath that day, i think people generally wash too much nowadays i mean these guy'sWTF? a shower before/after a bath! that's a bit OCD :?


better than getting out the bath covered in your own dirty water :-D

shower twice a day once in morning when wake up and one before bed

Banned

every other day, unless that day has been a day where i got sweaty or dirty

hate showers, love a bath, must have bubble bath and a good soak, and usually time it to coincide with something on the radio

shower every day for about 15 minutes

Mellow Yellow;8573398

Not if you rub it off with a towel.I rinse with tap water before it goes … Not if you rub it off with a towel.I rinse with tap water before it goes into the soapy sink then drip dry on a rack for at least 30mins before towel drying, there's no soap left on the plate after it's been on a rack for 30mins.



wow
you rinse with tap water put it soapy water then let the soap dry on it for 30 mins of course no soap left! its dried on the plate lol, i've got nothing else to say each to their own eh? :w00t::w00t:

Mellow Yellow;8573398

Not if you rub it off with a towel.I rinse with tap water before it goes … Not if you rub it off with a towel.I rinse with tap water before it goes into the soapy sink then drip dry on a rack for at least 30mins before towel drying, there's no soap left on the plate after it's been on a rack for 30mins.



wow, thats alot of free time u have... I suggest a dishwasher.

Banned

baffledsalmon;8573298

I can't understand people who don't shower/bath every day! I can't … I can't understand people who don't shower/bath every day! I can't physically leave the house without washing first, I feel like a complete and utter tramp!!! Haha! I agree with the other poster who has a bath and then a shower!! I often finish my shower with ice cold water... Good for the hair and circulation :-D



yep:thumbsup:

Shower daily you filthy animals. It's not pleasant for the rest of us who have to inhale your odours on public transport and whatnot

baffledsalmon;8573298

I can't understand people who don't shower/bath every day! I can't … I can't understand people who don't shower/bath every day! I can't physically leave the house without washing first, I feel like a complete and utter tramp!!! Haha! I agree with the other poster who has a bath and then a shower!! I often finish my shower with ice cold water... Good for the hair and circulation :-D



this

Banned

Mellow Yellow;8573436

Chillax, nothing wrong with it, god no wonder people get so stressed when … Chillax, nothing wrong with it, god no wonder people get so stressed when little things like bathing freak them out.(not on about you btw just a generalisation that people seem to be a bit OTT ITT)or am i too relaxed about the whole washing thing :?



yep you stink:-D

Mellow Yellow;8573660

Buy a car then cheapskate. :-D(I do hope your location wasn't inspired by … Buy a car then cheapskate. :-D(I do hope your location wasn't inspired by this thread?)



:lol: Nope I did my location a while back.
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. First batch of original Xbox backwards compatible games67
    2. I want to talk about the WEATHER no politics no religion19247661
    3. Anyone else bored of video gaming3055
    4. Did you know?3056

    See more discussions