?Question?

19
Found 28th Sep 2009
Regarding Last nights X-Factor... When the contestants where told they made the last 50(i think) a Song was being played as they went out and give matey a hug etc... lol... it was a male singing

Long shot i know....
Community Updates
Misc
19 Comments
Is it not on the ITV/STV Player?

You could listen to it back and then google the lyrics.
PhearFactor;6425219

Is it not on the ITV/STV Player?You could listen to it back and then … Is it not on the ITV/STV Player?You could listen to it back and then google the lyrics.



Good idea that mate!
I think it was Daughtry, from their first album. Chris Daughtry was a finalist on American Idol about 3 years ago, also now has a new album out
RufusRabbit;6425293

I think it was Daughtry, from their first album. Chris Daughtry was a … I think it was Daughtry, from their first album. Chris Daughtry was a finalist on American Idol about 3 years ago, also now has a new album out



any idea what it may be called mate?

heard 2 songs on youtube sounds like him i must admitt
Yesss... got it! what a hunt that was...

youtube.com/wat…tyU

Cheers for help. repped
your repuation has tumbled dg, by admitting you watch that crap :lol:
DangerGod;6425580

Yesss... got it! what a hunt that … Yesss... got it! what a hunt that was...http://www.youtube.com/watch?v=XqTzrUJNtyUCheers for help. repped



Hope that's for the ladies or you started batting the other way!:p
faevilangel;6425614

your repuation has tumbled dg, by admitting you watch that crap :lol:



Ahh well, it was just a hangover programme.. jack all else on ..

EHH who am i kiddin... its class! lol
GAVINLEWISHUKD;6425628

Hope that's for the ladies or you started batting the other way!:p



poor sadie :w00t:
GAVINLEWISHUKD;6425628

Hope that's for the ladies or you started batting the other way!:p



lolol... my bat only swings one way mate...
faevilangel;6425643

poor sadie :w00t:



even if i did start to swing the other way, she would soon convert me back :thumbsup:
faevilangel;6425643

poor sadie :w00t:



DangerGod;6425658

even if i did start to swing the other way, she would soon convert me … even if i did start to swing the other way, she would soon convert me back :thumbsup:



He was on about having to listen to that song!:w00t:
GAVINLEWISHUKD;6425673

He was on about having to listen to that song!:w00t:



Ehhh, Tis a good song!
DangerGod;6425658

even if i did start to swing the other way, she would soon convert me … even if i did start to swing the other way, she would soon convert me back :thumbsup:



thats true .........

GAVINLEWISHUKD;6425673

He was on about having to listen to that song!:w00t:



definately ........... i can't stand anything from xfactor (same recycled crap)
DangerGod;6425685

Ehhh, Tis a good song!



come out of the closet :w00t:
faevilangel;6425701

come out of the closet :w00t:



LMAO:p
ok.. im bi-sexual :whistling:
DangerGod;6425727

ok.. im bi-sexual :whistling:



I'm not sharing you :x

(I like the song btw :-D xx)
sadiebabes;6425744

I'm not sharing you :x(I like the song btw :-D xx)



Yeh i knew you had good taste! :-D xx
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions

    Top Discussions

    Top Merchants