Resloutions...........What are they ?????????????????????

stop drining.......as much
stop smokig .....completely.........
be a better husband
be a better father

32 Comments

to beat you on Lips

to lose weight
to stop spending as much time on the internet
to get out into the real world more
to stop wasting money on stuff i dont need just because its cheap or a bargain

to stop being nice to my sil who is a bitch....

will that do.. :-D

To achieve the ultimate objective....

http://www.thefreshscent.com/wp-content/post_imgs/1106/small_joint.jpg

Original Poster

vinylandtrinkets;3911436

to stop smoking ( again) to stop posting on this site,



looooooooooooooooooooooooooool

To have a lush body like Katie Price.
To be the best mam i can for my baby
To not wind my hubby up constantly

Original Poster

StevenA2000_uk;3911435

To achieve the ultimate objective....



ya.........want some ....I seeing the new year in with it , but then , thats the end of it, pACKING . IN

bitseylango;3911426

to beat you on Lips



What's your gamertag bitsey baby?

Original Poster

Lulu'sMammy;3911446

To have a lush body like Katie Price.To be the best mam i can for my … To have a lush body like Katie Price.To be the best mam i can for my babyTo not wind my hubby up constantly




LYNDS , HOW THE f ARE YOU TYPING ON THE COUCH .LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Original Poster

sadiebabes;3911455

What's your gamertag bitsey baby?



ME AN lynds will beat everyone

sadiebabes;3911455

What's your gamertag bitsey baby?



nffc lango

my sons :-D

Lulu'sMammy;3911446

To have a lush body like Katie Price.To be the best mam i can for my … To have a lush body like Katie Price.To be the best mam i can for my babyTo not wind my hubby up constantly



Not being funny - but ewwwwwwwww.

Kelly Brooke on the other hand...

Original Poster

starsparkle2311;3911467

only joking before you h4te on me

robtallica;3911479

Not being funny - but ewwwwwwwww.Kelly Brooke on the other hand...




Literally...yes. :-D

Original Poster

starsparkle2311;3911494

what you on about? are you saying i'm schizo? me, me and my kids,lol, but … what you on about? are you saying i'm schizo? me, me and my kids,lol, but thanx anyway:thumbsup:



yeah ..phsych,..................

StevenA2000_uk;3911509

Literally...yes. :-D



Or that girl from the Real Hustle - Jess, as a brunette, I'm salivating here :-D

More sex....say no more lol

robtallica;3911532

Or that girl from the Real Hustle - Jess, as a brunette, I'm salivating … Or that girl from the Real Hustle - Jess, as a brunette, I'm salivating here :-D



who? Jessica Jane Clement?

Banned

robtallica;3911479

Not being funny - but ewwwwwwwww.


oh come off it, like you'd turn it down! We are male after all :-D






My resolution is to do stuff....like change my life, kinda bored tbh, new job, new location etc





Also to expose the forum liars, pervs, trolls and morons (watch the hate I start getting now)...
already exposed 1 such person, more to come








ODB...Saving the forumites since '09 ;-)

Banned

robtallica;3911532

Or that girl from the Real Hustle - Jess, as a brunette, I'm salivating … Or that girl from the Real Hustle - Jess, as a brunette, I'm salivating here :-D



she is fit...until she opens her gob...then her face goes all weird!

jellybaby22;3911569

:x and thats a problem how.......:lol:



indeedy :thinking:

ODB_69;3911568

she is fit...until she opens her gob...then her face goes all weird!




LOL....No comment....the replies to that are just bursting to get let loose.....LOL

Banned

StevenA2000_uk;3911580

LOL....No comment....the replies to that are just bursting to get let … LOL....No comment....the replies to that are just bursting to get let loose.....LOL


looooooooooooooooool I know...thought that when I was writing but thought 'what the hell' no other way to say it :-D

StevenA2000_uk;3911549

who? Jessica Jane Clement?



yep, the lil lady got me my first infraction on here for posting ]this pic

I posted it on the thread as opposed to linking it like that ^^

Partial nudity folks, just flesh - nothing obscene though

ODB_69;3911557

Also to expose the forum liar, perv, troll and moron



Dude! you know me so well already.

Banned

robtallica;3911608

yep, the lil lady got me my first infraction on here for posting ]this … yep, the lil lady got me my first infraction on here for posting ]this picI posted it on the thread as opposed to linking it like that ^^Partial nudity folks, just flesh - nothing obscene though




REPORTED FOR PARTIAL NUDITY


FULL NUDITY ONLY PLEASE


ENJOY YOUR BAN

Banned

robtallica;3911625

Dude! you know me so well already.


:w00t: LOOOOOOOL


Should I watch out for you then Rob?


I shall keep my eye on you :thinking:

ODB_69;3911636

:w00t: LOOOOOOOLShould I watch out for you then Rob? :pI shall keep my … :w00t: LOOOOOOOLShould I watch out for you then Rob? :pI shall keep my eye on you :thinking:



dude your upto 14k already, good going mon brave.

Guess your right - only a matter of time till the real me is revealed.

09's most spammed member will be ME! :-D

Banned

robtallica;3911648

dude your upto 14k already, good going mon brave.Guess your right - only … dude your upto 14k already, good going mon brave.Guess your right - only a matter of time till the real me is revealed.09's most spammed member will be ME! :-D



Nah...that accolade will go to JFK...forums most boring member :-D

Banned

jellybaby22;3911653

yh I told ODB all about you Rob x :-D


Yh...apparently thats a Christmas jumper you have on :whistling:

ODB_69;3911664

Yh...apparently thats a Christmas jumper you have on :whistling:



rofl - I know, I'd look a pansy if I wasn't built like a rugger player.

it's a t-shirt btw! :-D

Mine are cause more arguments!!!

[SIZE="1"][COLOR="Red"]Joking!![/COLOR][/SIZE]

Also Happy New Year to everyone!!
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. I banned myself from HUKD for 3m, I saved so much money!2640
    2. Thousands of minimum wage workers to receive part of £2,000,000 compensatio…44
    3. Weekly game codes giveaway 183722
    4. How much would you pay for this chair?1214

    See more discussions