Groups

    Sky Sports News Refresh

    On 5 August 2007 the channel was "refreshed" in line with the Sky Sports new look!

    What do people think of the refresh?

    I love the new graphics and music compared to the previous ones.

    The new set looks great and Georgie Thompson is still :whistling:

    35 Comments

    lol

    dunno the music is a bit dramatic :O

    Banned

    im sure ill like it when i get used to it

    kiwinator

    lol dunno the music is a bit dramatic :O



    Agreed:giggle:

    kiwinator

    lol dunno the music is a bit dramatic :O



    Lol that is exactly what I was thinking, they're accouncing regular sports news and there's such dramatic music!:giggle: I do like the new look but maybe they could tone down the music, lol.

    4 Days too go till the new season i cant wait to get back to the place where dreams are made (ashton gate) home of the only club in bristol:-D

    Banned

    i think ours is the 1st game of the season! spurs vs sunderland comon spurs!

    well we've got QPR
    Come on City:w00t:

    Arsenal are going to be champs this year! :whistling:

    ha no chance heres my prediction
    Man u
    Liverpool
    chelsea
    spurs
    arsenal:whistling:

    Arsenal have won 2 cups already there's no stopping them!:p

    Banned

    ryancs

    ha no chance heres my predictionMan uLiverpoolchelsea … ha no chance heres my predictionMan uLiverpoolchelsea spursarsenal:whistling:



    im liking that prediction :thumbsup:

    ryancs

    ha no chance heres my predictionArsenalMan uLiverpoolchelsea … ha no chance heres my predictionArsenalMan uLiverpoolchelsea spurs:whistling:



    I'm liking that prediction :thumbsup: :whistling:

    Banned

    lol nice try but ryancs didnt say that

    I'm liking that prediction:thumbsup: :whistling:


    No chance:giggle:

    Arsenal only have one player and now hes in spain so i wouldnt get your hopes up

    Arsenal are not a one man team and with players like Toure, Van Persie and Fabregas I can see this being a good year for Arsenal.

    This year should be very competitive and I'm looking forward to it, I can't wait! One thing's for sure Arsenal will finish ahead of Spurs just like they have for the last 20 years!:p

    And back on topic lol - I like the new sky sports theme better than the old one:-D

    Banned

    we will finish above you, just look at our strikers

    yep ive got to admit as a nuetral spurs look alot better

    We shall see, but Arsenal have the better defense and midfield and the two clubs' strikers are about the same, Walcott, Van Persie, Adebayor, Eduardo, Bendtner are all excellent strikers.

    We shall see


    yes we will anyway what about bristol city
    lee trundle
    phil jevons
    marvin elliot
    ivan sproule
    the list goes on we look unstoppable

    Banned

    yeah we leak too many goals but its good to watch as we are quite attacking

    Banned

    ryancs

    yes we will anyway what about bristol citylee trundlephil jevons marvin … yes we will anyway what about bristol citylee trundlephil jevons marvin elliotivan sproulethe list goes on we look unstoppable


    who? you made them up didnt you?

    I think he's telling the truth :giggle:

    I've heard of Lee Trundle but I thought he played for Swansea although I do remember hearing somewhere that he moved.

    hothothot

    who? you made them up didnt you?


    oi just because my team hasnt got the biggest transfer budget dosnt mean you have to insult them we paid a mill for trundle(beckham of the lower leagues) nad 1/2 a mil for the others

    Trundle and his clothes line! decent striker for the lower leagues! my second team is colchester and we've signed Teddy so the futures lookin bright at layer road

    I think I've seen Trundle play, he is quite good, hopefully he will do well for Bristol ;-)

    Banned

    ryancs

    oi just because my team hasnt got the biggest transfer budget dosnt mean … oi just because my team hasnt got the biggest transfer budget dosnt mean you have to insult them we paid a mill for trundle(beckham of the lower leagues) nad 1/2 a mil for the others


    haha was a joke i have heard of trundle but tbh i dont know many players in the lower leagues

    My girlfriend went to bristol uni and i had to pick which side i'd go for, as you do!

    I went for Rovers, dont like my team to be full of criminals like Orr lol

    oi rover are absolute sh*t
    whats that rovers 3 plymouth SEVEN 7

    youtube.com/wat…ch=
    Lee trundle for those of you who dont know him

    I dont support them now, thankfully she left uni and moved back to north london! those coach journeys were a nightmare!

    ah ok ill let you off THIS time.......:thumbsup:

    i have seen trundle many times for Swansea and for £1m i am sorry but you got ripped off, he is almost 31 and goes on bad spells where he does not score and at times is injury prone,

    Come on the Jacks

    hhhmmm i think not considering he started his career late i think we should let his goals do the talkin.......

    aston villa for 4th place!! looking forward to the season, even if we r a bit light weight, sky sports news looks cool also, shame sky pulled it from virgin though!

    well i think your gonna do well this year i can see villa as a surprise for europe:thumbsup:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. How dangerous is Donald trump?33197
      2. Rest In Peace Jerry Lewis.66
      3. So, whose already pre-ordered a Scorpio and where from?66
      4. Are these two things distinctly different to you?99

      See more discussions