Groups

    So who's getting dc universe?

    Banned
    £30 ish for the game

    Then £50 for 180day subscription via psn hmmm

    Or £9.99 for 30day subscription


    Yeah think I won't be

    23 Comments

    same here, i wont be, beta was all right had a few glitches etc hope they ironed them out, but wont be paying 9.99 per month to play an mmo on the ps3

    i think its a great idea personally look at warcraft if its going to be anywhere near as good people will pay i personally doubt il get it mmo just isnt for me

    Was tempted, and then they mentioned a subscription - no thanks

    rd1701

    Was tempted, and then they mentioned a subscription - no thanks



    same here, shame looked pretty cool.

    Original Poster Banned

    The beta was good, but I would never pay a subscription to play online


    The subscriptions may reduce in price hopefully to something reasonable
    I.e £20 for 180days if there isn't alot of people playing the game!

    Hopefully the make no money and give up trying.

    dj_urban

    The beta was good, but I would never pay a subscription to play onlineThe … The beta was good, but I would never pay a subscription to play onlineThe subscriptions may reduce in price hopefully to something reasonableI.e £20 for 180days if there isn't alot of people playing the game!



    yeah, but really don't see why I should pay at all. May just pass even if it does reduce.

    ham82

    yeah, but really don't see why I should pay at all. May just pass even if … yeah, but really don't see why I should pay at all. May just pass even if it does reduce.



    You pay to maintain servers and updates for the game. Allegedly they will be updating content regularly. However, played the demo and don't think the concept will work as an mmo.

    ham82

    yeah, but really don't see why I should pay at all. May just pass even if … yeah, but really don't see why I should pay at all. May just pass even if it does reduce.



    looks badass tho, might need to try it.

    shanecr

    looks badass tho, might need to try it.



    and not go online?

    ham82

    and not go online?



    go online. even just once.

    Subscription fee? No thanks.

    shanecr

    go online. even just once.



    you would have to pay for a subscription though!

    ham82

    you would have to pay for a subscription though!



    but...it looks sooooo bad ass, i might just have to fork out, just once.

    then lend it to me once your done!

    ham82

    then lend it to me once your done!



    you buy your own sub lol

    awwwwwww!

    SuperEd

    wont be buying

    Original Poster Banned

    Should be expecting poor sales then,

    Never know might end up making it free to play online ( I doubt it tho )

    Game will prob be £10 very quickly just like M.A.G ( which wasn't very good )

    everytime the devs posted on the eu playstation blog, more often than not the comments they received were from people saying they wouldnt be paying to play or the price was too high.

    Peterdj41

    everytime the devs posted on the eu playstation blog, more often than not … everytime the devs posted on the eu playstation blog, more often than not the comments they received were from people saying they wouldnt be paying to play or the price was too high.



    They are relying on thick people to just pay.

    I thought the game was all right from the the beta but thought it a bit expensive at £40. Then I found out it was subscription based as well and didn't think about touching it again. Champions online is about to go free to play, suitable alternative maybe?

    dj_urban

    Should be expecting poor sales then, Never know might end up making it … Should be expecting poor sales then, Never know might end up making it free to play online ( I doubt it tho ) Game will prob be £10 very quickly just like M.A.G ( which wasn't very good )



    MAG?! Wasnt very good. i love mag i think its one of thee playstation musts. The problem is with MAG is its not pick up and play
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764320
      2. Supermarket may have sold Sausages & Other Pork products may have been inf…34
      3. Help Me Find Bright Red Exterior Paint PLEASE22
      4. Report online material promoting terrorism or extremism814

      See more discussions