Groups

    sony erricson headphones - how much

    Banned
    does anyone know where i can get some cheap please, or can you use any sort?

    27 Comments

    Is it for a phone, and if so, what model?

    Original Poster Banned

    thesaint;1925604

    Is it for a phone, and if so, what model?



    lmao - like i could afford one of them, let alone work out how one works

    no its for a sony erricson w850i

    play.com/Mob…tml
    These are great! I've bought a pair a while back...excellent quality!

    sassie;1925622

    lmao - like i could afford one of them, let alone work out how one … lmao - like i could afford one of them, let alone work out how one worksno its for a sony erricson w850i



    ??? :?

    my headphones broke the other week aswell

    sassie;1925622

    lmao - like i could afford one of them, let alone work out how one works


    thesaint;1925723

    ??? :?



    I think she's still abit hungover from last night

    You can get them off Fleabay for about £6 delivered or you can get an adapter that allows you to use any earphones with a 3.5 mm jack for about £2.40 delivered (item No. 130215237631 for example).

    thesaint;1925723

    ??? :?




    lol - I think he thought you said iphone...

    I got a wee converter for my k750 so I can just use standard earphones, of course this won't help if you want to use the handsfree function?
    Was around 50p from dealextreme I believe...


    EDIT: 70p dealextreme.com/det…099

    bought same ones from amazon,similar to my w880i headphones.£4.50 delivered,i bought em for the silicone earpad things

    ]http//ww…t=1

    Original Poster Banned

    lmao, so sorry thesaint i misread it for iphone, jeeze my eyesight is getting as bad as my spelling

    is there a decent pair amongst this lot, as got a few quid banked in there

    hmv.com/hmv…851

    sassie;1925793

    lmao, so sorry thesaint i misread it for iphone, jeeze my eyesight is … lmao, so sorry thesaint i misread it for iphone, jeeze my eyesight is getting as bad as my spellingis there a decent pair amongst this lot, as got a few quid banked in therehttp://hmv.com/hmvweb/listSearch.do?ctx=1648;9;-1;-1&searchComponent=9581&leftComponent=7137&headComponent=9851


    Sassie they are all normal headphones, they are not mobile phone headphones so they won't work with Sony Ericsson

    Original Poster Banned

    Spriggan;1925836

    Sassie they are all normal headphones, they are not mobile phone … Sassie they are all normal headphones, they are not mobile phone headphones so they won't work with Sony Ericsson



    ooooops sorry, the ones at play come with the connetor thingie to go from phone to earphones yeah? as her earphones are broke and aslo the connector thingie ma jig is broke too

    tazxxx;1925780

    lol - I think he thought you said iphone...



    I think Sassie is a she ;-)

    Mike..

    Original Poster Banned

    MikeBeaver;1925873

    I think Sassie is a she ;-)Mike..



    shhhhhhhhhhhhhhhh dont tell everyone

    anyway you long time no speak, you ok?

    sassie;1925870

    ooooops sorry, the ones at play come with the connetor thingie to go from … ooooops sorry, the ones at play come with the connetor thingie to go from phone to earphones yeah? as her earphones are broke and aslo the connector thingie ma jig is broke too


    They ones from play.com are genuine Sony Ericsson headphones so they don't need a connector. They will plug straight into the phone.

    and don't foegt the 5% play code if you haven't used it ;-)

    MikeBeaver;1925873

    I think Sassie is a she ;-)Mike..




    ooops :oops: Didn't look at the name, just saw it as a manly kinda mistake ;-)

    Original Poster Banned

    oh pooh, canna get nowt off there, anywhere else - lol, shes moaning at spending a tenner - lol and she wants black

    Original Poster Banned

    Spriggan;1925892

    They ones from play.com are genuine Sony Ericsson headphones so they … They ones from play.com are genuine Sony Ericsson headphones so they don't need a connector. They will plug straight into the phone.



    the ones shes using now are what came with the phone, genuine sony ones, and it has an adaptor bit to fit in phone, then the earphone part goes into it :?

    play havent got them in black, shes a fussy mare

    Item number: 260230793964

    black genuine £4.80

    Original Poster Banned

    thanks hustler but done genuine sony on ebay before, came and fake and never got money back so would rather buy away from ebay if i can

    The guy does offer refunds

    Original Poster Banned

    HU5TLER;1927735

    The guy does offer refunds



    yeah of course they do, minus the postage, like i say ide rather steer clear of ebay on this occasion

    plays your best luck then i havent seen the black ones sold seperately in shops or genuine internet retailers.

    The grey ones are widely availabe.

    Original Poster Banned

    HU5TLER;1927849

    plays your best luck then i havent seen the black ones sold seperately in … plays your best luck then i havent seen the black ones sold seperately in shops or genuine internet retailers.The grey ones are widely availabe.



    oh errrr, she not going to be a happy bunny - lol

    Original Poster Banned

    thanks spriggan, she doesnt want thiose, the first link you posted are the exact ones she has now but in black and she wants the same pair, and now gone off in her teenage strop, dunno where she gets it from - lol
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. mail on sunday comp - win a £3,000 thomas cook gift e-card11
      2. wharf comp - win a michael grant watch - email entry only11
      3. computer active mag comp - win one of two y-cam protect alarm systems worth…44
      4. Win a Davosa Ternos Submariner Wristwatch worth £64578

      See more discussions