The nonsense thread (female/male debate)

213 replies
Found 24th Oct 2006
I know im only a relative newbie in these waters, which I got to say are quite nice and warm...think somebody done a tinkle next to me!

How about we have a funny thread?!

I'll start it off if you like, we could have a male vs female war.

So I'll start, first reason males are better than females? We don't play mind games!!! We don't obsess about every pair of shoes out there, we go into one shop where we know what we want, pay and walk out, the tiny'est things in life amuse us (I got a tiny thing that amuses me day in day out!), we don't get 'seasonal depression'.

I could go on, but think I better give the ladies a chance! Oh, and were just better!

  1. Misc
Groups
  1. Misc
214 Comments

:giggle: and people like you wonder why your single :giggle:

Us woman dont go weak at the knees at football, or go deaf for a whole 90 minutes.
We dont get depressed over losing a match :giggle:

Without us, you men would be nothing, its a FACT!

Original Poster

Men don't go week at the knees full stop. We also can go deaf for a lot longer than 90 mins if the need arises!

You got me on the last one though!

Erm, men do go weak at the knees! So your telling me if for e.g britney spears (or someone else you think is fit) you wouldnt wobble a bit?
I think not!

haha you admitted you need women, so dont diss us or youll be doomed to single life forever and youll never hear wedding bells or the pitter patter of tiny feet :giggle:

Original Poster

I don't think if I saw someone fit I'd have a problem with wobblyness no!

Next up, we can do car stuff, and electrical stuff, and put shelves up!

Right, im not talking about just your average fitty, im talking like famous fitty?

Right, i cant do car stuff, but i know where stuff is under the bonnet, what size tyres and stuff etc.

Cant do electric stuff.

But im a bit of a dab hand at DIY. Ive decorated my house from top to bottom (and its gorgeous if i do say so myself!) and ive laid all the flooring myself, so ha, i bet you couldnt fit a carpet, specially not on my stairs/lounge!

gota love this thread...

on a diffrent note do boobies have ears?:thinking:

Original Poster

[SIZE=2]Don't talk about boobies!! :oops: [/SIZE]
[SIZE=2][/SIZE]
[SIZE=2]Otherwise the women will rule, shhhhh![/SIZE]

Yeah but man bits are more rare because only half the world has one, so there's only one in between two people. :lol:

Sorry... got carried away there.

Erm, yeah... we can put up shelves... I guess.

Original Poster

duckmagicuk2

Yeah but man bits are more rare because only half the world has one, so … Yeah but man bits are more rare because only half the world has one, so there's only one in between two people. :lol:Sorry... got carried away there.Erm, yeah... we can put up shelves... I guess.



Thats a very good and very valid point!

I like the fact you all ignore my last post
Can add temporarily blindness to your list of "goodies"

Original Poster

Sorry, don't have my glasses on!

I cannot and refuse to even attempt to fit carpet. But while were on the subject, carpet shops send me to sleep, it's the smell of them I'm sure.

So technically im better than you then.
Sadly yes laying a carpet is hard work (im talking about laying as in fitting BTW!) so you fellas dont stand a chance!

Joshanna

I like the fact you all ignore my last post :)Can add temporarily … I like the fact you all ignore my last post :)Can add temporarily blindness to your list of "goodies"



Lol, that's because we were bickering amongst are male selves. :-(

We need to provide a united front... erm... any ideas??

Original Poster

Erm, scuse me. Us men don't like carpets anyway. We prefer hard floors. Means we dont have to bother with a hoover, and just a brush round does the job.

Thats called Intelligence, something else we seem to suffer from :giggle:

Cant be arsed to argue the toss, us woman are just better.
End of.
I dont need other women to back me up, im fightin my own corner here

Original Poster

Short and sweet, but I conclude, men win :geek:

Erm, i think youll find i already concluded.
And, just to confirm that, you also put a not sure face, because sweetie, you know im right

Currently, grdesign is donning his pick fluffy rubber gloves and cleaning his bathroom

Original Poster

I haven't started yet. But your right about the pink fluffy gloves, apart from the fact that your laptop cant spell again.

They got glitter on them too.

Do i really HAVE to go round and pick out everyone of your spelling mistakes?
Oh hold im not going to rise to the bait

Ive already explained my laptops sensitive problem!

Problem is, I love a female. :-( So it's hard to argue against them, until they really start to annoy you like today!!

There's more males on the staff team.

Original Poster

Oh you sweet innocent (cough) girl. I don't have any spelling mistakes. I'm a bloke

Original Poster

duckmagicuk2

Problem is, I love a female. :-( So it's hard to argue against them, … Problem is, I love a female. :-( So it's hard to argue against them, until they really start to annoy you like today!!There's more males on the staff team.


On that note, would just like to point out that I love females too!

duckmagicuk2

Problem is, I love a female. :-( So it's hard to argue against them, … Problem is, I love a female. :-( So it's hard to argue against them, until they really start to annoy you like today!!




Oooooh what have i said to annoy?

Not you ....

Excellent
If you so love females, dont argue with them.
If i was a bloke, i wouldnt argue with the better sex, its impossible to win!

That's the problem... they THINK they're the better sex but it's all just big-headedness, hence why we argue.

Original Poster

duckmagicuk2

That's the problem... they THINK they're the better sex but it's all just … That's the problem... they THINK they're the better sex but it's all just big-headedness, hence why we argue.



Your comparing women to Jo though, which I think personally is a little unfair to women :-D

Ooooh below the belt....

Original Poster

U wuv me weally :cry:

grdesign

U wuv me weally :cry:



Okay, that's where men are soft compared to women... we're usually the ones who come crawling back. :giggle:

Couldnt have said it better myself, too true :giggle:

Damn right, i'm a culprit of that one, get pissed off then come crawling back even though IT NEVER IS MY FAULT.

TheManWithNoName

Damn right, i'm a culprit of that one, get pissed off then come crawling … Damn right, i'm a culprit of that one, get pissed off then come crawling back even though IT NEVER IS MY FAULT.



lol aye!!!!

Original Poster

Well i been told off!! Yawn yawn yawn

:x :roll: :shock:

TheManWithNoName

Damn right, i'm a culprit of that one, get pissed off then come crawling … Damn right, i'm a culprit of that one, get pissed off then come crawling back even though IT NEVER IS MY FAULT.



Truly sorry for your actions there I see it, lol. :giggle:

I think we should have a new nonsense debate thread each week, lol.

Well that was fun to read lol

:giggle: i see noone has anything to add though :giggle:
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Trade in/Sell value for Nintendo SNES mini at CEX??23
    2. Black friday mobile deals44
    3. Help! In need of a PS4 Headset33
    4. Tesco Mobile, sims11

    See more discussions