The Photo Quiz - No prizes!

24901
Found 26th Jul 2009
Due to popular demand, a separate thread following our previous 2 weeks of fun!

petition here for prizes

- Charlie Scene
- cw9654
- danny09
- kapows
- aah96
- livingthelife07
- rockyfella
- Marina
- dcx_badass

chris has got a life now
- Marina

Did Cwis marry someone he met on hukd
- darren9030

Very much possible....but who who who?!
- Marina

No one was supposed to find out...
- angelfairee

But but but we want to!


- Marina

Think he's living with JP's next door neighbour (old one).




- rockyfella

Nah, JP's neighbour dumped him ages ago...remember he was so moody once..that was the reason!
- Marina


- roguesupernova

-FatWord
- FatWord

- Bigflump

Trampolinist Marina for for the 2012 Olympics... good luck
- bigflump

Well done dude - 25k+ posts - you're AMAZING :o)
- kaks26

Charlie was here
- Marina
Community Updates
MiscPhoto
24901 Comments
Original Poster
http://i30.tinypic.com/2zoacls.jpg
in b4 everyone else :-D
Original Poster
Smeagol in b4 everyone else :-D

cw9652;5850763

-1 point for being 2nd :-D



minus before we even start :x

smeagol = not happy
yay
Original Poster
Lets give it a mo for them to shift across!
Original Poster
ilovelilac;5850781

yay



Welcome hun :thumbsup:
cw9652;5850782

Lets give it a mo for them to shift across!



Here Miss..... ssster! :w00t:
http://i564.photobucket.com/albums/ss86/micoo91/thumbsup.jpg

LOL

competition over i win :lol:
micoo;5850791

LOL



micoo;5850791

LOL



:giggle:
dmh77;5850798

:giggle:



please dont requote the pic
Smeagol please dont requote the pic

micoo;5850803

u not like it smeagol :?



its a picture quiz, only the quizmaster is allowed to post pics
Smeagol its a picture quiz, only the quizmaster is allowed to post pics

chris plz take order!
Original Poster
Jumpingphil;5850807

No, don't do that.Quote this one instead.



Hi All!!

(Phil, we are free from this pic now...... LET IT GO) ;-)
Smeagol please dont requote the pic

Jumpingphil;5850807

No, don't do that.Quote this one instead.



not that pic again :w00t::w00t:
Original Poster
micoo;5850808

oooooh sorry i thought we were posying pics and he was choosing the best … oooooh sorry i thought we were posying pics and he was choosing the best lol sozeasy mistake to make seeing as it soesnt actually say whats going on :thumbsup:



You don't wnat to be banned this early on...... DO YOU??!!
Original Poster
Who's this:

http://i30.tinypic.com/2h5k285.jpg
dmh77;5850812

I consider myself told......



sorry didint mean it like that

much love xxx
not a friggin clue

edit, his tattoo is nasty tho
kid rock
Smeagol sorry didint mean it like thatmuch love xxx

Original Poster
micoo;5850826

not a friggin clueedit, his tattoo is nasty tho



Smeagol kid rock

cw9652;5850818

Who's this:



Is it the guy from Miami Ink.... ? :thinking:

Dunno his name off hand though....... :oops:
dmh77;5850841

Lool... I saw my smileys didn't show and edited! :thumbsup:Tis all … Lool... I saw my smileys didn't show and edited! :thumbsup:Tis all good!!!! :-D


:thumbsup:

cw9652;5850842

Nope - Clue



googled all his tattoos absolutly nothing :-(
cw9652;5850842

Nope - Clue



the only person i know of who has tht tatto on his neck is kenyon martin but ths not him:thinking:
Yoji Harada! :-D
Thomas Lee
Original Poster
dmh77;5850853

Yoji Harada! :-D



We have our first winner!!!!

+1 Point:thumbsup: (+5 bonus first right answer points:thumbsup:)
next pic lol
cw9652;5850859

We have our first winner!!!!+1 Point:thumbsup: (+5 bonus first right … We have our first winner!!!!+1 Point:thumbsup: (+5 bonus first right answer points:thumbsup:)



:-D:-D:-D
cw9652;5850859

We have our first winner!!!!+1 Point:thumbsup: (+5 bonus first right … We have our first winner!!!!+1 Point:thumbsup: (+5 bonus first right answer points:thumbsup:)



OMG
Original Poster
Name the film:

http://i32.tinypic.com/15d5e13.jpg
High School Musical
Original Poster
Smeagol OMG

arrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhh i know the blonde one in the middles face but i dnt know who it is
micoo;5850871

arrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhh i know the blonde one in the middles … arrrrrrrrrrggggggggggghhhhhhhhhhhhh i know the blonde one in the middles face but i dnt know who it is



same, once i remember her name il get the answer of imdb
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions

    Top Merchants