Groups

    There is an insect inside my monitor

    What the hell, thought it was someones avatar but it just kept on walking half way across the page!!

    20 Comments

    is this serious?

    :lol: gutteeeeeeeeeeeeed

    Banned

    Thunderfly I think they're called.

    Youtube it

    how it get in ur monitor!!

    pics or you're lying......


    ( i know, it's soooo cliche)

    Original Poster

    Yes serious, i tried taking a pic of it but its too bright


    Ive heard of thunder flies


    What the hell, im baffled.

    Gonna have to buy a new monitor

    Banned

    ilovepink;6376320

    is this serious?



    Thats what i was thinking :?

    Original Poster

    borolad94;6376413

    pics or you're lying......( i know, it's soooo cliche)



    got a pic next to your post lol

    Cant really make it out though

    Original Poster

    right this pic is a little better


    Need to find my cable to upload

    Original Poster

    http://i701.photobucket.com/albums/ww15/starr2009/Fly1.jpg

    Original Poster

    borolad94;6376413

    pics or you're lying......( i know, it's soooo cliche)



    http://i701.photobucket.com/albums/ww15/starr2009/Fly2.jpg

    lol i got 1 dead on mine, i thugh it was a scratch

    is it a virus and can it spread through the tinterweb :whistling: lol

    OJ but do you really need a new monitor???? It isnt going anywhere....until it touches something it shouldnt and breaks it then cant you just put up with it????

    name it hmmm.....Alfie?

    Whatever you do dont try and squish it, I guarantee it will get stuck on the inside of your monitor!

    Just hope that it dies off in the next day or so and falls to the bottom of your monitor out of the way!

    so it is not a real insect then? is it a virus?

    borolad94;6376677

    so it is not a real insect then? is it a virus?


    lol, kids these days.

    Original Poster

    lil_tiger;6376626

    is it a virus and can it spread through the tinterweb :whistling: lolOJ … is it a virus and can it spread through the tinterweb :whistling: lolOJ but do you really need a new monitor???? It isnt going anywhere....until it touches something it shouldnt and breaks it then cant you just put up with it????name it hmmm.....Alfie?



    Any excuse for a new monitor, can just tell the missus it was broken :whistling:

    imafish2002;6376673

    Whatever you do dont try and squish it, I guarantee it will get stuck on … Whatever you do dont try and squish it, I guarantee it will get stuck on the inside of your monitor! Just hope that it dies off in the next day or so and falls to the bottom of your monitor out of the way!



    See above, new monitor time

    borolad94;6376677

    so it is not a real insect then? is it a virus?



    Doh

    black gerbil1;6376697

    lol, kids these days.



    Indeed

    in that case try and get loads of its friends in there and squish the hell out of them

    Try turning off your monitor and putting a bright light towards the edge, apparently they will go towards the light, dunno if its true
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …3421240
      2. Back to school: what's your views on your kids uniform and piercing rules e…1430
      3. ❅☁☁❅ I want☼to talk☼about the☔WEATHER☔no politics☃no religion❅☁☁❅18846328
      4. The HUKD Student Discount code sharing thread (most codes on Unidays are si…6611262

      See more discussions