Groups

    There was a thread on here about sd cards............

    Banned
    ...............................and can i find it? no i bleedin cant, anyone find it for me, please, pretty please?

    25 Comments

    What did it say about them ???? I imagine there'll be hundreds of the bleeders

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2623887

    What did it say about them ???? I imagine there'll be hundreds of the … What did it say about them ???? I imagine there'll be hundreds of the bleeders



    I thought someone did one about all the different cards and the cheapest place to get them:?

    I've always used play.com for the micro SD cards for the DS. What do you wanna know (I'm a fountain of useless knowledge :-D)??

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2623937

    I've always used play.com for the micro SD cards for the DS. What do you … I've always used play.com for the micro SD cards for the DS. What do you wanna know (I'm a fountain of useless knowledge :-D)??



    lol - i just wanted to see the cheapest place to get one, and the best one to get

    SanDisk and PNY are the best makes imho.

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2623976

    SanDisk and PNY are the best makes imho.



    see, i thought kingston where:oops:

    play.com i got one last week. £5.99 for sandisk

    :oops: Forgot Kingston. They good for PC RAM, so imagine their SD cards are ok too (although I've never tried one)

    Original Poster Banned

    its to go in a dsst, or dtts, or dstt, you know the ds card, i can never remember which way round it is


    but im still ahunting the said thread - lol

    sassie;2624018

    its to go in a dsst, or dtts, or dstt, you know the ds card, i can never … its to go in a dsst, or dtts, or dstt, you know the ds card, i can never remember which way round it isbut im still ahunting the said thread - lol



    hotukdeals.com/ite…he/ :whistling:

    :thumbsup:

    THESAINT made one ill try finding it

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2624076

    http://www.hotukdeals.com/item/216219/best-micro-sd-card-for-dstt-and-che/ :whistling::thumbsup:



    it wasnt that one, but found the one i was looking for from it as someone linked to it in the thread, it was one done by the saint,


    what do you think of this one dealextreme.com/det…241

    Original Poster Banned

    oooops sorry marz bar yes that is the one, sorry your post wasnt there before i replied

    sassie;2624190

    it wasnt that one, but found the one i was looking for from it as someone … it wasnt that one, but found the one i was looking for from it as someone linked to it in the thread, it was one done by the saint,what do you think of this one http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.11241



    I'd probably buy direct from Kingston (to guarantee its a genuine one) for the sake of about £1

    kingstonshop.co.uk/ind…028

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2624208

    I'd probably buy direct from Kingston (to guarantee its a genuine one) … I'd probably buy direct from Kingston (to guarantee its a genuine one) for the sake of about £1https://www.kingstonshop.co.uk/index.php?main_page=product_info&cPath=65&products_id=11028



    ainty it supposed to be the kingston japeneze one want, see this is what happens, i start getting all cafuddled aagain, where thesaint when you flippin need him, actually come to think of it i aint seen him about in ages, hope him and his family are ok

    sassie;2624216

    ainty it supposed to be the kingston japeneze one want, see this is what … ainty it supposed to be the kingston japeneze one want, see this is what happens, i start getting all cafuddled aagain, where thesaint when you flippin need him, actually come to think of it i aint seen him about in ages, hope him and his family are ok



    Oh, come to think of it you're right...the dealxtreme ones are supposed to be better (quicker).....I told you I was full off useless info ;-)

    Haven't seen thesaint for a while either :?

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2624225

    Oh, come to think of it you're right...the dealxtreme ones are supposed … Oh, come to think of it you're right...the dealxtreme ones are supposed to be better (quicker).....I told you I was full off useless info ;-)Haven't seen thesaint for a while either :?



    lmfao, you about as much use as me

    just checked and he was online yesterday so hopefully everything ok, maybe like most keeping out of misc due to the atmosphere of late

    sassie;2624229

    lmfao, you about as much use as mejust checked and he was online … lmfao, you about as much use as mejust checked and he was online yesterday so hopefully everything ok, maybe like most keeping out of misc due to the atmosphere of late



    Hey, the thought was there :-D

    I know what you mean...I hide out in the pub, and only venture out if I feel brave

    Original Poster Banned

    awww your safe in here hun,, im on that many ignore list i can roam unnoticed - lol

    sassie;2624239

    awww your safe in here hun,, im on that many ignore list i can roam … awww your safe in here hun,, im on that many ignore list i can roam unnoticed - lol



    pmsl... perhaps that's what I need to do too :-D

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2624242

    pmsl... perhaps that's what I need to do too :-D



    after being in here for so long, you probably already are ;-)

    sassie;2624244

    after being in here for so long, you probably already are ;-)



    you're a bad influence madam :giggle:

    Original Poster Banned

    midlandscomics;2624246

    you're a bad influence madam :giggle:



    yeah but you know what you getting;-)

    sassie;2624248

    yeah but you know what you getting;-)



    Exactly ;-)
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Win a luxury eight-night break for two in Malaysia with Ushvani Spa and Tra…11
      2. Win a luxury five-star break for two in Paris with Le Bristol Paris and Eur…67
      3. Win a Davosa Ternos Submariner Wristwatch worth £64545
      4. Win a flagship smartphone - the HTC U1134

      See more discussions