Found 13th Aug 2009
next post

  1. Misc
  2. TV
Groups
  1. Misc
  2. TV
40 Comments

I cant belive jasonrat is lawrence llewellyn bowen

Nice pub - where abouts are ya

Which one?

dandoc2;6011833

I cant belive jasonrat is lawrence llewellyn bowen



:lol:

Are you the Landlord?

pretty hot

Original Poster

aah96;6011839

Are you the Landlord?



yep

Banned

lol at above

jasonrat;6011855

yep



coooooool!

you look a bit like david bowie from some angles

Cute....................fluffy cuffs :lol:
Aww bless ya:-D

proof????

Original Poster

scotland88;6011886

proof????



if video evidence is not enough?

which one? are you the one of the chaps sitting at the table muching their grub? :?

StevenA2000_uk;6011899

which one? are you the one of the chaps sitting at the table muching … which one? are you the one of the chaps sitting at the table muching their grub? :?



Nooooo the cute one talking to bowen:-D

bless just agree he's a regular!!

scotland88;6011886

proof????



ffs.......

hannah19790;6011904
Nooooo the cute one talking to bowen:-D


OH HAN..NAH.....HAN.NAH BA.NA.NA....I WANNA GIVE YOU...MA BA.NA.NA :lol: ...

i rember this jason, you posted when it was aired

Original Poster

loupomm;6011952

i rember this jason, you posted when it was aired



no that was a different show :):p

ok... i dint look lol

StevenA2000_uk;6011947
OH HAN..NAH.....HAN.NAH BA.NA.NA....I WANNA GIVE YOU...MA BA.NA.NA :lol: ...


haha :lol: Is this gonna be an on going thing....??? :lol:

tht is pimp

jst cos their is a video of a guy called jason means nothing! we dont know what you look like!

hannah19790;6012036

haha :lol: Is this gonna be an on going thing....??? :lol:



wot? :? me giving you ma banana? You know fine well we do that almost every day H

Nice boozer Jason.

One question. Why didn't you punch him in the face when you had a chance?

Scared or something? :lol:

scotland88;6012072

jst cos their is a video of a guy called jason means nothing! we dont … jst cos their is a video of a guy called jason means nothing! we dont know what you look like!



Why would he bother? :?

StevenA2000_uk;6012154

wot? :? me giving you ma banana? You know fine well we do that almost … wot? :? me giving you ma banana? You know fine well we do that almost every day H



lol shhhhhhhh....:oops:

hannah19790;6012198

Why would he bother? :?lol shhhhhhhh....:oops:



why does he not have to bother but other ppl do ? hhmm double standards! ?

lovely pub

scotland88;6012248

why does he not have to bother but other ppl do ? hhmm double standards! ?



because he doesnt constantly post drivel:thumbsup:
and this is more believable(sp) than the stuff the 'other people' claim to do/have

ps
you were wrong about JD sports btw they gave me refund instant, only send off after 90 days after purchase says so on the display next to the till:thumbsup:

how do you find time to post on here with the long hours of pub life jason? do you have your lappy by the till? :lol:

scotland88;6012248

why does he not have to bother but other ppl do ? hhmm double standards! ?



Not quite sure wot u mean:?

Have business boomed since this aired?

Road trip girls ? :whistling:

one of these twins lives next door but one to me...
http://whatisthematrix.warnerbros.com/rl_img/poster_twins_full.jpg

don't ask me which one cos i haven't a clue :lol:

Original Poster

Abvance;6012325

Have business boomed since this aired?



cnt really tell but we do get the odd customer coming in and queriing
it was closing time when it was aired hence it was quiet
bu we are a fairly busy pub

its my night off tonight leaving for stansted to pick up a swedish aupair now

ahhhhhhhhhhh Jason R if only I liked younger men :roll: (nice pub too!)

choc1969;6012369

Road trip girls ? :whistling:



:thumbsup:

I think you did very well Jason. :thumbsup:

Did you have practice goes? Did they 'suggest' what you might say? ;-)

Evening ladies; I'll have the hot ovaltine ready for when you get back.:-D

Original Poster

chesso;6012803

I think you did very well Jason. :thumbsup:Did you have practice goes? … I think you did very well Jason. :thumbsup:Did you have practice goes? Did they 'suggest' what you might say? ;-)Evening ladies; I'll have the hot ovaltine ready for when you get back.:-D


no we just chatted away
he asked i answered
no retakes but we chatted away for about 20 mins
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Keyboard & Mouse combo (sort of) on Xbox One - Yay or Nay?66
    2. #KoemanIn, Thank You Koeman for trying to get Everton relegated!1217
    3. Anger over Donald Trump's UK crime tweet3473
    4. Unlock access to thousands of hidden movies and genres on Netflix using cod…66

    See more discussions