Groups

    This is what HotUKDeals is about. . .

    Just recieved a nice rep message with no name, but I know the thought was there.

    All I did was help someone out by pointing out the Noth Face glitch, and they've repped me, twice!

    Will post it in post one.

    40 Comments

    Original Poster

    Mystery Repper

    Repping once again for North Face Jacket info you provided from … Repping once again for North Face Jacket info you provided from Blacks on a previous post (wont let me rep again on that one!) - best deal of the Year for me.Many thanks and your deals/info are a credit to members on the site.Please keep them coming!

    Banned

    Congratulations

    Your such a star

    Original Poster

    torres88;7117659

    Congratulations



    I was only pointing out that there are SOME grateful people on this site. And some with manners too. (If your comment wasn't sarcastic, I apologize)

    Banned

    I thought it was about the amazing deals people find. :?

    torres88;7117685

    I thought it was about the amazing deals people find. :?



    .....and post :roll:

    Banned

    That COD MW2 for £26 at Sainsbury will probably go down, as the best deal on HUKDs ever!

    torres88;7117716

    That COD MW2 for £26 at Sainsbury will probably go down, as the best deal … That COD MW2 for £26 at Sainsbury will probably go down, as the best deal on HUKDs ever!



    I dont think so :roll:

    DDTA well done on posting ur deals - I have saved so much money by people posting up great deals and rep is a great way of showing appreciation:thumbsup:

    bossyboots;7117787

    I dont think so :roll:DDTA well done on posting ur deals - I have saved … I dont think so :roll:DDTA well done on posting ur deals - I have saved so much money by people posting up great deals and rep is a great way of showing appreciation:thumbsup:



    I could think of a better way of showing appreciation you could give Bossyboots ;-):whistling:

    renown;7117828

    I could think of a better way of showing appreciation you could give … I could think of a better way of showing appreciation you could give Bossyboots ;-):whistling:



    sorry am all out at the moment :w00t:

    Gotta agree. Everytime i get annoyed at the petty and juvenile antics on this site i just remember all the bargains (needed or not) i have bagged courtesy of those who take the time to find and post deals, whether they turn out to be cold or hot. Your efforts are much appreciated:thumbsup:

    (tried posting what i thought was a deal once and i reckon it must hold some record for fastest drop in temp :oops:)

    Banned

    bossyboots;7117917

    sorry am all out at the moment :w00t:



    Sorry i had a long argument with someone, that the word "am" cant be used alone. Either as I am or I'm.

    btw what was the better deal?

    torres88;7117950

    Sorry i had a long argument with someone, that the word "am" cant be used … Sorry i had a long argument with someone, that the word "am" cant be used alone. Either as I am or I'm.



    Sorry [COLOR=red]I[/COLOR] had a long argument with someone, that the word "am" can[COLOR=red]'[/COLOR]t be used alone. [COLOR=red]Either as I am or I'm.

    Marina;7118034

    Sorry [COLOR=red]I[/COLOR] had a long argument with someone, that the … Sorry [COLOR=red]I[/COLOR] had a long argument with someone, that the word "am" can[COLOR=red]'[/COLOR]t be used alone. [COLOR=red]Either as I am or I'm.



    I was waiting for someone to do that

    Banned

    Oh dear, seems like the English teachers, have a day off today. :oops:

    Marina;7118034

    Sorry [COLOR=red]I[/COLOR] had a long argument with someone, that the … Sorry [COLOR=red]I[/COLOR] had a long argument with someone, that the word "am" can[COLOR=red]'[/COLOR]t be used alone. [COLOR=red]Either as I am or I'm.



    Stop nit picking Marina :whistling:

    torres88;7118064

    Oh dear, seems like the English teachers, have a day off today. :oops:



    You started it :thumbsup:

    Btw, welcome to HUKD

    starsparkle2311;7118203

    Marina, do you you ever have a break from this place?


    :oops:

    some people get all the luck haha good for you

    Banned

    Marina;7118129

    You started it :thumbsup:Btw, welcome to HUKD



    Lol, as if "i" made a big mistake, I was just helping her out. ;-)

    Cheers.

    torres88;7118290

    Lol, as if "i" made a big mistake, I was just helping her out. ;-)Cheers.



    And I was helping you out :-D

    Cheers.

    cringe worthy thread.

    black gerbil1;7118462

    cringe worthy thread.



    Should'nt you be out spending your pocket money

    Banned

    Marina;7118383

    And I was helping you out :-DCheers.



    What was it exactly in?

    Not holding the shift button, while pressing the button "I" ?

    wow Cheers!

    torres88;7118537

    What was it exactly in?Not holding the shift button, while pressing the … What was it exactly in?Not holding the shift button, while pressing the button "I" ?wow Cheers!



    How were you helping Bossy in mentioning that she skipped an "I"? :roll:

    wow Cheers!

    Acutally, I won't respond after this :thumbsup:

    What north face glitch!?!?!?

    Banned

    good, seems like I wasted most of my afternoon on this topic.

    btw bossy, was really trying to help you out, i had a long convo on this before, a lot of people say "am" in convo, when it should be pronounced "I'm"

    Marina;7118566

    How were you helping Bossy in mentioning that she skipped an "I"? … How were you helping Bossy in mentioning that she skipped an "I"? :roll:wow Cheers!Acutally, I won't respond after this :thumbsup:



    Marina dont bother with that poster - its been trolling in other threads also.:thumbsup:

    Banned

    ^^^

    Lol and this is what I get.....

    oh HUKD, I am starting to like this site now... :cry:

    torres88;7118633

    ^^^Lol and this is what I get.....oh HUKD, I am starting to like this … ^^^Lol and this is what I get.....oh HUKD, I am starting to like this site now... :cry:



    Hey don't!!! :friends:Take it nice and easy, we're a friendly bunch here. :-D

    Hi DDTA, hope you're doin okay poppet x

    ClarityofMind;7118699

    Hi DDTA, hope you're doin okay poppet x



    Hi Com - was fun last night:-D was still laughing bout that thread when we got into the pub lol. am off now to do housework. hope ur well.

    bossyboots;7118719

    Hi Com - was fun last night:-D was still laughing bout that thread when … Hi Com - was fun last night:-D was still laughing bout that thread when we got into the pub lol. am off now to do housework. hope ur well.



    I'm fine thanks babes, am working tonight so no doubt i'll be on, on my mobile lol

    starsparkle2311;7118800

    lmao, you can't fight it, just ride with it, if you can't, you may as … lmao, you can't fight it, just ride with it, if you can't, you may as well not bother coming on here:p



    Sup, my gorgeous beauty, you doin alright? xxxx

    Banned

    lol im just bored, this final year engineering project is doing my head in.

    *should have studied theology or business studies* lol

    starsparkle2311;7118895

    NO I'm not!!!:oops: I'm ok thanks COM just been a little stressed … NO I'm not!!!:oops: I'm ok thanks COM just been a little stressed lately,lol, too many things to cope with at once, none of them pleasureable either, but to quote a few famous words,'i will survive hey hey'...................lolHope you're ok btw, how's bump?:)



    everythings ok here.... I've been enjoying losing myself in Christmas

    I hope everything will work out ok hun xx If you need me just whistle xxx

    ClarityofMind;7119030

    If you need me just whistle xxx



    http://www.school-clipart.com/_small/0511-0804-2813-0435.jpg

    COM!! Over here please Just to ask if you're ok. I'm good thanks. (No you didn't ask yet, I'm sure you will) :-D

    Marina;7119169

    COM!! Over here please Just to ask if you're ok. I'm good thanks. … COM!! Over here please Just to ask if you're ok. I'm good thanks. (No you didn't ask yet, I'm sure you will) :-D



    I did ask kinda.. check your rep :w00t:

    How you doing babes? xxx

    starsparkle2311;7119253

    Good to hear:thumbsup: I'm ok really, nothing major, just everything … Good to hear:thumbsup: I'm ok really, nothing major, just everything happening at once, thanx COM, and are you asking me if I know how to whistle? lol



    ohhh it's a Bogie saying... lol not the kiddie kinda bogie!

    one sec xx

    starsparkle2311;7119340

    hehe, pleased you got what I meant!!!! Love you much COM, been mightily … hehe, pleased you got what I meant!!!! Love you much COM, been mightily stressed lately, black cloud has been hanging over my head too much, thank you:thumbsup: you are a gem:) x



    youtube.com/wat…vQM

    For those who don't know ;-)

    Don't let it all get on top of you babe, every cloud has a silver lining and all that.

    This time of year is always pretty carp, what with Crimbo costing so much mone and all else!!

    Mwah!

    Love you too babes xxxx

    :friends:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Teenage son new phone (1250 budget)918
      2. Gaming PC Upgrade Help33
      3. E-Bike/Electric Bike/Pedelec Advice810
      4. Best VR games?11

      See more discussions