Groups
    EXPIRED

    watchya doing....

    ...or should u be doing instead of wasting time on HUKD?!

    are u sitting here with tele on, are u listening to something at the same time music wise?

    give me an insight into ur goings on.....im nosey

    214 Comments

    Motd.

    Going to bed to watch MOTD that i've sky plussed if you must know.


    Damn curtain twitcher. :x

    Original Poster

    i should be cleaning up after my in laws left.

    i am currently sitting outside my kids bedroom on the computer as my lil un isn't asleep (messed up sleeping today!) so he can hear me outside his room and wont run away!!!

    i am listening to kutski on radio 1 fromk last night.

    Original Poster

    Syzable;4831941

    Going to bed to watch MOTD that i've sky plussed if you must know.Damn … Going to bed to watch MOTD that i've sky plussed if you must know.Damn curtain twitcher. :x



    haha u know me x

    playing on pogo lol x x x and nosing on here

    Original Poster

    highguyuk;4831939

    Motd.


    man = boring footy! hehe....my hubby is doing the same!

    jellybaby22;4831940

    Im on the phone......to a sexy man....:lol:


    ooo is it now!! i dont wanna know what ur talking about i guess !! haha

    Got no music on, got no tv on...the washing machine is making a noise loud enough to wake the neighbours...in the next village!!! Oh pap...need a new one I guess.

    Banned

    FaceBook -Youtube-HUKD

    and Beer

    Banned

    Syzable;4831941

    Going to bed to watch MOTD that i've sky plussed if you must know.



    Liverpool won. :w00t:

    I'm going between here, and writing html code for a website i use, but writing it in a way that it shows up so people can copy and paste it into their profiles..... but it will work and not be a load of writing.... oh and listening to slipknot

    I'm in a chatroom;-)

    Original Poster

    DangerGod;4831963

    FaceBook -Youtube-HUKDand Beer



    any good youtuibe links u gonna share?

    Kitten13;4831967

    I'm going between here, and writing html code for a website i use, but … I'm going between here, and writing html code for a website i use, but writing it in a way that it shows up so people can copy and paste it into their profiles..... but it will work and not be a load of writing.... oh and listening to slipknot


    the what and who now...have fun..u sound clever!

    deb8z;4831969

    I'm in a chatroom;-)


    any sexy mans?

    bellabonkers;4831961

    Got no music on, got no tv on...the washing machine is making a noise … Got no music on, got no tv on...the washing machine is making a noise loud enough to wake the neighbours...in the next village!!! Oh pap...need a new one I guess.



    time to use HUKD ....the deals section!! haha

    switching between hukd and facebook. omg how boring are my friends on facebook..most of them have the most boring piece or crap statuses that i just wanna scream at them.

    starsparkle2311;4831982

    artichokes



    It's not sunday yet woman!

    Well i'm on here talking about people's toilet habits, watching dodgy USA wrestling on Bravo channel & eating choccy digestives & drinking coca cola.

    Sort of sums life up that dunnit.

    Original Poster

    jellybaby22;4831972

    loooooooooooooool nothing like that hahaha.....I wish.....:whistling:



    haha...no i didnt wanna know when JB was feeling randy! haha

    Banned

    Ahh its just music mainly ... might not be to your style lol

    Original Poster

    mamamia7;4831991

    switching between hukd and facebook. omg how boring are my friends on … switching between hukd and facebook. omg how boring are my friends on facebook..most of them have the most boring piece or crap statuses that i just wanna scream at them.



    whats urs?

    karaokecolin;4831998

    Well i'm on here talking about people's toilet habits, watching dodgy USA … Well i'm on here talking about people's toilet habits, watching dodgy USA wrestling on Bravo channel & eating choccy digestives & drinking coca cola.Sort of sums life up that dunnit.



    the bum life! yeahhhh!!

    mamamia7;4831991

    switching between hukd and facebook. omg how boring are my friends on … switching between hukd and facebook. omg how boring are my friends on facebook..most of them have the most boring piece or crap statuses that i just wanna scream at them.



    half of my friends have status's about being zombies at a flash mob thing in liverpool city center today, lol

    Sexy men?? not that i'm aware of..lol

    Original Poster

    DangerGod;4832005

    Ahh its just music mainly ... might not be to your style lol



    probably wont be...but go on!!

    Original Poster

    deb8z;4832010

    Sexy men?? not that i'm aware of..lol



    yeah they are probably big fat ugly stinky sweaty mans!!!

    karaokecolin;4831998

    Well i'm on here talking about people's toilet habits, watching dodgy USA … Well i'm on here talking about people's toilet habits, watching dodgy USA wrestling on Bravo channel & eating choccy digestives & drinking coca cola.Sort of sums life up that dunnit.




    I first read that as cocoa..lol

    magicbeans;4832017

    yeah they are probably big fat ugly stinky sweaty mans!!!



    Ewwwwwwwwwww

    Banned

    magicbeans;4832012

    probably wont be...but go on!!



    youtube.com/wat…30c

    Original Poster

    DangerGod;4832028

    http://www.youtube.com/watch?v=Szl8CxNN30c



    wow thats not what i was expecting from u!!

    anyways thanks for making effort..ur a sweetheart.

    my kid has runaway....hes not tired...so gonna clean up and try again!

    alot are going on about our rubbish football team (soton) that are in trouble...who cares!! There are a few that go on and on about there perfect lil lives and perfect families as if they have to justify themselves to everyone coz they really arent happy and it just makes them look stupid..and its getting boring now..lol

    Banned

    magicbeans;4832058

    wow thats not what i was expecting from u!! anyways thanks for making … wow thats not what i was expecting from u!! anyways thanks for making effort..ur a sweetheart.my kid has runaway....hes not tired...so gonna clean up and try again!



    lol what where you expectiing? im curious.

    Have fun cleaning..i know women enjoy that. right? lol

    ive got that song in my head now arrghh

    I've got another Russian movie I'm watching.....not sure what they are saying but the actions are enough :-D

    StevenA2000_uk;4832091

    I've got another Russian movie I'm watching.....not sure what they are … I've got another Russian movie I'm watching.....not sure what they are saying but the actions are enough :-D



    :roll::roll:

    Well just had takeaway and just put some kids toys for sale on here and now sat here while my partner and his friend play Guitar Hero.

    deb8z;4832101

    :roll::roll:



    Theres plenty of rolling going on if thats what ya mean! :thumbsup:

    starsparkle2311;4832099

    nice racks?


    Well nice...and big racks too!!! They must be rubbin baby bio on these things man!!! :w00t:

    Good lord,are ya deprived up in Scotland..lol

    starsparkle2311;4832121

    you are weird!!!!!



    lol...not sure but please do elaborate on that one sparkle...!!!! :-D

    deb8z;4832129

    Good lord,are ya deprived up in Scotland..lol



    It is an island I'm on after all....lol

    StevenA2000_uk;4832143

    It is an island I'm on after all....lol



    It has women on it though:?

    evening all :-D

    hello MB how are you sweet? xx

    deb8z;4832154

    It has women on it though:?



    I hope so, i was told that the UK population was around 60 million so I'd expect some females to be on that island.

    starsparkle2311;4832156

    do I have to?



    Yes. Its imperative. :whistling:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Nectar launch eGift card redemption for selected brands including Currys, A…33
      2. The obvious next step become Ken then become Barbie1215
      3. What's the most impressive 4k / UHD film you have seen at home?712
      4. Try buy that Minecraft Xbone Argos deal? 10% online code in your email!77

      See more discussions