Groups

    What do I need for the Gym?

    What Stuff do I need for the Gym, Luckily Won a Years membership for the Local Gym after doing a questionaire.

    So whats everything I will need, state even the obvious such as shorts etc. What do you think is best?

    Rep for those big helpers

    Cheers

    Bigpoppaad

    23 Comments

    shorts, shirt, towel, shoes, clean underwear and socks for after youve showered, ipod, but most importantly a good programe :thumbsup:

    Johnsons baby oil and a few pocket mirrors. :?

    splatsplatsplat;6442894

    Johnsons baby oil and a few pocket mirrors. :?



    :thumbsup:

    good comfortable running trainers, a gym bag if u plan on having a shower after, a clear goal what u intend to achieve by going
    and a basic routine of what u gonna do and how, with these goals u can aim for them
    if u go blind u will probably be walking round like a headless chicken

    Make sure you eat the right food before you, so you get the most out of it

    Leotard & lots of lycra & leg warmers

    Original Poster

    Anyone suggest good shoes for the gym?

    As for the program thats sorted as part of my prize, a personally tuned program buy the personal trainer for my first 3 weeks.

    Congratz on winning btw:thumbsup:

    Original Poster

    Guyver;6442956

    Congratz on winning btw:thumbsup:



    Cheers.

    Leg Warmers.............i'm telling you, the 80's are going to make a big comeback :w00t:

    Original Poster

    Syzable;6442972

    Leg Warmers.............i'm telling you, the 80's are going to make a big … Leg Warmers.............i'm telling you, the 80's are going to make a big comeback :w00t:



    I'm not convinced....;-)

    a bottle of water or any energy drink- preferably water.

    Bigpoppaad;6442982

    I'm not convinced....;-)



    Well someone has to be the trendsetter. :-D

    Banned

    All you need is a good pair of trainers which are down to personal choice. Tracksuit bottoms and tshirt. Bag, towel and toiletries for showering after. Bottle for water and a small towel to take round with you! Hope all goes well I have been going for 4 months now and also had a PT trainer who was excellent

    Flip flops for the changing rooms / showers are essential, dirty floors (fitness first)

    you must have at least two bikini babes

    & a camera, we need pics :w00t:

    Original Poster

    richp;6443071

    & a camera, we need pics :w00t:



    Yeah.. Ill sport my chosen outfit soon, If your lucky youll get a pic of me in a mankini with legwarmers and a headband.

    Bigpoppaad;6443109

    Yeah.. Ill sport my chosen outfit soon, If your lucky youll get a pic of … Yeah.. Ill sport my chosen outfit soon, If your lucky youll get a pic of me in a mankini with legwarmers and a headband.



    Awwwwwwwww man. Why can't i be gay..........i'd have loved that :x

    Still...........i'll have a gander. :lol:

    Original Poster

    Syzable;6443163

    Awwwwwwwww man. Why can't i be gay..........i'd have loved that … Awwwwwwwww man. Why can't i be gay..........i'd have loved that :xStill...........i'll have a gander. :lol:



    LOL....:w00t:

    A pound coin for the lockers (mine requires our own padlocks but I guess they would have mentioned this if yours did)

    [SIZE="7"]HAHAHAHA...[/SIZE]


    Your gonna get ripped up in the gym! You wont know whats hit you....


    What gym is it aswell?

    Congrats on your win :thumbsup:
    Well you definately need good comfortable running trainers. a vest or baggy t-shirt. Running shorts or jogging bottoms! Lifting gloves depending on weather you will be doing heavy or light weights! I mean these aint for everyone,but I use them as I get blisters on my hands lol.

    A small towel so that you can wipe your sweat off any machines, most gyms have this rule as a health and hygene issue!

    Eat a banana before you go as it's the best thing you can eat for a slow energy boost!

    Plenty of carbs (if you're more into exercise and need the energy)
    More proteins in your diet if you're more into bulking. ie shakes and white and red meat!

    most people will just take in a mix and not bother with all that carbs and protien crap.
    But I personally keep my carbs down, but just enough for energy to keep the fat storing away. and keep my protiens up to keep the muscle refined.

    Good luck with whatever goals you're heading for :-D
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. LG Watch Style worth buying for £75?22
      2. O2 priority £1 lunch to end for good22
      3. Oh deer.. looks like they are back sooner this year.1215
      4. So, whose already pre-ordered a Scorpio and where from?1639

      See more discussions