Groups
    EXPIRED

    What Happened To Rustler Burgers!

    Noticed this for a while that hadly anywhere sells Rustler burgers anymore, Tesco and Asda have now got Feasters which imo aren't the best.

    only place i can get rustlers are farmfoods and iceland but they only seem to have cheeseburgers or zingy chicken

    15 Comments

    Banned

    seen em in iceland

    nasty ..

    eat real food mate

    imo microwave burgers are bad! buy some decent burgers and grill em yourself, not exactly difficult ;-)

    SuperEd

    gonna say crap food but in iceland

    Banned

    lmao

    its the nutrition police

    All the above three +3 ....nasty nasty food.

    Banned

    goonertillidie;8747794

    gonna say crap food but in iceland



    just opened 1 up the rd (well a couple of months ago).......always busy so had a look and yep its pretty bad its all convenience food

    Still sell loads at Morrisons Supermarkets up here in North West. Always on some kind of offer though.

    morrisons sell them
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ha posted same time lol

    They are SICK who would eat that plastic crap

    Banned

    cruisecars;8747900

    They are SICK who would eat that plastic crap



    id imagine the same people that eat frozen pizzas and ready meals:roll:

    still sell them in my coop

    2 for a £1.00 in Jack Fultons today!

    These burgers are higher in calories than Big Macs and Whoopers, get in the car and go eat the real thing.

    Banned

    Love these burgers. couldn't care less how many calories there is or whats inside them, they taste awesome.
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Surprise! The HUKD Summer Flamedeer Hunt 2017 **OFFICIAL THREAD** (trading …83142
      2. Who's getting the Xbox X Scorpio? 60 day satisfaction1111
      3. Oh deer.. looks like they are back sooner this year.2748
      4. Aloha! Flamedeer Vacation is LIVE (until August 28th at 5pm)2125

      See more discussions