Groups

    What was the last CD you bought/Downloaded?

    I bought Jay-Z blueprint 3 today and Akon Freedom and T.I. King (accidently deleted the last 2 frm my lappy lol n thought id just buy them this time lol

    33 Comments

    Dl'd Kings of Leon.

    the new Calvin Harris album

    muse-the resistance

    Banned

    Blueprint 3 - Jay-Z

    barky;6318440

    muse-the resistance



    +1

    my_name_is_gary;6318449

    Blueprint 3 - Jay-Z



    How does it compare to the original one and the volume 2? I like both of them and I'm very tempted by the third one

    Original Poster

    Xpenny;6318464

    How does it compare to the original one and the volume 2? I like both of … How does it compare to the original one and the volume 2? I like both of them and I'm very tempted by the third one



    its great i wouldnt say it was much better than the first 2 but it is better imo

    Banned

    Xpenny;6318464

    How does it compare to the original one and the volume 2? I like both of … How does it compare to the original one and the volume 2? I like both of them and I'm very tempted by the third one



    Its ok.. I haven't actually got round to listening to all the songs yet.:oops:
    I think there are a few tracks on youtube. my favourite i have listened to is the one featuring mr hudson. youtube.com/wat…gEU
    it begins after 30secs tho. You should get it. maybe not as good as his older stuff tho

    i dont like jay-z

    Banned

    micoo;6318497

    its great i wouldnt say it was much better than the first 2 but it is … its great i wouldnt say it was much better than the first 2 but it is better imo



    I really liked Blueprint 1 not so much Blueprint 2 but it was still ok. Some of his earlier stuff is awesome tho. Although the best rapper imo opinion is Eminem. Jay-z would come around 4 after biggie and 2pac

    Original Poster

    my_name_is_gary;6318518

    I really liked Blueprint 1 not so much Blueprint 2 but it was still ok. … I really liked Blueprint 1 not so much Blueprint 2 but it was still ok. Some of his earlier stuff is awesome tho. Although the best rapper imo opinion is Eminem. Jay-z would come around 4 after biggie and 2pac



    im nt a big fan of eminem tbh, his earlier stuff was great but relapse was dissapointing, T.I is miles ahead of the comp for me with Jayz, wayne, kanye and young jeezy all behind fightin for second :lol:

    micoo;6318530

    im nt a big fan of eminem tbh, his earlier stuff was great but relapse … im nt a big fan of eminem tbh, his earlier stuff was great but relapse was dissapointing, T.I is miles ahead of the comp for me with Jayz, wayne, kanye and young jeezy all behind fightin for second :lol:



    T.I, kanye, lupe and jay z

    micoo;6318530

    im nt a big fan of eminem tbh, his earlier stuff was great but relapse … im nt a big fan of eminem tbh, his earlier stuff was great but relapse was dissapointing, T.I is miles ahead of the comp for me with Jayz, wayne, kanye and young jeezy all behind fightin for second :lol:



    Yeah Eminem is good ... my favourite one's Mockingbird But the best one imo is Kanye ...

    architects - hollow crown SO SO GOOD :thumbsup:

    The new
    A Sunny Day In Glasgow album
    the big pink
    The cribs new its ***** by the way

    Banned

    Xpenny;6318604

    Yeah Eminem is good ... my favourite one's Mockingbird But the best … Yeah Eminem is good ... my favourite one's Mockingbird But the best one imo is Kanye ...



    I used to love kanye but then he started using autotune. His first 3 albums are really good tho. I posted a couple of links to youtube videos of eminem freestyle with westwood that is amazing but i they have to be moderated so you might be able to see then later.

    Original Poster

    my_name_is_gary;6318639

    I used to love kanye but then he started using autotune. His first 3 … I used to love kanye but then he started using autotune. His first 3 albums are really good tho. I posted a couple of links to youtube videos of eminem freestyle with westwood that is amazing but i they have to be moderated so you might be able to see then later.



    if i could hit one famous person it would be westwood :lol: i cant stand himlol saw him in napa in june for the novelty of it but god i cnt stand him :lol:

    Kanye west is a tool the lad needs bellting around the head with a big stick

    Banned

    micoo;6318663

    if i could hit one famous person it would be westwood :lol: i cant stand … if i could hit one famous person it would be westwood :lol: i cant stand himlol saw him in napa in june for the novelty of it but god i cnt stand him :lol:



    Yeh i know.. especially on pimp my ride.. isnt he like 50 lmao

    Banned

    (((ROBBO)));6318689

    Kanye west is a tool the lad needs bellting around the head with a big … Kanye west is a tool the lad needs bellting around the head with a big stick



    Do you say this because of what happened at the awards with Taylor Swift?

    Muse's latest. Tad wierd.

    my_name_is_gary;6318696

    Do you say this because of what happened at the awards with Taylor Swift?



    Never really liked him after her murderd that daft punk sample tbh then all that with taylor made me like him even more really couldnt belive the way he acted

    pink funhouse

    Gym Class heroes and K-Os Atlantis.

    cribert;6318506

    i dont like jay-z



    [COLOR="Red"]'greed.

    He's had one KILLER album - Reasonable Doubt, which was a fantastic album but the rest of his stuff has been poor.

    I also don't like the fact Jay Z named his album 'The Blueprint' when KRS-One already had an album called 'The Blueprint of Hip Hop'. There's very little about Jay Z that's original.[/COLOR]

    Banned

    (((ROBBO)));6318730

    Never really liked him after her murderd that daft punk sample tbh then … Never really liked him after her murderd that daft punk sample tbh then all that with taylor made me like him even more really couldnt belive the way he acted



    That song started the whole shutter shades trend.

    Banned

    The JFK;6318765

    [COLOR="Red"]'greed.He's had one KILLER album - Reasonable Doubt, which … [COLOR="Red"]'greed.He's had one KILLER album - Reasonable Doubt, which was a fantastic album but the rest of his stuff has been poor. I also don't like the fact Jay Z named his album 'The Blueprint' when KRS-One already had an album called 'The Blueprint of Hip Hop'. There's very little about Jay Z that's original.[/COLOR]



    The guys a genius! He is married to beyonce! Worlds richest rapper!
    And i like his music. What rappers do you listen to then?

    I can't even remember!! Jeez been that long

    Banned

    stone roses anniversary edition
    20/20 sound system - falling

    my_name_is_gary;6318800

    The guys a genius! He is married to beyonce! Worlds richest rapper!And i … The guys a genius! He is married to beyonce! Worlds richest rapper!And i like his music. What rappers do you listen to then?



    [COLOR="Red"]He's clever but he's far from a musical genius. He's a marketing genius.

    I listen to artists such as:[/COLOR]
    [COLOR="Red"]
    -Big L
    -Papoose
    -Cormega
    -Nas
    -Wu Tang Clan
    -Cassidy
    -AZ
    -Blaq Poet[/COLOR]

    Michael Buble......er...or ultimate pop party for my son't party. Can;t remember wot was last lol

    The JFK;6319160

    [COLOR="Red"]He's clever but he's far from a musical genius. He's a … [COLOR="Red"]He's clever but he's far from a musical genius. He's a marketing genius.I listen to artists such as:[/COLOR][COLOR="Red"]-Big L-Papoose-Cormega-Nas-Wu Tang Clan-Cassidy-AZ-Blaq Poet[/COLOR]




    Papoose is 1 of my favourite rappers love the tunes Alphabetical Slaughter and Sharades.
    Last album I bought was Lady Gaga's album but have sorta stopped buying albums usually just download now.

    cassidy04;6322794

    Papoose is 1 of my favourite rappers love the tunes Alphabetical … Papoose is 1 of my favourite rappers love the tunes Alphabetical Slaughter and Sharades.Last album I bought was Lady Gaga's album but have sorta stopped buying albums usually just download now.



    mate completely wasted your money on Mr Gaga lol.

    Last album i probably brought was Black Eyed Peas - The E.N.D
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Virgin Media Price Hike retention Deals1319
      2. Meerkat Movies (2 for 1 Cinema Codes) | Official Trading Thread424014477
      3. I want to talk about the WEATHER no politics no religion19047086
      4. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7767190

      See more discussions