what you gonna watch football or SOMETHING ELSE

34
Found 27th Jun 2010
i hate football, so gonna watch something else or go to tesco cos its empty

34 Comments

Natwest series. ;-)

Banned

are you male ?

football!! going to my parents in a bit so i can watch it on their 55 inch tv!

Original Poster

ryman1000;8925248

are you male ?



yes and i hate football cant stand it

I'm going into town at 3 to get a coffee with my friend. It will be perfect.

wickedteen;8925263

yes and i hate football cant stand it



i usually don't like football but i love watching the world cup

missp27;8925273

i usually don't like football but i love watching the world cup



Marry me :w00t:

missp27;8925273

i usually don't like football but i love watching the world cup



I advise you avoid the england matches an start watching the spain and portugal ones. Trust me, there's good reason.

I am going to the cinema to watch a chick flick! Can't wait! Hate boring football, and you KNOW England are going to f**k it up anyway so what's the point?!!! :-S

Banned

wickedteen;8925263

yes and i hate football cant stand it



no homo ?

angelfairee;8925301

I advise you avoid the england matches an start watching the spain and … I advise you avoid the england matches an start watching the spain and portugal ones. Trust me, there's good reason.



fit foreigners?

aah96;8925331

fit foreigners?


:giggle:

Sebas111;8925290

Marry me :w00t:



hehe :giggle:
i always have a beer to hand when it's on too! :thumbsup:

missp27;8925342

:giggle:



:-D

footie and some nice ice cold pear cider. going down well in the heat.

aah96;8925331

fit foreigners?



You know me so well.

Original Poster

ryman1000;8925324

no homo ?



me NO, but hey wait, you like watching grown men chasing a ball, hugging and kissing, and also like takin showers with each other, hmm nice sport, well not for me, F1 any day

angelfairee;8925358

You know me so well.



:-D

got barbi ready, beers/wine chilling, kids in big swimming pool, tv set up outside, sun blazing down !, 'what more could a girl ask for ?' Im loooooving it !!! ''.C'MON ENGLAND ''

not usually so much into footy btw , but youv'e gotta get in to the spirit havnt ya ? this gorgeous weather helps also, have a great day guys whatever your up to, good or bad !!:thumbsup:

missp27;8925348

hehe :giggle: i always have a beer to hand when it's on too! :thumbsup:



it just keeps getting better

Original Poster

[SIZE="5"]all future televised england matches have been moved to the gay adult channel . apparently , the sight of 11 arseholes frequently getting hammered for 90 minutes was far too explicit for normal tv[/SIZE]

wickedteen;8925392

[SIZE="5"]all future televised england matches have been moved to the gay … [SIZE="5"]all future televised england matches have been moved to the gay adult channel . apparently , the sight of 11 arseholes frequently getting hammered for 90 minutes was far too explicit for normal tv[/SIZE]



you're only allowed to say that if we loose later :thumbsup:

Original Poster

i dont care if they win, cos if they win they will take over every damn tv channel about it

Original Poster

another good reason for going to tesco is....its gonna be so much cooler in there, its bloody baking outside

wickedteen;8925408

i dont care if they win, cos if they win they will take over every damn … i dont care if they win, cos if they win they will take over every damn tv channel about it



c'mon gotta support your country, wether a footy fan or not :thumbsup:

Original Poster

why support a country which dosnt support us!!!!!!!!!!!

Yep, I hate football too. Gotta take young un to a party anyway.

Its a shame English people don't fly the flag on St Georges day instead of just for a footie match.

I went to Sainsburys which is far more exciting

Back now and going out the garden with a large drink and the ipod on - bliss.

Original Poster

well i went to tesco, whilst in there i was looking at the tv's and you know what the footy was on, so i switched them all off, they werent happy, lol

Well I am watching the Natwest series cricket match. England is all set to win against the Oz. :thumbsup:

What happened at the world cup? :oops:

Original Poster

aww did they lose, what a shame

Well I watched it but I wished I'd carried on playing MW2!!! What a complete waste of space the England team is. Fabio just said today we played a good game, is he on drugs!!!!!!!! Sack him for starters!!

nomeames;8925965

What happened at the world cup? :oops:



England got slaughtered 4-1. Good eh.

simate;8926058

England got slaughtered 4-1. Good eh.



Well some good news. England beat Aus by one wicket. :thumbsup:
Post a comment
Avatar
@
    Text