Groups

    Where is Ace Hayward?

    Anyone?

    Everyone?

    All the ones?

    24 Comments

    Dead.

    Either that or he got a life

    Banned

    on the dunny last i heard


    dean not really a nice thing to say, even in jest

    Original Poster

    dean3988;5440284

    Dead.



    Get out.

    http://mi.eng.cam.ac.uk/research/projects/Query/img/arrow.png [SIZE="6"]over there[/SIZE]

    Will I do?

    Hes got a new job angel. He's on my facebook list

    Original Poster

    thesaint;5440405

    Will I do?



    Always.

    donnydude;5440408

    Hes got a new job angel. He's on my facebook list



    Ooooooh. Aww that's good. I accept that reason for his absence.

    angelfairee;5440534

    Always.



    1/2 an hour for a reply hints that you're less than sincere.

    I like him - he helped me a lot when I joined - I think he was on here the end of May

    where is Owlass? Miss him and his sarcasm

    bitseylango;5441714

    where is Owlass? Miss him and his sarcasm



    where are dangergod and sadie??????? have they run off together lol

    see nobody blooming missed me hrrmmphhhhhh :'(

    foxymissroxy;5441882

    see nobody blooming missed me hrrmmphhhhhh :'(



    i did.... seen you post in that shoe thread and was gonna say welcome back :thumbsup:

    lfc_engravedonheart;5441894

    i did.... seen you post in that shoe thread and was gonna say welcome … i did.... seen you post in that shoe thread and was gonna say welcome back :thumbsup:



    ahhhh somebosy loves me!! :-D

    foxymissroxy;5442012

    ahhhh somebosy loves me!! :-D



    :thumbsup: have i spoken to you since my name change? do you know who i am :lol:

    lfc_engravedonheart;5442030

    :thumbsup: have i spoken to you since my name change? do you know who i … :thumbsup: have i spoken to you since my name change? do you know who i am :lol:



    haha im ok with random stalkers pmsl . . . . go on shock me who are you :? :-D

    foxymissroxy;5442067

    haha im ok with random stalkers pmsl . . . . go on shock me who are you … haha im ok with random stalkers pmsl . . . . go on shock me who are you :? :-D



    LOOOOOOL lynds??

    lfc_engravedonheart;5442135

    LOOOOOOL lynds??



    Lynds who. . . . . . . pmsl!!!

    i had kinda guessed with the old LFC!! haha how come u changed ur name?? :?

    foxymissroxy;5442148

    Lynds who. . . . . . . pmsl!!! i had kinda guessed with the old LFC!! … Lynds who. . . . . . . pmsl!!! i had kinda guessed with the old LFC!! haha how come u changed ur name?? :?



    :lol: rofl :giggle:
    split from hubby blah blah blah lol

    lfc_engravedonheart;5442162

    :lol: rofl :giggle:split from hubby blah blah blah lol



    OMG i nearly said you havnt changed by deed pole and divorced aln :shock: lucky i kept my big gob shut hey!! lol

    are you ok?? XX

    foxymissroxy;5442205

    OMG i nearly said you havnt changed by deed pole and divorced aln :shock: … OMG i nearly said you havnt changed by deed pole and divorced aln :shock: lucky i kept my big gob shut hey!! lolare you ok?? XX



    :lol: its fine
    yeah i'm thanks :thumbsup:

    Im Aliveeeeee

    Ace Hayward;5639225

    Im Aliveeeeee



    you searched for yourself????? :w00t:
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7764385
      2. How dangerous is Donald trump?33196
      3. Payday Loan Claims - Financial Ombudsman Updates2134
      4. 'Hard' Brexit offers '£135bn annual boost' to economy - BBC News56

      See more discussions