Who wants to tidy my room??

38 replies
Found 22nd Nov 2009
Go on! You know you want to!

  1. Misc
Groups
  1. Misc
38 Comments

I can't see any reason on this planet I would want to add your room to my already exhaustive jobs to do today that I am so far sucessfully postponing lol xxx

I want to











If you will tidy my house

Marina;6967294

I want to If you will tidy my house



lol is this a negotiation???

Ohhhhhhhhhhhhh alrighty then

Hun, I will tidy your room if you come speak to my two teen girls and convince them to stop playing their music too loud, to get off their lappys and to do their homework, put away all their laundry and generally tidy up both their bedrooms :w00t:;-)

I will if you make me dinner. :?

hunchback;6967315

I will if you make me dinner. :?



Jam sarnie do ya?? ;-):w00t:

ClarityofMind;6967320

Jam sarnie do ya?? ;-):w00t:



As long as it has a sprinkling of sugar. :thumbsup:

snowflake;6967338

Shove over, I've got a Roastie going on ... I do the dinner bribes ahem … Shove over, I've got a Roastie going on ... I do the dinner bribes ahem :whistling:



Oohhh you're being rough today!! Can I have my spankins later?? ;-):w00t:

ClarityofMind;6967304

lol is this a negotiation???Ohhhhhhhhhhhhh alrighty then



Yep, what do you think of my negotiation skills?

I'll sort your girls, if you will tidy my house, cook a nice dinner, fold/iron the clothes and tidy mine and the girls wardrobes.

Go on you know you want to..:p

snowflake;6967338

Shove over, I've got a Roastie going on ... I do the dinner bribes ahem … Shove over, I've got a Roastie going on ... I do the dinner bribes ahem :whistling:



What time you want me there?

Banned

my son did his yesterday, he's 7, so shift ya ass and do ya own

Banned

Don´t worry you will do it


About five minutes before you think you are about to get a jump.

hunchback;6967337

As long as it has a sprinkling of sugar. :thumbsup:



Sugar, check
Jam, check
White bread.... check!

Whew it's luck we found something so healthy :w00t:;-)

snowflake;6967355

Hand pretty sore from last night hun, lol erm no! :w00t:



I TOLD you to take a rest and not to keep on rubbing it :roll::w00t:

only if you do mine, i can hardly see my carpet atm :oops: :oops:

ClarityofMind;6967360

Sugar, checkJam, checkWhite bread.... check!Whew it's luck we found … Sugar, checkJam, checkWhite bread.... check!Whew it's luck we found something so healthy :w00t:;-)



Yay! :w00t:

Marina;6967350

Yep, what do you think of my negotiation skills? :pI'll sort your girls, … Yep, what do you think of my negotiation skills? :pI'll sort your girls, if you will tidy my house, cook a nice dinner, fold/iron the clothes and tidy mine and the girls wardrobes.Go on you know you want to..:p



I think you're a hard harrrrrrrrrrd woman ::giggle:

toshapetriji;6967358

Don´t worry you will do itAbout five minutes before you think you are … Don´t worry you will do itAbout five minutes before you think you are about to get a jump.



I lol'd!

I think thats when my son tidies his too :thumbsup:

ClarityofMind;6967304

lol is this a negotiation???Ohhhhhhhhhhhhh alrighty then :)Hun, I will … lol is this a negotiation???Ohhhhhhhhhhhhh alrighty then :)Hun, I will tidy your room if you come speak to my two teen girls and convince them to stop playing their music too loud, to get off their lappys and to do their homework, put away all their laundry and generally tidy up both their bedrooms :w00t:;-)



hmm how old are they?!

naughty mini CoMS :-D

hdizzle;6967437

hmm how old are they?!naughty mini CoMS :-D



My eldest daughter is 15 and there isn't anyone or anything on this earth she couldn't manipulate ( so nothing like me ! lol )

the younger one is 12 and would forget her head if it was loose! Yesterday I drove her to her friend's house so she could see New Moon ... got half way home and she called to say the tickets were in the car... so drove them all the way back to her........and then ended up dropping them off at the cinema!!

Arghhh Mummy is a taxi!!!

OP... did you get to see New Moon yet? xx

snowflake;6967550

Uh, tell me about it grrr, taxi is my middle name, stallion on a ban also … Uh, tell me about it grrr, taxi is my middle name, stallion on a ban also so lots of taxi'ing there too...mind you lots of erm 'cough' whispers 'back seat action' lol :w00t:



Whooooooooop!!!

Oh YAY oh YaayYY oh YAY!;-)

:-D

Original Poster

ClarityofMind;6967465

OP... did you get to see New Moon yet? xx



No, not my sort of film I'm afraid! Plus all my friends are busy and I couldn't go anyway as I need to get down the gym before it closes!!

sassie;6967352

my son did his yesterday, he's 7, so shift ya ass and do ya own



any tips Sassie?? No matter how hard I try my nearly 5 year old just will not do it!! Anything but her room..... she gets it alllllll out aswell. Makes mummy mad!! :x

baffledsalmon;6967604

No, not my sort of film I'm afraid! Plus all my friends are busy and I … No, not my sort of film I'm afraid! Plus all my friends are busy and I couldn't go anyway as I need to get down the gym before it closes!!



I was pleased I didnt have to go as the girls went with their friends, thank goodness!

But they said the girls were all screaming and crying in the audience when the male actors " took their shirts off" .... oh God! Can you imagine??

Banned

4lyons09;6967619

any tips Sassie?? No matter how hard I try my nearly 5 year old just will … any tips Sassie?? No matter how hard I try my nearly 5 year old just will not do it!! Anything but her room..... she gets it alllllll out aswell. Makes mummy mad!! :x



i dont make him do it often, but last time i did it, and within a day it was like ide never done it, so about once a week he has to put everything back in its place, the other 6 days you cannot move in there, he just doesnt put anything away. now my daughters room i just shut the door - lol

How do these posts get 2 pages of replies? And yes I know I'm adding to it too.

sdavi3680;6967727

How do these posts get 2 pages of replies? And yes I know I'm adding to … How do these posts get 2 pages of replies? And yes I know I'm adding to it too.



It's just chat. What us women do best...

Well Snowflake does summin else really good too :w00t:


( sorry babe lol )

I would help........but Im stuffed with my Roast Lamb dinner, OH is doing the pots and kids upstairs. Bliss

Original Poster

bitseylango;6967763

I would help........but Im stuffed with my Roast Lamb dinner, OH is doing … I would help........but Im stuffed with my Roast Lamb dinner, OH is doing the pots and kids upstairs. Bliss



How jealous am I?! I have absolutely no food in the house unless you count some plain cous cous and some grapes. Blurgh!

snowflake;6967746

It's called misc my son, all banter ;-)




amazing what some people do for fun. cracking banter by the way.

baffledsalmon;6967788

How jealous am I?! I have absolutely no food in the house unless you … How jealous am I?! I have absolutely no food in the house unless you count some plain cous cous and some grapes. Blurgh!



I can offer you a rapidly curling jam sarnie lol with added sugar!:-D

baffledsalmon;6967788

How jealous am I?! I have absolutely no food in the house unless you … How jealous am I?! I have absolutely no food in the house unless you count some plain cous cous and some grapes. Blurgh!



you should have said earlier.....I always make far too much, the dog has a full tummy now:-D Gonna send the OH out in rain to fetch some chocolate to round the afternoon off nicely.

Original Poster

ClarityofMind;6967813

I can offer you a rapidly curling jam sarnie lol with added sugar!:-D



I don't like jam and I don't eat white bread... but thanks for the offer!!! Any other offers of food will be kindly appreciated or I might die at the gym!!!

This thread is making me hungry. Going to make some coffee and get some snacks.

Have folded the clothes, tidied downstairs, wow ....i'm just .....wow:p

Marina;6967837

This thread is making me hungry. Going to make some coffee and get some … This thread is making me hungry. Going to make some coffee and get some snacks. :)Have folded the clothes, tidied downstairs, wow ....i'm just .....wow:p



You certainly are 8-)

ClarityofMind;6967851

You certainly are 8-)


what's that smiley for? I use it if I'm cross, although it says cool I think. U cross or I cool ?

Marina;6967880

what's that smiley for? I use it if I'm cross, although it says cool I … what's that smiley for? I use it if I'm cross, although it says cool I think. U cross or I cool ?



Oohh you'll regret this request for clarification...

you're sexy

Hence " yes you are wow! " ;-)

ClarityofMind;6967908

Oohh you'll regret this request for clarification... :)you're sexy Oohh you'll regret this request for clarification... :)you're sexy Hence " yes you are wow! " ;-)



wow @ you for knowing me too well. 8-)

Marina;6967950

wow @ you for knowing me too well. 8-):p



The heart feels what the eyes can't see

:friends:
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Topcashback Trick or Treat competition51457
    2. Magazine competitions - Issue 42 @ tvchoicemagazine.co.uk1515
    3. Win a Fisher-Price Think & Learn Teach 'n tag Movi @ Netmums11
    4. Win an all-inclusive holiday to Antigua, including flights!11

    See more discussions