Why have I just been given a newbie badge?

81
81 Comments
I got one too - think it's due to the amount of comments.
me too a noob lol
Same? Says posted a deal. Well I've been here for years and posted numerous deals....
I just got one too, no idea why, been here for years now !
yes your all n00bs
but it makes me feel less of a man
over 50 deals for me
I just got one also! oO
Jumpingphil

I think it should be given to the developers myself.



hahaha!
I've posted 1044 deals

Errrrr should really been given this badge a good few years ago lol

Just received it just now too
how do u know which level is which?
count me in guys
click it
doesn't report number of deals correctly though so perhaps a bug report required
stupid though
you just become a newbie
you post some deals.. you become MORE of a newbie?



Edited by: "brilly" 28th Feb 2011
Yh me2?
Woo badges! lol.
am i a level 3 warlord i mean newbie?
i got one some of them aint complete look at brillys ^^
its killing me!
dont know why i just got one...can i pin it on my school cap?
Weired! I got one too!?
Charlie Scene

am i a level 3 warlord i mean newbie?



wow... i have got level 3 wooooooooo....and i also have 1500 likes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
i have posted over 50 deals. wahhh, wahhhh.. i don't like it.
Charlie Scene

wow... i have got level 3 wooooooooo....and i also have 1500 … wow... i have got level 3 wooooooooo....and i also have 1500 likes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



You should be given a badge for e-bragging
why is my NEW newbie badge smaller then other 'newbie' badges????????

lol
im a newbie too
I'm a massive NOOB too
Marina

You should be given a badge for e-bragging



well 1499 of those likes were from you mait (_;)
just got one myself plus my other badges keep on changing colour from red to orange. Not that I am bothered but hey have some consistency.
dmh77

why is my NEW newbie badge smaller then other 'newbie' badges???????? … why is my NEW newbie badge smaller then other 'newbie' badges???????? :(lol



Check out Mr.Weasle's (for example), there is only one leaf.
Jumpingphil

1501.



I see what you did there!
we are gonna give out a new badge, it is called small ****. It will come in three different levels, but all of the pictures will look kind of like a small ****. And if you hover over it it will say "small ****"...
justingalore

i have posted over 50 deals. wahhh, wahhhh.. i don't like it.


no you havent only 20
lmao.... could be worse!!!

oh well!!!!


Charlie Scene

well 1499 of those likes were from you mait (_;)



There, make it 1500 mait
Me too ?
I'm going to think of it as a reboot!
lol me to i guess hotukdeal workers finally decided to do some work around here, better late than never hotukdeals = usless
the porter

no you havent only 20



77 it says on my thing!
Yup.. Me too!
justingalore

77 it says on my thing!

#
if you run the question mark over your growing flower it says over 20
Post a comment
Avatar
@
    Text

    Top Discussions