Why you shouldn't post your pic on the internet....

27 replies
Found 3rd Apr 2009
This poor guy posted his pic in a forum and members have spent the past 4 years photoshopping him!!!

forum.bodybuilding.com/sho…033

Epic.

25 Comments

haha. funny

That has soo tickled me :giggle:
Poor bloke lol

Oh is he a body builder, I thought he looked like a half starved convict, poor mite.!

I prefer the Shengis thread ]http//ww…886
He looks great in his pirate clothes!

Banned

reminds me of thumbman on Facebook

That's hilarious, some wierd comments from all the yankie steroid junkies too!

Lol. It goes on forever!

donttouchthehair;4818100

Lol. It goes on forever!



I know, I keep saying 'one more page', but I keep on clicking! :-D

Lmfao!

psssh, i'm sure bg1 is 10 times as big......... or should that be small?

hehe classic

welcome to 2005

Original Poster

black gerbil1;4818415

welcome to 2005



population : you

Lol , reading that has made me much happier today lol

He's been arrested. lol
http://www.photohost.org/gallery/data/500/404arrest.jpg

Original Poster

Wonder why?


http://i63.photobucket.com/albums/h130/MERLIN69/potential03.jpg

jellybaby22;4818623

Looooooooool funny thread....almost as good as the one posted a while … Looooooooool funny thread....almost as good as the one posted a while back about the guy who posted pics of his girlfriend and his car...well funny :lol:



You're gonna have to find that one because it sounds funny already....although you have been vague. :oops:

Do you think this is why we have never seen the infamous BG...or do you think he can't live up to expectations? :whistling:

jellybaby22;4818806

have tried to find it...and cant someone posted it on here a while … have tried to find it...and cant someone posted it on here a while back...was so funny it made me cry laughing........:p



Are you calling me lazy with your insuations that I haven't even bothered looking? :x

When I put it like that...you're absolutely right but I still would like to cry with laughter too. :oops:

someone collect all the photos into one view friendly place

Demoki;4819830

someone collect all the photos into one view friendly place



Seconded:thumbsup:

Demoki;4819830

someone collect all the photos into one view friendly place



I think someone has already nominated themselves for the job. :giggle:

This kids asking if he has potential has become famous around the world...even though it's taken a while.

that is the funniest thing i have saw in ages hahaha f*****g quality

Banned

i spent most of last night lmao at this.

Banned

And he is one of the better looking body builders on that forum (seriously)
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. Credit Card Debt Question...813
    2. MacBook77
    3. Barclays app ATM withdrawal34
    4. Recover WIN 10 on HP Laptop45

    See more discussions