Xbox360 Is far superior to the peeS3

Banned 48 replies
47 Comments

damn straight!

peeS3 eh, how long did that take you to come up with?

seconded......... I've have 47565 RROD and it still rocks!

proclaim me your fanboy king!

Jonsend;4863388

peeS3 eh, how long did that take you to come up with?



probably when he was on the toilet. That often makes me think of the PS3.

I've been looking forward to a ps3 vs. 360 thread, it's about damn time.

PussThree is superior to Xbot 720 IMHO.

Original Poster Banned

Jonsend;4863388

peeS3 eh, how long did that take you to come up with?



Not very long.

BRB playing Gears of war

xbox tree fiddy>>> PS£

going holiday soon to buy a villa, prob get me a ps3 then me thinks, just for the blue ray, because the games are crap.

internet!!!

lolling



OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMO

WHY DO THEY CALL IT THE XBOX 360

BECAUSE WHEN YOU SEE ONE YOU DO A 360 AND WALK AWAY OLIOOOOOOOO

dregan;4863498

Lololol Pees3 And The Nintendo Wee Omlolmomommlmomlmomlomlmolmoml


dont forget the excrement box 360 :oops:

RROD and other problems make no difference, the 360 is a better gaming system full stop.

If it wasnt for the blueray player on the PS3 then nobody would have bought it.

DudeyGeeza;4863537

RROD and other problems make no difference, the 360 is a better gaming … RROD and other problems make no difference, the 360 is a better gaming system full stop.If it wasnt for the bluray player on the PS3 then nobody would have bought it.


if they were all backwards compatible with most ps2 games, even I would have bought one.

Original Poster Banned

DudeyGeeza;4863537

RROD and other problems make no difference, the 360 is a better gaming … RROD and other problems make no difference, the 360 is a better gaming system full stop.If it wasnt for the blueray player on the PS3 then nobody would have bought it.



What he said.... ^

BRB playing Halo

DangerGod you got a PS3?

Can I just say I've got a 360 and Gears of war is the crappest game I've ever played IMO.

Original Poster Banned

Met-Cast;4863609

DangerGod you got a PS3?



No.














WHY?....






Waste money. lol wut

i have both ...... i prefer the ps3 for playing strategy games & the xbox for online play ..... sony needs to improve its online play and then it will be a superior system

DangerGod;4863627

No.WHY?....Waste money. lol wut



Have you played on one?

Met-Cast;4863609

DangerGod you got a PS3?Can I just say I've got a 360 and Gears of war is … DangerGod you got a PS3?Can I just say I've got a 360 and Gears of war is the crappest game I've ever played IMO.

nearly as bad as halo.

dregan;4863498

OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX … OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX 360BECAUSE WHEN YOU SEE ONE YOU DO A 360 AND WALK AWAY OLIOOOOOOOO



You are thinking of a 180. If you did a 360 you would end up facing the same way. LOL!

i played warhawk on my xbox and it crashed?

Original Poster Banned

MCH1;4863676

You are thinking of a 180. If you did a 360 you would end up facing the … You are thinking of a 180. If you did a 360 you would end up facing the same way. LOL!



LMFAO repped for that. ps3 fanboy = owned(Mega lol)

MCH1;4863676

You are thinking of a 180. If you did a 360 you would end up facing the … You are thinking of a 180. If you did a 360 you would end up facing the same way. LOL!



le sigh

Original Poster Banned

Met-Cast;4863641

Have you played on one?



yes but not for very long

dregan;4863679

i played warhawk on my xbox and it crashed?



o i fixed it i needed to waggle the controller to restart

dregan;4863498

OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX … OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX 360BECAUSE WHEN YOU SEE ONE YOU DO A 360 AND WALK AWAY OLIOOOOOOOO



That would be a 180:whistling: Maybe your heads on backwards:-D

nutta;4863751

That would be a 180:whistling:



le double sigh

the ps3 killed my wife

my wife had a hard day in work and when she came home she asked me to console her so i hit her with my ps3

if it had been a 360 she would have survived, **** sony

Troll thread?

I sold my xbox to some crazy fool . . . . . . good riddance! lol






Still have one though, and 2 x ps3's . . . .

DangerGod;4863710

yes but not for very long



Then?
Same goes for the PS3 fanboys if you ain't got or owned a Xbox then don't hate on it.
The xbox is the better gaming system but the PS3 is the better SYSTEM hence why it costs more.
I haven't played on a PS3 for long either and play on my 360 alot but I really don't see what all the hype is about Gears of war I don't like it and halo the only good thing about it is the online which isn't that great either.

dregan;4863498

OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX … OLOLOLOL PEES3 AND NINTENDO WEE LOLOLOMLIOMOWHY DO THEY CALL IT THE XBOX 360BECAUSE WHEN YOU SEE ONE YOU DO A 360 AND WALK AWAY OLIOOOOOOOO



a 360 would make you turn around to face it again; it's not to xbox 180 fool.

Sloth/Mod

Gears of War 1 & 2 are great imo.

I had both consoles...........but have kept the 360 (and Wii :-D )and sold the PS3 on here as it was just gathering dust and wasn't being used. Found buying a seperate blu-ray player was a much better option.

dregan;4863778

the ps3 killed my wifemy wife had a hard day in work and when she came … the ps3 killed my wifemy wife had a hard day in work and when she came home she asked me to console her so i hit her with my ps3if it had been a 360 she would have survived, **** sony



LOL

mbgringo;4863800

I sold my xbox to some crazy fool . . . . . . good riddance! lol



and THAT "crazy fool" was DangerGod LOL

Syzable;4863862

Gears of War 1 & 2 are great imo. :)I had both consoles...........but … Gears of War 1 & 2 are great imo. :)I had both consoles...........but have kept the 360 (and Wii :-D )and sold the PS3 on here as it was just gathering dust and wasn't being used. Found buying a seperate blu-ray player was a much better option.


GoW 2 great for online play, but doesnt match up to the greatness of CoD4 on live

DudeyGeeza;4863909

and THAT "crazy fool" was DangerGod LOL



:whistling: Was it???








He's not the OP is he? :-D

hypnoticstate;4863847

a 360 would make you turn around to face it again; it's not to xbox 180 … a 360 would make you turn around to face it again; it's not to xbox 180 fool.



le treble sigh

mbgringo;4863927

:whistling: Was it???He's not the OP is he? :-D



Twas either him or his m8 anyway... thing is, where did that one come from in the first place.........??:whistling:

DudeyGeeza;4863977

Twas either him or his m8 anyway... thing is, where did that one come … Twas either him or his m8 anyway... thing is, where did that one come from in the first place.........??:whistling:



Microsoft?

I bought it of some DiamondGeeza (you see what i did there . . .)

Considering the xbox is over half the price of the PS3, it is a bargain..
Post a comment
Avatar
@
    Text
    Top Discussions
    1. The ultimate Sunday roast only £5.46 for 4 people at ASDA21128
    2. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7769544
    3. Exploding Paw Patrol foam soap Leaves child in ICU11
    4. Anger over Donald Trump's UK crime tweet3065

    See more discussions