Groups

    yay just got my xmas bonus pmsl!

    just got mine, what do you all get?
    mine was 20 seperate £1 vouchers to spend instore... I can use one voucher per £5 spent! yay!

    26 Comments

    i never get a christmas bonus well done its better than nothing

    Thats cruel, where do you work? name and shame!

    woah! bonuses like them must make u feel appreciated kirsty haha!

    saying that, i get nout so i guess u win lool!

    can i assume its tesco?? slap my wrist if wrong:thumbsup:

    if it is - 'mean biggers:whistling:

    Original Poster

    ifyoudontask?;3461777

    Thats cruel, where do you work? name and shame!



    a very large well known supermarket. suppose I shouldn't moan...... every little helps lol!

    Get my bonus at the end of year, had to fill my end of year review in today....

    Original Poster

    holly100;3461788

    can i assume its tesco?? slap my wrist if wrong:thumbsup:if it is - 'mean … can i assume its tesco?? slap my wrist if wrong:thumbsup:if it is - 'mean biggers:whistling:



    how'd you guess?

    Bonus, what's that then?:?

    kirsty1981;3461798

    a very large well known supermarket. suppose I shouldn't moan...... every … a very large well known supermarket. suppose I shouldn't moan...... every little helps lol!



    PMSL! Thats class, can you use your staff discount with it?

    kirsty1981;3461803

    how'd you guess?



    i used to work at tescos on a sunday for 3 years and every year at christmas and we used to get loads of vouchers.....we used to own em on the vouchers, the tills would let u put as many through as u want, even if they dont...just press the "non scanned coupon" option, go to a checkout operative ur friends with.....my mum used to drag me down there and get all the alchohol and we got rid of a booklet of vouchers....cant believe theyve only given u £20 worth of vouchers...prob coz of ppl like me who abused it...my bad. :-D

    Banned

    i worked at Tesco for 2.5yrs and didn't get any bonus :x

    As an apprentice the rest of my colleague all got bottles of wine from our chairmans vinyard for xmas, being under 18 I was compencated with a £5 book token..... WH Smiths wouldnt allow me to use it to buy FHM, gutted.

    Hi kirsty I got mine aswell lol

    Can we use them with direct or just in store do you know?

    i dont get a xmas bonus, but ikea just round the corner from my work show off with their bonuses last year they all got a digital camcorder and before that they all got a bike

    Original Poster

    acecatcher3;3461837

    i used to work at tescos on a sunday for 3 years and every year at … i used to work at tescos on a sunday for 3 years and every year at christmas and we used to get loads of vouchers.....we used to own em on the vouchers, the tills would let u put as many through as u want, even if they dont...just press the "non scanned coupon" option, go to a checkout operative ur friends with.....my mum used to drag me down there and get all the alchohol and we got rid of a booklet of vouchers....cant believe theyve only given u £20 worth of vouchers...prob coz of ppl like me who abused it...my bad. :-D



    your fault then!! :x lol :-D


    ifyoudontask?;3461836

    PMSL! Thats class, can you use your staff discount with it?



    yer I get my whopping 10% off too. can't use them untill the 24th of this month though, so we can't use them while the 20% off clothing offer is on.
    would've been a bit better to give us a £20 voucher where we didn't have to spend money in the store to get our "bonus" lol

    Original Poster

    Snowball1;3461883

    Hi kirsty I got mine aswell lolCan we use them with direct or just in … Hi kirsty I got mine aswell lolCan we use them with direct or just in store do you know?



    Hi I think you have to ask your manager to swap them for you for vouchers to use online, I think I read something along those lines in team 5 this week.

    I don't get nothing!

    I do remember one year at a company i used to work for, they gave us a tin of biscuits to share between 10 of us!!!
    Pass round the humbugs, lol.

    thats poor isnt it!!!

    Mine last year was a tiny 30p christmas pud that was bought in bulk so prob cost far less than that(even then the bosses nicked like a box to to themselves)

    foxymissroxy;3461939

    thats poor isnt it!!!



    Sure is - just goes to show how much you're appreciated - [SIZE="5"][COLOR="Red"]NOT[/COLOR][/SIZE] :x

    hubby is a dentist and the staff get 70 quid bonuses. he doesnt get a bonus obviously!

    Banned

    magicbeans;3462009

    hubby is a dentist and the staff get 70 quid bonuses. he doesnt get a … hubby is a dentist and the staff get 70 quid bonuses. he doesnt get a bonus obviously!



    wow a tight dentist's wife :lol:

    lumoruk;3462090

    wow a tight dentist's wife :lol:



    gotta be tight!!! most of them are just above minimum wage..... the nurses are unqualified..he trains them and pays for them to be trained..... hence they on low wages!! receptionists are a little better off then the nurses....

    Banned

    magicbeans;3462136

    gotta be tight!!! most of them are just above minimum wage..... the … gotta be tight!!! most of them are just above minimum wage..... the nurses are unqualified..he trains them and pays for them to be trained..... hence they on low wages!! receptionists are a little better off then the nurses....



    wow I'm never letting the nurse near my teeth with the drill again :x

    I can beat this one !!!

    another supermarket that hubby works for have told staff their bonus will be an extra 5% staff discount for 1 day only !!! how stingy and its one week before their payday too !

    patchy987;3462321

    I can beat this one !!!another supermarket that hubby works for have told … I can beat this one !!!another supermarket that hubby works for have told staff their bonus will be an extra 5% staff discount for 1 day only !!! how stingy and its one week before their payday too !



    they gonna go mad that day!! hehe
    Post a comment
    Avatar
    @
      Text
      Top Discussions
      1. Just heard this...2 ★★★★★★★★★★★★★★ congrats to all on 392k ★★★★★★★★★★★★★★7767246
      2. What do you feel like whinging about today?1927354
      3. 75% off Sky TV for existing customers. Only works when you call the specifi…17826358
      4. HUKD Satellite Information & IPTV Thread48710948

      See more discussions